Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Lancia Delta - cilindru ambreiaj


suspectu

Postări Recomandate

M-am trezit azi ca dupa ce a mers bine, brusc dupa o pornire, s-a micsorat cursa la ambreiaj la jumatate. Am ajuns acasa, am inceput sa investighez si nivelul lichidului de frana jos. Am completat, dupa 2 ore iar jos. Sub masina am gasit picaturi de lichid de frana.

M-am apucat de demontat, totul uscat pana la burduful cilindrului de ambreiaj. L-am dat jos si are urme de uzura unde a lucrat pistonasul.

L-am luat voiniceste la slefuit cu smirghel de 600 si wd60,  dar tot nu pot sa ascund urma de uzura, se simte la deget putin denivelat.

O sa incerc sa il polishez maine in strung cu un polish fin pt metale.

 

Este ciudat ca brusc a inceput sa piarda stand pe loc fara sa aiba nici un fel de problema pana acum. Nu vad urme pe garnitura ca ar fi ciupita.

Sunt sanse sa il mai repar ? O sa cumpar altul dar pana vine, eu am nevoie de masina weekend-ul asta, ca am de alergat.

Editat de bibanu47
Editat titlu
Link spre comentariu

Acum in perioada frigului cedeaza cam toate hidraulicele ,cilindri si pompe ambreiaj,casete si pompe servodirectie,cilindri,etriere si pompe de frana si toate acestea din cauza contractiei garniturilor.

Daca pui garnitura noua te mai poate tine si o luna de zile daca nu mai mult,eu am pus la mai multe Audi si BMW la persoane care erau in tranzit pe la mine prin localitate si oamenii erau interesati sa le mearga pana acasa ,nu puteau sta pana a doua zi ca sa dau comanda de cilindru receptor si il demontam pe cel vechi,il frecam cu smirgher in prezenta de motorina si refoloseam garnitura veche dar dupa ce bobinam un strat de ata de cusut pe canalul pistonasului ca sa umfle garnitura mai mult si astfel rezolvam problema pentru moment ca sa poata ajunge la domiciliu.

La masinile mai vechi la care nu mai gasesc piese,dau cilindrul receptor sa mi-l rectifice la interior dupa care imi face piston majorat in functie de cat iese interiorul dupa rectificare si aleg un anumit tip de garnitura mai mare in diametru,de pe la alte masini.

Link spre comentariu

Eu l-am luat cu smirghel 320, apoi cu 600 si wd40 pana l-am facut putin mai neted. Tot se simtea ceva la mana si are niste gauri minuscule pe suprafata, dar l-am montat asa momentan.

I-am facut si alta tija in care impinge, mai lunga cu 10mm ca sa nu mai ajunga pe pozitia unde are uzura.

M-am inarmat cu 1litru de lichid de frana ca sa pot sa alerg unde trebuie azi.

Azi nu a pierdut deloc si am facut vreo 120km.

 

Intre timp am gasit si cilindru nou in stoc la 80ron si l-am luat dar nu l-am schimbat inca.

 

 

Edit: Cand am dat jos garniturile de pe pistonas am gasit mizerie pe sub ele, cred ca pe acolo pierdea lichidul. Am polishat si canalul unde calca garniturile pe interior

Editat de suspectu
Link spre comentariu

Buna ideea cu rectificatul. Chiar ar merge usurel sa il faci la alt diametru si sa faci alt pistonas pt el atata timp cat gasesti garnituri la diametrul respectiv. Mi-am luat acum ceva timp si piatra de-aia de hornuit cu 3 picioare dar nu incapea aici, era cu 5mm mai mare la minim. Dar se pare ca interiorul este cromat, oare se poate face si stratul ala cumva ? Fonta nu cred ca rezista prea mult fara sa rontaie din garnitura.

Oricum, banuiesc ca nu are rost toata bataia de cap pt 80ron, doar ca nu prea imi place sa arunc lucruri "reparabile", oricum e o idee buna pt un nou proiect. O problema similara am avut cu cilindrul de ambreiaj de la motocicleta si acolo preturile sunt imense, chiar merita reconditionarea, fiind aluminiu ar iesi ca nou acolo.

Link spre comentariu

Nu este cromat,asa ti se pare datorita luciului care il are rectificarea si oglinda facuta de pistonas.

A desfacut sute de pompe si cilindri de frana  cat si de ambreiaj,atat de aluminiu cat si de fonta dar nu am gasit nimic cromat.

Un set de garnituri majorate sunt intre 15-18 lei.

Era bine sa fi facut tija reglabila ca sa te "joci " cu ea cum vrei.

Depunerea aceea se face din cauza lichidului neschimbat in timp care isi pierde propietatile chimice.

Sa folosesti lichid DOT 4.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări