gabiunu Postat Ianuarie 10, 2015 Partajează Postat Ianuarie 10, 2015 Prima iarna am fost si eu un pic dezamagit, dar in urmatoarele 6 nu am mai simtit nevoia de nimic suplimentar, nici incalzirea in scaune nu o mai folosesc. As fi si eu curios de partea practica, dar nu cea de comanda ci partea cu interventia in circuitul hidrotermic, cum se adapteaza bujiile in circuit. Link spre comentariu
Gabriel Paduraru_174919 Postat Ianuarie 11, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 11, 2015 cum adica cum se adapteaza bujiile in circuit? ce randament da? Link spre comentariu
bobinatorul Postat Ianuarie 11, 2015 Partajează Postat Ianuarie 11, 2015 Cred ca se refera la circuitul antigelului.Ce-i drept si mie mi se pare putin complicat sa intercalezi un senzor de temperatura pe circuit avand in vedere si presiunea 2-3 bari daca nu mai mult. Link spre comentariu
Gabriel Paduraru_174919 Postat Ianuarie 11, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 11, 2015 pai si bujiile nu intercaleaza?? avand in vedere ca producatori chiar le monteaza pe motoare mari ( bujiile ) presiune nu cred ca ar fi foarte mare k astfel ar iesi furtunele prinse in doar coliere nu stiu cum este mai exact circuitul de antigel stau si ma gandesc nu putem construi un sirocou home made ( intreadevar investitie, multa munca dar satisfactie peste masura) colegul noastru proiect_01 ma ajuta cu softu pt un pic 12F675 conform cerintelor din prima postare, incerc sa ma apuc de treaba macar la nivelul testelor pe placa de dezvoltare Link spre comentariu
gabiunu Postat Ianuarie 12, 2015 Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 Am inteles ce vrei sa faci. Vrei sa tai un furtun din circuitul de racire si sa interpui sistemul de preincalzire antigel de la un model mai vechi de Focus. Nu cred ca te ajuta prea mult la Focus 2 1.6Tdci, doar daca tii masina pe post de bibelou. E frig tare de tot, tre' sa alegi intre dezghetare parbriz si incalzire suplimentara antigel... timpul costa bani, as putea traversa orasul in timpul asta. Pana la -10 grade se poate pleca lejer in 1-2 minute cu motorasul asta iar la -25in max 5minute. Mersul indelungat la ralanti, in conditii extreme, dauneaza grav sanatatii motorului. Link spre comentariu
Gabriel Paduraru_174919 Postat Ianuarie 12, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 Sa aleg intre dezghețare parbriz si preîncălzire antigel ce legătură au intre ele? Dimineața traversez Orașu si motori abia daca ajunge la 75 de grade ( când e frig afara ) Link spre comentariu
bobinatorul Postat Ianuarie 12, 2015 Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 . Mersul indelungat la ralanti, in conditii extreme, dauneaza grav sanatatii motorului. Asa este,multa lume nu stie ca motorul se incalzeste in mers si nu in ralanti. Cu privire la presiune garantat ai 2 bari in regim normal,forta e enorma avand in vedere diametrul furtunelor dar colierele isi fac treaba(pe instalatiaoriginala) Trebuie sa ai mare grija caci daca se mai infunda si vreo supapa de aerisire vei spala tot compartimentul motor cu antigel. Link spre comentariu
Gabriel Paduraru_174919 Postat Ianuarie 12, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 se gaseste sh preincalzirea antigel cu 3 bujii original de ford inclusiv furtunele aferente partea mecanica o sa fie cea originala, montaju e home made, sa folosesc din computerul masini ma costa si citirea computerului de bord si cablarea conform schemei electrice care eu nu o gasesc ca as opta pt partea originala dar nu gasesc informati de circuit Link spre comentariu
bobinatorul Postat Ianuarie 12, 2015 Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 (editat) Sa aleg intre dezghețare parbriz si preîncălzire antigel ce legătură au intre ele? Aeroterma sulfa aerul cald de pe radiatorul din habitaclu,radiator incalzit de antigelul incalzit deja de motor. Deci pornind aeroterma racesti radiatorul implicit antigelul.Eu am folosit cu success metoda pe timp de vara cand nu mai cupla electroventilatorul de racier al radiatorului motorului. Totusi care ar fi logica mai exacta de comanda al bujiilor?vreau sa incerc si eu un mic softulet. Editat Ianuarie 12, 2015 de bobinatorul Link spre comentariu
Gabriel Paduraru_174919 Postat Ianuarie 12, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 logica pe masini nu cunosc, eu am gandito asa incat sa nu fortete bateria si in functie de temperatura exterioara, de preferat sa porneasca doar cand e temperatura foarte joasa senzorul pentru antigel ma gandesc sa decupleze bujiile Link spre comentariu
gabiunu Postat Ianuarie 12, 2015 Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 Sa aleg intre dezghețare parbriz si preîncălzire antigel ce legătură au intre ele?Dimineața traversez Orașu si motori abia daca ajunge la 75 de grade ( când e frig afara ) Sunt variante Focus 2 care au parbrizul incalzit electric, cum e la mine si altele mai dotate care au interpus pe circuitul de incalzire habitaclu un modul electric cu rezistenta, gen cum e la aerotermele cu ventilator de le bagi la 230Vca. Un fel de Feon mai potent dar la 12Vdc. Informatii suplimentare ti-am spus unde gasesti, daca nu cumva le stii... . Restul, legat de alternator ramane valabil. Link spre comentariu
Gabriel Paduraru_174919 Postat Ianuarie 12, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 te referi la incalzire auxiliara ( rezistenta electrica ) sh costa 250 ron dar iar la fel trebuie cablare pe masina si din computer activat optiunea si in legatura cu modulul cel doresc eu nu are nici o treaba cu parbrizu ( iarna aceasta nu am avut parbriz aburit ) e mai mult pentru incalzirea motorului incat sa imi incalzeasca habitaclu, masina are clima Link spre comentariu
gabiunu Postat Ianuarie 12, 2015 Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 Ok. Am inteles! Ma gandeam ca vrei sa faci de la zero si partea grea era alta, nu partea de comanda care se poate proiecta in juma de ora, microcontroler/ analogic/ termostat mecanic sau pur si simplu interventie utilizator, ceva de genul socului vechi manual. Link spre comentariu
Gabriel Paduraru_174919 Postat Ianuarie 12, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 sincer nu stiu cum era socul odata la dacia pai sincer partea de soft ma intereseaza mai mult, partea electromecanic ma descurc eu cu parti componente orginale oferite de producator Link spre comentariu
gabiunu Postat Ianuarie 12, 2015 Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 (editat) sincer nu stiu cum era socul odata la dacia .................................. Da... la fel de necunoscut pentru tine cum e pentru mine Gabriel Paduraru. P.S. De cat timp ai Focus-ul asta pe mana? Editat Ianuarie 12, 2015 de gabiunu Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum