Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Amplificator 6C33C-B OTL

vivian

Postări Recomandate

Salut.

Am gasit pe net urmatoarea schema a unui japonez, adaptata de catre un neamt pentru 220v .

Rugamintea mea se adreseaza celor mai experimentati in ale lampilor  si anume:

daca schema este valabila,

principiul de functionare

in ce clasa ar functiona,

cu ce putere pe iesire,

o simulare...

Orice comentariu (chiar si pe langa) nu ma deranjeaza.

Astept parerile si opiniile dumneavoastra.

Nu dati cu pietre...sunt incepator.

post-177704-0-38561800-1417715067_thumb.jpg

Link spre comentariu
Vizitator viobio

Exista foarte multe tuburi dedicate pentru audio,de ce acest masochism electronic???Te feresti cumva de transformatoarele de iesire?Japonezul a pus si o poza cu amplificatorul realizat fizic??Schema este functionala,puterea cred ca este destul de mica .Cu aceasta topologie,exista riscul de a distruge difuzoarele,in special pe cel de bas,in cazul in care un tub final intra in scurtcircuit.Nu sunt adeptul amplificatoarelor cu tuburi fara transformatoare de iesire.

Editat de viobio
Link spre comentariu

Desi teoretic ar trebui sa fie o solutie ideala, cam toti pe care i-am auzit laudand acest sistem (OTL adica) nu prea sunt de incredere...majoritatea care au facut asa ceva au spus ca suna foarte bine, dar nu mai are acel "ceva" care aminteste de lampi.

Riscuri exista totusi, si ma gandesc ca daca scurt A-C e putin probabil, dar intreruperea anodului sau dezechilibrul din cauza negativarii prost reglate pot fi un pericol.

Ma tenta si pe mine OTL cu 6N13S...insa ceea ce am citit despre asta m-a facut sa ma razgandesc...nu ma informez exclusiv de aici, dar nici tot ce e scris pe net nu e scris aiurea...ori chiar daca o treime din ce am citit e adevarat, mi se pare destul ca sa nu ma apuc de asa ceva.