Vizitator ovidiu1982 Postat Ianuarie 31, 2015 Partajează Postat Ianuarie 31, 2015 Buna ziua Vreau sa cumpar 8 bc 3W COB led. Specificatiile acestora sunt: [*]Type: COB LED. (atasat si o poza) [*]Power: 3W. [*]Voltage: 9-12V DC. [*]Current: 300mA. [*]Luminous Flux: 240~260LM. [*]Color Temperature: 6000-6500K. [*]Emitting Color: Pure white. [*]Diameter: 28mm. [*]Lighting Angle: 180 degrees. Vreau sa le pun intr-o aplica rotunda de 30cm diametru care momentan are neon rotund. Imi mai trebuie si un transformator pentru acesti "banuti". Am gasit ceva specificatiile fiind urmatoarele: Input:AC110-220V 50/60HzOut put:DC 12V 3A 36W Intrebarea mea ar fi urmatoarea: Pot sa ii leg pe toti in paralel la acest transformator? din punct de vedere al amper-ilor. Sau mai bine zis pot pune doar un led de acest fel la transformator fara sa se arda? tot din punct de vedere al amper-ilor. Multumesc si nu radeti de mine, sunt incepator Link spre comentariu
UDAR Postat Ianuarie 31, 2015 Partajează Postat Ianuarie 31, 2015 (editat) Nu-i bai că ești începător . Caută la secțiunea LED-uri și alte surse de lumină și o să găsești acolo răspunsul. Editat Ianuarie 31, 2015 de UDAR Link spre comentariu
Vizitator ovidiu1982 Postat Ianuarie 31, 2015 Partajează Postat Ianuarie 31, 2015 de doua ore citesc si nu gasesc ceva concret, poate totusi ma ajuti un pic Link spre comentariu