Sharky Postat Septembrie 18, 2016 Partajează Postat Septembrie 18, 2016 ASta o sa fac eu bibane! PE bune, GPL-ul o paste. Din moment ca altii au sute de mii de km pe gaz pe logane cu taxi, nu ma stresez. la economia care o fac imi permit sa refac supapele, in caz ca vor crapa, mai ales ca e f simplu de umblat in motorul meu. IAr la cat de bine merge pe gaz, pe testate zic, nici nu are sens sa nu pun. Dar nu despre asta e vorba, despre 1.9 TDI, sunt nspe mii de variante. Am inteles ca ALH, cele cu pompa clasica tin o vesnicie, dar ai numia 90 cai. Prietena are passat '98 1.9 tdi PD AJM 115cai, 350mii km. Inafara ca suiera un pic turbina, ceea ce nu stiu daca e normal, merge struna, porneste iarna f usor. Si totodata nu stiu daca km sunt reali, masina fiind adusa in tara in 2003 si e luata de la un dealer turc din germania. ASadar toate sansele ca acei km sa fie mai multi. Dar uite aici smecheria cea mare: -rugina aproape zero, desi de cand e in tara nu a vazut garaj, -inca are bratele de sus originale, iar alea de jos, cele transversale schimbate doar anul asta!!! -are telescoapele originale, cu semnul audi pe ele, si culmea, masina nu e barca! Probabil daca le inlocuiesc s-ar simti diferenta, dar inca isi fac treaba bine, masina nu tzopaie la viteza pare peste gropi. MAsina adevarata. Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 4, 2016 Partajează Postat Octombrie 4, 2016 Gata, i-am tras GPL la mertzan. Va spun cu mana pe inima ca nu ai cum sa sesizezi diferenta de putere intre gaz si benzina, decat eventual cu un etalon langa, o masina de putere asemanatoare cu care sa va intreceti, daca aveti pe unde. Sau poate cu in cronometru. La bani, am scazut consumul de la 10.5% (transfagarasan si alergat pe autostrada) pe benzina, la un echivalent de 5.5%. Cum am prins un pret super bun la isntalatie, in ritmul asta in nici 20mii km am amortizat-o complet! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Octombrie 4, 2016 Partajează Postat Octombrie 4, 2016 Gata? I-ai pus silicoane ? S-o folosesti sanatos instalatia si sa nu ai necazuri cu ea. Link spre comentariu
Sharky Postat Octombrie 10, 2016 Partajează Postat Octombrie 10, 2016 Sunt f multumit de performante. am facut experimentul descris mai sus. Mai demult m-am intrecut cu un audi B8 150cai motorina, cutie CVT. Pe benzina treceam pe langa el, incet, incet dar sigur. Pe gaz abia ma tin, dar de lasat nu ma lasa in urma. Asadar este o scadere in putere, dar dpmdv este nesemnificativa in comparatie cu faptul ca iti scad costurile de deplasare la jumatate! Plus ca ai o redundanta a sistemului de alimentare, in caz ca te lasa pompa de benzina, poti porni de urgenta direct pe gaz. In orice caz, cu o simpla apasare de buton trec pe benzina. Sau poate pe viitor o configurez ca sa treaca automat peste 4500 ture, ca sa dea tot ce poate intr-o depasire. Am dat 3600lei pe instalatie, 100 lei fiind cinstea baietilor care au lucrat de la 8 la 11 noaptea. deja 300 lei i-am recuperat din diferenta de consum. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Octombrie 10, 2016 Partajează Postat Octombrie 10, 2016 Este o mare realizare sa ai o a doua sursa de combustibil pe masina avand in vedere defectarea unor anexe necesare functionarii motorului. Referitor la faptul ca scade putin in putere,ne putem consola cu bugetul ramas din economii si pana la urma ajungi mai tarziu dar mai sigur. Link spre comentariu
fratello Postat Februarie 19, 2017 Partajează Postat Februarie 19, 2017 Ce stiti despre motorul 1.6 Diesel ( 95 si respectiv 115 CP) de pe Ford Focus MKIII (2012 = 7000-8000 euro, SH) ? Ma bate un gand ... Multumesc ! Link spre comentariu
Vizitator Frangoglu Catalin Postat August 28, 2017 Partajează Postat August 28, 2017 Salut, Am si eu o masina Ford Focus din 2008 motorul 1.6 econectic. De o zi si jumate mi sa aprin in bord un martor si plus indicatorul Sonda Landa, care sta aprins si nu se mai tureaza masina asa cum ar trebui, care ar putea sa fie cauza, oare defectarea turbinei? Va rog sa ma ajutati daca se poate. Multumesc. Link spre comentariu
validae Postat August 28, 2017 Partajează Postat August 28, 2017 Nu cred că turbina are treabă cu problema asta, sonda a fost verificată ?. Debitmetrul e OK ? Ce martor mai e aprins ? Dacă turbina are probleme, se aspiră din uleiul pierdut pe la turbină şi maşina scoate fum negru. Link spre comentariu
doru3160 Postat August 28, 2017 Partajează Postat August 28, 2017 Motorul (probabil) a intrat in regim limp mode,se autoprotejeaza,de asta nu se mai tureaza.Nu cauta remedii la colt de bloc sau pe forumuri.Mergi la un service bun,fa o diagnoza si te lamuresti. Link spre comentariu
ion_vasile Postat Septembrie 15, 2017 Partajează Postat Septembrie 15, 2017 Ford Focus TDDI 1,8 model 2003 Unde se afla situat -Senzorul de impulsuri de la arborele cotit ? Link spre comentariu
adydep Postat Septembrie 15, 2017 Partajează Postat Septembrie 15, 2017 Intre planetara dreapta si blocul motor(la iesirea din cutie a planetarei) .https://www.google.cz/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=0ahUKEwiN26ug3qfWAhVNIlAKHc0QBoEQjxwIAw&url=http%3A%2F%2Fworkshop-manuals.com%2Fford%2Ffocus_2004.75_07.2004%2Fmechanical_repairs%2F3_powertrain%2F303_engine%2F303-14a_electronic_engine_controls%2Fdescription_and_operation%2Fdiagnosis_and_testing%2Fremoval_and_installation%2Fcrankshaft_position_(ckp)_sensor_1.8l_duratorq-tdci_(lynx)_diesel%2F&psig=AFQjCNEV342MgsKQKNxI1yG0h1aoOzl5TA&ust=1505583561675099 Si un manual de service in lb. romana,care trateaza si motorul diesel la Ford Focus MK1 http://www.site cu continut explicit.ro/3489929413.3 Link spre comentariu
ion_vasile Postat Septembrie 16, 2017 Partajează Postat Septembrie 16, 2017 Va multumesc ! Link spre comentariu
morocanosul Postat Septembrie 16, 2017 Partajează Postat Septembrie 16, 2017 Nu cred că turbina are treabă cu problema asta, sonda a fost verificată ?. Debitmetrul e OK ? Ce martor mai e aprins ? Dacă turbina are probleme, se aspiră din uleiul pierdut pe la turbină şi maşina scoate fum negru. Asa cum zice @validae,este ''musai'(obligatoriu)' verificat debitmetrul,ulterior mai vedem...! Link spre comentariu
doru3160 Postat Septembrie 16, 2017 Partajează Postat Septembrie 16, 2017 Dacă turbina are probleme, se aspiră din uleiul pierdut pe la turbină şi maşina scoate fum negru. De la ulei,fumul e albicios,ca ceata...cel negru apare din cu totul alte cauze. Link spre comentariu
morocanosul Postat Septembrie 17, 2017 Partajează Postat Septembrie 17, 2017 Fumul albastru/negru indica combustibil nears, deci lipsa de performanta(al motorului,desigur) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum