mariantoader82 Postat Ianuarie 25, 2015 Partajează Postat Ianuarie 25, 2015 Va salut! Masina de spalat arata F11 ,din service manual ar fi intrerupta comunicatia cu memoria nu sunt sigur de aceea rog frumos un pic de ajutor ,multumesc! Link spre comentariu
mariantoader82 Postat Ianuarie 25, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 25, 2015 Am desfacut partea frontala de la masina si am gasit o mufa oxidata ,acum porneste corect dar cind apas pe butoane nu executa functiile corect de exemplu:pe start schimba timpul de executie a programului ,pe temperatura e startul si asa am reusit sa fac un program de doua ore ,sa vad ce se intampla. Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 25, 2015 Partajează Postat Ianuarie 25, 2015 Verificați cu un ohmmetru dacă nu aveți cumva afectate microcontactele de la butoanele de comandă.Uneori acestea ruginesc sau oxidează puternic în interior afectând funcționarea normală prin rezistența parazită ce apare la borne. Link spre comentariu
mariantoader82 Postat Ianuarie 27, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 27, 2015 Dupa o spalare nu a vrut sa mai porneasca deloc toate ledurile stinse am lasat -o asa si a pornit dupa 10minute singura . Am facut inca doua spalari si acum nu mai vrea deloc sa porneasca ce ar putea fi de vina? Microcontactele nu le-am verificat . Link spre comentariu
mariantoader82 Postat Ianuarie 30, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 30, 2015 Revin cu aceasta masina de spalat ,atunci cind am curatat mufa oxidata am folosit spray WD-40 si din cauza lui sa se altereze continutul memoriei !? In continuare porneste aleatoriu si comenzile pe butoane sunt inversate intre ele. Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 30, 2015 Partajează Postat Ianuarie 30, 2015 (editat) N-are treabă spray-ul cu memoria Trebuie măsurată rezistența de izolație a fiecărui microcontact în parte.E mai greu cu ele montate, fiindcă va fi afectată măsurătoarea de celelalte componente.Aceste microcontacte se corodează în interior și oxidul rezultat afectează prin rezistența parazită funcționarea mașinii.Dacă dai cu spray pe microcontacte nu rezolvi decât parțial problema.Oxidul din interior (dacă există) nu iese cu spray, după uscarea acestuia, se strânge undeva și o iei de la capăt.Eu zic să schimbi cele două microcontacte care par inversate ca funcții și vezi ce se întâmplă.Apoi schimbi succesiv câte un microcontact cu unul bun verificat, dintre cele rămase pe placă. Editat Ianuarie 30, 2015 de validae Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum