webmaester Postat Ianuarie 23, 2015 Partajează Postat Ianuarie 23, 2015 Salut, recent masina mea de spalat a inceput sa faca galagie, sa huruie, in timpul functionarii. Asa ca azi am desfacut-o sa schimb rulmentii, dar am intampinat o problema, dupa ce am scos tot ansamblul in care se invarteste cuva, am vazut ca incinta cuvei este din doua bucati. Dar problema mea este ca aceste doua bucati sunt lipite, nu au suruburi, nu au cleme. A mai desfacut cineva asa ceva? Mentionez ca masina de spalat este marca Privileg. Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 23, 2015 Partajează Postat Ianuarie 23, 2015 Ce tip de Privileg, că nu sunt toate la fel ? Un exemplu: Link spre comentariu
webmaester Postat Ianuarie 23, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 23, 2015 In videoul de mai sus incinta cuvei este prinsa cu suruburi, la mine este lipita. Modelul este Privileg PWF1505 Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 23, 2015 Partajează Postat Ianuarie 23, 2015 Atunci trebuie tăiată cuva cu atenție și apoi lipită și asigurată cu cleme și șuruburi.Situația e similară multor mașini cu cuvele lipite, e un procedeu des folosit fiind mai ieftin de produs. Link spre comentariu
QQme Postat Ianuarie 24, 2015 Partajează Postat Ianuarie 24, 2015 A mai fost un topic pe tema asta , in zona unde cuva este sudata se dau gauri de 4 din 10 in 10 cm apoi se taie gulerul cu o panza de bonfaer pe mijloc, se desface cuva,se schimba rulmentii si semeringul (daca axul are sant se decaleaza).se monteaza cu silicon rosu auto pt. pompe apa si suruburi M4 +saibe+piulite Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum