alin 105 Postat Ianuarie 1, 2015 Partajează Postat Ianuarie 1, 2015 (editat) Salut si La Multi Ani! Am cumparat de 3 saptamani un Opel Movano an 2005 , 2.5 litri TDI ,132 K km parcursi, confirmati prin carte de service,din Germania.Pe drumul dinspre Germania a mers perfect, consum normal, fum invizibil, porniri usoare.Nu cunosc bine masina, inca nu m-am obisnuit cu ea si deja am o problema... Cred ,( nu-s 100% convins ) ca am ramas fara motorina( pe computerul de bord imi afisa ca mai poate parcurge 130 km , dar nu garantez corectitudinea informatiei.Am vrut sa-l pornesc intro zi, asa, de dezmortire, a pornit normal si a functionat 5 secunde si s-a oprit.Am bagat in rezervor 5 litri de motorina, si am incercat sa aerisesc circuitul de alimentare, nu cred ca am si reusit.Demarorul invarte bine, deci bateria e in mintile ei.Am asteptat sa se stinga simbolul de la bujiile incandescente,chestie repetata de 3-4 ori inainte.Nu da nici macar un rateu, nici o pufaitura. Am facut asa: am deschis aerisitorul 1 si am pompat cu para de plastic 2,.pe furtunul transparent 3 vine motorina, dar se vad bule de aer inauntrul lui, nu e "plin" cu motorina.Prin stutul de aerisire 1 vine motorina, fara aer.Am desfacut si racordul care duce spre motor, acolo sus la capacul pompei (ala care coboara spre motor).Motorina vine de acolo la pomparea manuala... Intreabari: A.Am aerisit corect? B.Trebuia sa desfac racordul 4, pentru aerisire? B.Ce trebuie sa verific, in situatia in care nu porneste motorul? Multumiri anticipate. Ps, Am si o Skoda Octavia2 1.9TDI....Aerisirea circuitului de alimentare e banala , e suficient sa pun contactul ( fara demaror) de 6-8 ori, si se autoaeriseste, se aude cum lucreaza pompa de motorina.Tuseste de 2 ori si porneste.La Opel nu se aude nimic, nici un bazait dinspre pompa, cand pun contactul. Editat Ianuarie 15, 2015 de bibanu47 Editat titlu Link spre comentariu
nicolaus Postat Ianuarie 1, 2015 Partajează Postat Ianuarie 1, 2015 Strange surubul 1,strange de mai multe ori para 2 pana se intareste apoi incearca sa pornesti masina.Bine ar fi doua persoane,una da la demaror,cealalta actioneaza para.Daca in acest timp se pune un robot de pornire pe baterie,ar fi si mai eficient(macar incarcata foarte bine inainte). Link spre comentariu
alin 105 Postat Ianuarie 1, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 1, 2015 Pai am tot strans de para aia si cu surubul desfacut si cu surubul strans.Nu s-a intarit para, e flescaita, iar pe furtun se vede si aer...Trebuie facut concomitent cu actionarea demarorului?Bateria e buna, dar n-am abuzat de demaror, pana nu ma lamuresc care e problema. Link spre comentariu
nicolaus Postat Ianuarie 2, 2015 Partajează Postat Ianuarie 2, 2015 Eficienta mai mare este actionand in acelasi timp para,demarorul si un robot de pornire.Mai sunt unele manevre neortodoxe:obturarea furtunului de retur de combustibil care iese din rampa atunci cand se incearca pornirea,suflarea cu presiune in gura rezervorului(pt a ajuta absortia de combustibil de catre pompa). Link spre comentariu
cristi71 Postat Ianuarie 2, 2015 Partajează Postat Ianuarie 2, 2015 am patit de curand aceeasi problema...fara spray n am reusit sa o pornesc..e drept,masina e mai veche(2000) si e ford. cum spunea colegul mai sus,robotul a facut si el parte din decor! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Ianuarie 2, 2015 Partajează Postat Ianuarie 2, 2015 Numarul 1 nu este surub de aerisire ci punctul cel mai de jos al filtrului decantor si este folosit pentru golirea filtrului de apa depusa sau diferite impuritati din combustibil. Eu personal am o pompa electrica de amorsare care o intercalez intre conducta care vine din rezervor si intra in bateria de filtru iar dupa pornire trec instalatia pe normal. Link spre comentariu
alin 105 Postat Ianuarie 2, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 2, 2015 ... Eu personal am o pompa electrica de amorsare care o intercalez intre conducta care vine din rezervor si intra in bateria de filtru iar dupa pornire trec instalatia pe normal. Am si eu o pompa de vidare , electrica....as putea si eu sa o intercalez intre bateria de filtru si si conducta dinspre rezervor.Intrebarea e ce se intampla cu aerul care e de la bateria de filtru si pana la pompa de injectie?Ala cum se aeriseste?trebuie sa desfac vreo conducta/surub aerisire undeva mai spre pompa de injectie? Link spre comentariu
alin 105 Postat Ianuarie 5, 2015 Autor Partajează Postat Ianuarie 5, 2015 Intradevar era pana de motorina."Pana prostului" cum i se spune. Astazi am desfacut racordul rapid care iese din filtru spre motor.Am pompat de cateva ori si am constatat ca filtrul era mai mult gol decat plin.In cele din urma a iesit motorina pe stut.Am adus Skoda pe pozitie, pe post de automat + o pereche de cabluri, avand in vedere ca am chinuit bateria pe frigurile de saptmana trecuta.De curiozitate, inainte de a bransa cablurile, am zis sa-i dau o cheie la Opel sa vedem ce zice.A luat-o din prima, fara comentarii inutile. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum