Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Green Laser

Vizitator Vilcu Alexandru Ionut

Postări Recomandate

Vizitator Vilcu Alexandru Ionut

Salut oameni buni. Am m-ai postat pe aici si m-ati ajutat foarte mult si tin sa va multumesc. Acum revin si eu cu o problema noua, pur si simplu din lipsa de timp ! Incepe sa imi placa electornica incet incet, dar sunt inca la linia de start sa zic asa. Bun vreau sa construiesc un laser, unul verde, dar cu o putere "ilegala". Insa vreau sa nu fie mai mare decat palma. Am cateva magazine de electronica in jurul meu, foarte dotate, deci am de unde sa achizitionez piese. Astept o schema de la voi, cu cateva explicatii alaturate, v-am zis sunt incepator, sau ceva poze pas cu pas, daca aveti timp !

Va multumesc, voi posta o poza cu el dupa ce il realizez ! :)

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• icar

1

• validae

1

• leo 17

1

• Taraxacus

1

Top autori în acest subiect

Ai grijă ce poți face cu puterea aia ,,ilegală,, eu am arsuri permanente pe retină de după anii 90, când apăruseră primele lasere roșii și pe la noi. E suficient să privești razele reflectate din obiecte lucioase, nu neapărat să te uiți direct în laser.Nici măcar nu doare, dar nu există remediu.Sunt mulți inconștienți ce pun lasere de jucărie în ochii prietenilor, doar ,,din glumă,,....

Câți oare iau în serios avertismentul tipărit pe toate aparatele cu cititor optic ? Mai ales la DVD-uri sau Blu-Ray unde fasciculul e foarte puțin vizibil, dar la fel de periculos.

Dioda laser din unitățile CD-RW poate sparge baloane sa găuri hârtie dacă lumina ei e focalizată eficient......internetul e plin cu tutoriale din astea...

Editat de validae
Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 3 săptămâni mai târziu...

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont