en Postat Ianuarie 9, 2015 Partajează Postat Ianuarie 9, 2015 Am un polizor unghiular Einhel de 2000w,care si-a facut ceva vreme datoria pentru nevoile din gospodarie. Ultima data cand l-am folosit am constatat ca nu-i mai creste turatia. Am banuit ca softstarterul este de vina;l-am demontat si am facut legatura pe direct. Aceeasi situatie,turatia mica de ordinul a catorva sute de rotatii pe minut. Care credeti ca ar fi cauza? Link spre comentariu
mihaighe Postat Ianuarie 9, 2015 Partajează Postat Ianuarie 9, 2015 (editat) Prea putine date,face flama la colector?,rezistenta statorica ai masurat-o? miroase a ars?carbuni au fost verificati? Editat Ianuarie 9, 2015 de mihaighe Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 9, 2015 Partajează Postat Ianuarie 9, 2015 Citeşte topicul din link. la postarea #11 am dat o metodă rapidă şi precisă de diagnoză a rotoarelor bobinate: http://www.elforum.info/topic/69941-flama-la-rotor-polizor-unghiular-cauza/ Link spre comentariu
en Postat Ianuarie 9, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 9, 2015 (editat) Prea putine date,face flama la colector?,rezistenta statorica ai masurat-o? miroase a ars?carbuni au fost verificati? N-am facut nicio verificare de amanunt.De asta am si cerut sfatul colegilor de pe forum ca sa vad de unde incep.Da,carbunii sunt buni,nu miroase a ars,lamelele colectoare arata destul de bine,nu are flama pe colector. @validae,multumesc, o sa incerc si metoda afisata de tine.Ma intriga faptul ca nu stiu din ce motiv si-a pierdut brusc turatia. Editat Ianuarie 9, 2015 de en Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Ianuarie 10, 2015 Partajează Postat Ianuarie 10, 2015 Verifica cablul de alimentare.Am patit-o eu cu flexul meu.Dupa un timp cablul(de fapt invelisul cablului) a devenit rigid.In timpul lucrului,cablul se indoaie mult chiar la iesirea din flex.Dupa un timp cablul fiind rigid incep sa se rupa litele care alcatuiesc cablul.La mine a inceput sa scada turatia.Am verificat totul si totul era in regula.Verificind cablul am constatat ca mai erau citeva lite.Am taiat cablul si apoi l-am legat din nou la flex. Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 10, 2015 Partajează Postat Ianuarie 10, 2015 Ar trebui să verifici cu atenție după demontare și aspectul tolelor rotorului.Dacă rulmenții au manșoane de presare flexibile și s-au uzat, rotorul freacă de multe ori în stator și apare această anomalie, care poate duce în final la distrugerea rotorului dacă nu se remediază. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum