spyry Postat Noiembrie 29, 2014 Partajează Postat Noiembrie 29, 2014 (editat) Salutare meseriasi.Cu riscul ca ma voi face de ras indrasnesc sa va rog sa ma ajutati si pe mine cu problema pe care o voi relata in continuare:Acum o saptamana m-am hotarat sa schimb antigelul la batranica mea de Dacie lucru pe care l-am facut an de an de cand o am si pana acum ,totul OK ,am aerisit-o ,am plecat cu ia la drum insa in 50 de Km apa sa ridicat la jumatatea aparatului indicator insa caldura in interior nu am ,m-am gandit ca nu e aerisita bine totusi am ajuns acasa am mai completat cu apa in vasul de expansiune , l-am ridicat sus am slabit aerisitorul dupa teul de langa carburator apoi pe cel de sus de la calorifer dar nu am reusit nimic ,mentionez ca am pe ia instalatie GPL si plamanul arde de nu poti tine mana pe el in schimb furtunul care intra in calorifer este fierbinte iar cel de la iesire este doar caldut un pic ,am inlocuit si termostatu cu unul nou dar fara succes de cati ani o am am avut caldura suficienta si dupa cum stiti bine Daciile cu bord de CN au facut caldura foarte bine numai ca nu stiu ce s-a intimplat de nu mai vrea.CE PARERE AVETI? Editat Ianuarie 14, 2015 de bibanu47 Editat titlu Link spre comentariu
elmar Postat Noiembrie 29, 2014 Partajează Postat Noiembrie 29, 2014 (editat) e posibil ca circuitul de incalzire al caloriferului sa fie infundat...si de aceiea nu aveti caldura! dar motorul aerotermei se mai invarte? mai trebuie verificat si "robinetele" care inchid caldura pe timp de vara... Editat Noiembrie 29, 2014 de elmar Link spre comentariu
spyry Postat Noiembrie 29, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 29, 2014 Robinetul este bun verifcat iar in ceea ce priveste caloriferul iese din calcul deoarece am bagat apa in el cu pompa kama si curge liber, Link spre comentariu
dan-a2 Postat Noiembrie 29, 2014 Partajează Postat Noiembrie 29, 2014 Poate fi si garnitura de chuloasa ciupita , vezi in vasul de expansiune daca face bule de aer la accelerare !! Link spre comentariu
stefan94stefan Postat Noiembrie 29, 2014 Partajează Postat Noiembrie 29, 2014 Daca era chiuloasa ciupita fierbea motorul ,am patit-o si eu ....chiar si iarna mai avea putin si exploda vasul de expansiune ... Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 1, 2014 Partajează Postat Decembrie 1, 2014 Lasă caloriferul și robineții, și vezi furtunurile, să n-aibă gâlme la peretele interior, că sunt concepute în 3 straturi. Pățit la Dacia mea... Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Decembrie 1, 2014 Partajează Postat Decembrie 1, 2014 Temperatura motorului se mentine constanta?Daca deschizi robinetul de aerisire si accelerezi, trebuie ca apa sa tisneasca cu ceva presiune din robinet.Daca nu inseamna ca ai un " dop de aer" sau furtunul care iese din calorifer,poate fi infundat,nemaifacind recircularea.Daca temperatura motorului creste atunci poti avea pompa de apa defecta. Link spre comentariu
yo9gcc Postat Decembrie 1, 2014 Partajează Postat Decembrie 1, 2014 Termostatul mai functioneaza? fiindca atunci cand ramane blocat pe deschis sau este scos din circuit de apa nu prea mai circula prin calorifer. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Decembrie 2, 2014 Partajează Postat Decembrie 2, 2014 Cind termostatul ramine blocat pe inchis,antigelul circula prin circuitul scurt,temperatura motorului creste peste valoarea normala facind ca motorul sa se supraincalzeasca.In acest caz lichidul de racire nu circula prin caloriferDaca termostatul functioneaza el ramine inschis, pina cind temperatura motorului ajunge la valoarea nominala si abia atunci termostatul se deschide si antigelul circula prin toata instalatia,inclusiv prin calorifer.Daca termostatul ramine in pozitia deschis,lichidul de racire circula prin toata instalatia iar temperatura motorului nu va ajunge la valoarea nominala afectind prin aceasta incalzirea habitaclului iar motorul va functiona la o temperatura mai mica decit cea normala. Link spre comentariu
yo9gcc Postat Decembrie 2, 2014 Partajează Postat Decembrie 2, 2014 Nu vreau sa contrazic dar atunci cand termostatul ramane inchis antigelul circula prin circuitul scurt cum ai spus dar care este inclus si caloriferul, dupa cum ai explicat in masina nu mai ai cald decat atunci cand termostatul se deschide ceea ce nu este corect,eu cred ca ai cald si atunci cad antigelul nu ajunge la temperatura de a deschide termostatul. Termostatul este conectat spre radiatorul masinii si atunci cand el se deschide intra si in radiator si ii face racirea. Aici ,,Daca termostatul ramine in pozitia deschis,lichidul de racire circula prin toata instalatia iar temperatura motorului nu va ajunge la valoarea nominala afectind prin aceasta incalzirea habitaclului iar motorul va functiona la o temperatura mai mica decit cea normala.,, mi se pare corect ce ai spus Link spre comentariu
Patefon Postat Decembrie 8, 2014 Partajează Postat Decembrie 8, 2014 Mai intai de toate ce fel de sistem de incalzire are? E cel cu calorifer cat parbrizul de lung? Cu robinet in stanga volanului? Daca este asa problema e alta. Dai jos capacul pe unde intra aerul in calorifer. Este pe exteriorul masinii in prelungirea capotei din fata, pana la baza parbrizului. E fixat de capacul respectiv tasnitoarele de apa pentru spalat parbrizul. Acolo ar trebui sa vezi caloriferul si aeroterma. In interiorul respectiv este un perete despartitor cu gauri. Gaurile sunt (sau au fost) acoperite de niste fuste de panza cauciucata care in timp se intaresc (sau dupa revopsire). Schimba panzele respective si fii sigur ca exista etansare intre peretele despartitor si capacul aerotermei. Eventual pune un keder de cauciuc. Daca supapele de aer lucreaza corect ar trebui sa simti curent de aer cand dai drumul la aeroterma. Bafta! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum