Vizitator Gestiune Old City Postat Decembrie 29, 2014 Partajează Postat Decembrie 29, 2014 Va Salut ! sunt nou pe forum si vreau cateva pareri si sugesti de la cei care pot sa ma ajute. Am o problema cu un Samsung D3 Station USB 3.0 2TB cu alimentare externa. Problema este urmatoarea am din greseala l-am alimentat din incarcatorul de la laptop cateva secunde ( la 19 v ) iar de atunci nu il mai citeste nimic nici laptopul nici televizorul nimic doar se aprinde beculetul intermitent si atat.. am garantie dar sa sper ca o sa il repare.. pana atunci vreau daca se poate sa imi zica cineva ( pentru linistea mea ) daca voi mai putea sa fac ceva cu el si mai ales daca asi putea sa il fac sa se alimenteze direct din usb ( are usb 3.0 ) Va Multumesc Mult ! Link spre comentariu
belasajgo Postat Decembrie 29, 2014 Partajează Postat Decembrie 29, 2014 Ma gandesc ca s-a ars ceva, din cate vad in carcasa este un harddisk normal la care este adaugat un cablaj cu alimentare si USB. Daca ai noroc, harddisk-ul din interior functioneaza si doar cablajul cu alimentare s-a stricat. Daca nu spui la service ce s-a intamplat, posibil sa iti schimbe harddisk-ul cu altul nou, fiind inca in garantie. Este alta intrebare cat de corect este acest lucru... Link spre comentariu
Vizitator Gestiune Old City Postat Decembrie 29, 2014 Partajează Postat Decembrie 29, 2014 Multumesc ! Este adevarat.. totusi stau si ma gandesc ca nu cred ( sper ) sa suporte service-ul costul reparatiei si/sau inlocuirea Multumesc inca o data ! Link spre comentariu
belasajgo Postat Decembrie 29, 2014 Partajează Postat Decembrie 29, 2014 Eu mi-am facut o parere proasta despre service-uri si acordarea garantiei, de multe ori am avut experiente neplacute. Cei de la service-uri pe unde am umblat nu aveau chef sa lucreze, intr-un loc mi-au returnat de mai multe ori produsul dupa saptamani de asteptare cu acelasi defect cu care l-am predat (cu mentiunea "reparat") si dupa ce am fost la ei de 7-8 ori cu acelasi produs (defapt nici nu am ridicat produsul ci a intrat din nou la service) si nu am putut folosi produsul in acel timp (total peste 4 luni), m-am enervat si am aruncat produsul la gunoi. La alt service au reparat produsul prin "improvizatii" de mi-a fost frica sa mai bag produsul in priza si l-am desfacut eu pierzand garantia, dar am reparat produsul cum trebuie. De atunci cam toate produsele care mi se strica, le repar singur daca pot. Daca desfac eu un produs defect, pierd garantia dar macar stiu ca l-am reparat cum trebuie. Daca duc la service produsul defect, garantia ramane valabila dar atunci cand vad cum au reparat ei defectul, tot stau cu frica in mine nu cumva sa ia foc produsul... Din aceste motive, eu daca as fi patit ca tine, m-as duce cu tupeu la service pentru garantie, ca am fost de multe ori pagubit de service-uri si de producatori care reduc calitatea produselor pentru a mari profitul. Chiar daca in mod normal nu mi se pare un lucru corect sa cer acordarea garantiei pentru un produs ce s-a stricat din vina mea, nici asta nu este corect sa raman eu in pierdere pentru ca un producator are contract doar cu service-uri unde sunt oameni incompetenti, sau pentru ca producatorul a redus calitatea produselor pentru a face mai mult profit. Totusi, am mai prins si eu service-uri cu oameni foarte amabili si foarte buni in domeniu. Deci inca mai sunt si service-uri bune... Dar asta nu schimba nimic la faptul ca toti producatorii fac tot posibilul pentru a reduce costurile de fabricatie la toate produsele, cu scopul de a mari profitul, insa in acelasi timp se reduce si fiabilitatea si durata de viata a produselor, deci profitul producatorului este paguba cumparatorului... Link spre comentariu
Vizitator Gestiune Old City Postat Decembrie 29, 2014 Partajează Postat Decembrie 29, 2014 Asa este Ai Dreptate ! .. O sa revin dupa anul nou ca acum nu prea am ce sa fac .. Este inchis service-ul Multumesc ! Link spre comentariu
Stefan Postat Decembrie 30, 2014 Partajează Postat Decembrie 30, 2014 Nu se poate generaliza, depinde de la caz la caz. Daca Gestiune Old City nimeresti cu produsul la un service serios se poate depisa ca hdd-ul a fost alimentat cu o tensiune mai mare si daca producatorul a fost prevazator o sa ti-l poata repara cu usurinta. Acum in functie de seriozitatea vanzatorului depinde (uneori) si seriozitatea serviceului, adica daca ai luat HDD-ul de la "alimentara" sigur o sa iti respinga garantia. Cel putin eu asa am patit si in ultima vreme cumpar aparatura electronica doar de la magazine mari (chiar daca uneori platesti in plus). Tu te duci la service si nu le dai prea multe detalii, spui ca a crapat si ca produsul e foarte important pentru tine. (fiind vorba de un mediu de stocare). Sa nu te duci pornit pe scandal inca de la inceput si vezi ce spui despre alimentator, iei si alimentator potrivit sa nu te intoarca din drum. Pana la urma tu nu minti cu nimic, doar omiti cateva mici detalii. Link spre comentariu
Vizitator Gestiune Old City Postat Ianuarie 5, 2015 Partajează Postat Ianuarie 5, 2015 Va multumesc pentru sfaturi ! O sa va tin la curent cu ce o sa se intample .. Va Multumesc ! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum