Vizitator axel94 Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 Ce parere aveti despre difuzorul TS-W310S4. Specificatiile lui duc macar spre adevar , adica cei 400RMS si etc. Am unul acasa de ceva timp si vroiam sa ii fac o incinta sa il montez pe masina dar sunt nesigur daca merita. Cam ce amplificator i-ar trebuii? Click ! Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 Vezi ca ai in manual tipuri de incinte cu caracteristici si curbe de raspuns. Alegi una, MDF 22mm, ranforsata bine. Respecti valorile de acolo, considerand volum net., volumul ramas dupa umplerea incintei cu dif., traverse, etc. O avea el 400W capabilitate, astea inseamna sa traga vreo 35A din baterie. Ai nevoie de un amp. cu macar 300W in bridged, cabluri pe masura, condensator, s.a.m.d. Doar vreo 15 mil... Link spre comentariu
Vizitator axel94 Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 I-am facut una din pal momentan bass reflex 42.5L (nu de alta dar asta aveam la-ndemana) imbinari cu aracet + euro suruburi de 4. Cat despre amplificator o sa incerc sa il lovesc cu ceva mai mult de 300W sa vad cum se comporta apoi pe viitor ii schimb si incinta cu una mdf. Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 Ai grija la cabluri; Considera cel putin 50A, daca ai planuri mari. Deci un 30mm^2 cablurile, la o distanta acumulator -> portbagaj. Minusul da-l la caroserie. Pune daca esti pretentios C de 1F imediat langa amplificator. Link spre comentariu
Vizitator axel94 Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 Am inteles. Am sa tin cont, momentan pana vine amplificatorul ma joc cu el pe un home cinema samsung ht-db 120. Ideea e ca in momentul cand il pun pe masina trebuie sa am in vedere bateria. Link spre comentariu
doggovy Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 Daca te apuca nebuniile cateodata si vrei sa rupi masina nu e prea indicat 300W. Cauta un amplif care sa fie in stare sa livreze 600W, reglezi gain-ul astfel incat sa nu zapacesti subwooferul si in felul asta nici nu duci ampliful in clipping. Gasesti amplifuri monobloc clasa D de 550-600W/2ohmi la preturi cuprinse intre 900 si 1100 lei, noi. Cablul de alimentare, cel mai bine ar fi 50mmp. Uita de condensator, mai bine investesti banii aia intr-o baterie mai sanatoasa. Nu cred ca trebuie sa mai mentionez ca motorul trebuie sa fie pornit cand abuzezi de putere sau asculti moderat o perioada mai mare de timp Link spre comentariu
Vizitator axel94 Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 Oricum il leg pe contact nu de alta dar sa fiu sigur ca am grija de baterie pe langa asta o sa ii fac si o intrerupere cand ma tampeste de cap sa il anulez. In schimb amplificator pe 2ohmi si difuzor pe 4.. e indicat? Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 Stai asa putin, legi ce pe contact??? Link spre comentariu
Vizitator axel94 Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 Amplificatorul sa porneasca cand este pus contactul masinii Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 NU!!! Tragi 12V direct din baterie. La 10cm de borna + a bateriei, pe cablu, ai corp siguranta cu siguranta de 60A, la un cablu de 35-50mm^2. MINUSUL - il duci din amplificator, la caroseria masinii, in imediata aproiere a lui. Amplificatorul are o alimentare Remote. Acolo intra 12V, furnizati de aparatul radio cd (sau ce-o fi el), al masinii. O sa vezi marcat un cablu remote la aparat. Ala intra in remote la amp. Nu ai nevoie de alta configuratie, nu face altfel, ca dai foc!!! Iti recomand papuci si ferule la toate cablurile, sertizate bine. NU lasa lite sau alte magarii... nu lasa cablul de alimentare pe parti taioase ale caroseriei. Unde sta lipit de caroserie, izoleaza-l suplimentar intr-un alt tub, etc. Link spre comentariu
doggovy Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 (editat) In schimb amplificator pe 2ohmi si difuzor pe 4.. e indicat? Subwooferul ala are doua bobine de 4 ohmi. Le legi in paralel si ai 2 ohmi. Leaga alimentarea amplifului cum zice nomikos. Nu lega pe contact ca iei foc si nu stii de ce. Editat Ianuarie 14, 2015 de doggovy Link spre comentariu
Vizitator axel94 Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 Eu ma refeream la remote de la player nu la montarea propriu-zisa a amplificatorului poate nu m-am exprimat eu corect. Adica amplificatorul sa ruleze pe contactul de "motor pornit" daca ii pot zice asa si sa ruleze numai cand motorul este pornit, sa ia curent direct din alternator. Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 Pai ce logica are sa stea pornit tot timpul? Porneste doar odata cu sistemul audio. Nu intelegi. El ia curent direct din baterie, prin acel cablu cu sectiune mare, la care e legat permanent. Remote-ul ia o tensiune 12V, la un curent nesemnificativ, doar ca sa stie cand sa porneasca. Logica lui e sa primeasca 12V, doar la pornirea sistemului audio, a sursei semnal practic. In rest, sta oprit. Daca ai situatia in care dai semnal din altceva, lipsa remote, atunci da, dar nu din contact, ci dintr-un intrerupator separat. De ce sa stea aiurea pornit... ? Ce sa ia din alternator? Alternatorul trimite trifazic in punte, si puntea e legata oricum la acumulator. Ala porneste cu 12V in excitatie, din releul de incarcare. Sunt povesti diferite. Contactul pune 12V in sisteme cheie, doar ca "semnal" sa-i zic. Consumatorii mari sunt alimentati prin relee, din puncte de curent mare, care duc tot in borna + in ultima instanta... Link spre comentariu
Vizitator axel94 Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 Am inteles acum. Ideea e ca vazusem la un amic , initial el le-a montat la un service.. bani aruncati pe geam. Amplificatorul si subwooferul porneau numai cu motorul pornit, daca motorul era oprit playerul rula normal fara subwoofer si etc. Scopul era sa protejam bateria ca mna costa .. desi nu are condensator si o schimba cam des zicea el.. ( la 7 luni a schimbat baterie noua). Pe langa asta vibratiile i-au scuturat si stopurile .. alti bani alta distractie mentionand ca nu are stoc-uri. Auzisem ceva de folie de aluminiu.. Link spre comentariu
Dominicue Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 (editat) Am inteles acum. Ideea e ca vazusem la un amic , initial el le-a montat la un service.. bani aruncati pe geam. Amplificatorul si subwooferul porneau numai cu motorul pornit, daca motorul era oprit playerul rula normal fara subwoofer si etc. Scopul era sa protejam bateria ca mna costa .. desi nu are condensator si o schimba cam des zicea el.. ( la 7 luni a schimbat baterie noua). Pe langa asta vibratiile i-au scuturat si stopurile .. alti bani alta distractie mentionand ca nu are stoc-uri. Auzisem ceva de folie de aluminiu.. Acea folie de aluminiu de care ai auzit este cel mai probabil celebrul DYNAMAT , care de fapt este alcatuit dintr-un fel de bitum foarte lipicios ( chipurile autoadeziv ) si o folie subtire de aluminiu care nu are ca scop decat in evita sa nu ramai lipit de folie :rade: Una peste alta DYNAMAT-ul este bun intr-o oarecare masura in insonorizarea port bagajului cel mai eficient fiind in combinatie cu DYNALINER care este o folie ceva mai groasa ce este facuta dintr-un gen de cauciuc microporos . Editat Ianuarie 14, 2015 de Dominicue Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum