nelutuPO Postat Noiembrie 27, 2014 Partajează Postat Noiembrie 27, 2014 Buna seara, ma poate ajuta cineva cu ce cote au rulmentii si simeringul la Indesit WIE87 ? Stima Link spre comentariu
validae Postat Noiembrie 27, 2014 Partajează Postat Noiembrie 27, 2014 Vezi aici, introduci codul service al mașinii și vezi ce componente conține: http://www.pieseuzcasnic.ro/45-rulment-masina-spalat Link spre comentariu
Untold Postat Noiembrie 27, 2014 Partajează Postat Noiembrie 27, 2014 Problema nu sunt rulmentii sau simeringul care se gasesc pe toate drumurile...problema este cu cuva, care daca (si mai mult ca sigur) este din polipropilena (plastic), e lipita. Pentru a scoate rulmentii, trebuie efectiv taiata cuva pe din doua cu o panza de bomfaier sau pendular, urmand la ca remontare, cele doua jumatati de cuva sa fie puse exact cum au fost taiate (inainte de taiere se fac semne ca cele doua jumatati sa le lipiti la loc perfect pe pozitia care au fost taiate), lipite cu silicon rosu rezistent la temperatura si prinse cu holtzsuruburi cam 10 la numar roata, de jur imprejur pe acea buza a cuvei.... Sper ca m-am facut inteles...eu la masina mea asa am procedat cand am inlocuit rulmentii si simeringul (Whirlpool). Sau dati 250 de lei sa service sa va schimbe 2 rulmenti si-o garnitura care costa max 30 de lei tot setul... Daca aveti norocul sa fie cu cuva din inox, cele doua jumatati ale cuvei sunt prinse cu suruburi..... Succes! Link spre comentariu
nelutuPO Postat Noiembrie 27, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 27, 2014 (editat) Multumesc , dar am intrebat ptr ca m-a sunat un client si mi-a spus numai modelul masinii si faptul ca are zgomot. Am intrebat in speranta de a vedea daca am in trusa respectivii rulmenti si simering ptr a cistiga timp sa nu fac 2 drumuri , iar facind referire la faptul daca este cuva lipita sau nu, cu respect va spun ca am peste 60-70 sau mai multe masini ( nu am o evidenta ) la care am taiat cuvele si nu sunt cca 10 suruburi , mai precis eu pun cca 20 de suruburi cu piulita de M4. Ptr taiere eu folosesc un flex cu pinza foarte subtire de 1 mm. Stima. Editat Noiembrie 27, 2014 de nelutuPO Link spre comentariu
Untold Postat Noiembrie 27, 2014 Partajează Postat Noiembrie 27, 2014 Atunci, felicitari! Eu doar 10 am pus si silicon rosu. Nu curge un strop de apa. Stima! Link spre comentariu
yo9gcc Postat Noiembrie 27, 2014 Partajează Postat Noiembrie 27, 2014 Eu cred ca sunt unul norocos care atunci cand am schimbat rulmentii tot la un indesit nu a fost nevoie sa o tai era facuta din doua parti prinse cu un colier mare si garnitura, cred ca era facuta printre primele tipuri parca wd100, cred ca la a doua masina nu mai am acelasi noroc. Link spre comentariu
Vizitator Cristescumihai451 Postat Noiembrie 27, 2014 Partajează Postat Noiembrie 27, 2014 daca este cuva lipita sau nu, cu respect va spun ca am peste 60-70 sau mai multe masini ( nu am o evidenta ) la care am taiat cuvele si nu sunt cca 10 suruburi , mai precis eu pun cca 20 de suruburi cu piulita de M4. Ptr taiere eu folosesc un flex cu pinza foarte subtire de 1 mm. 1- Domnul NelutuPO, vă rugăm frumos să ne spuneţi şi nouă care sunt toate etapele tehnice care trebuiesc urmate, atunci când trebuie secţionată o cuvă din plastic pentru schimbarea rulmenţilor şi a simeringului. 2- Menţionaţi vă rugăm ce tip de silicon, şmirghel, şuruburi, piuliţe, şaibe, discuri abrazive, burghie, markere folosiţi. ( aveţi destulă experienţă în domeniu ) Vă mulţumim anticipat ! Link spre comentariu
nelutuPO Postat Noiembrie 28, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 28, 2014 Este foarte simplu si anume: dupa demontare cuva , contragreutati, motor se fac la fiecare 10 cm gauri cu un burghiu de 4mm , dupa care se taie cu un flex cu pinza de 1mm dar trebuie sa va miscati repejor si sa taiai perfect drept ( atentie in zona rezistentei sa nu intrati cu flexul in ea ) . Dupa taiere curatiti cela 2 bucati taiate ale cuvei cu o pila sau smirghel de 80, inlocuiti simering si rulmenti . Pentru etansare folosesc silicon de la Ceresit CS28 care rezista la temperaturi inalte si apa fierbinte . Cu un pistol de silicon pun un strat de cca 4-5 mm de silicon pe partea de cuva cu rulmentii las cca 5 min silconul asa sa faca o mica pojghita dupa care pun cealata parte peste ea si mai las 3-4 minute sa se uniformzeze ca si o garnitura. Atentie cind puneti partea de sus sa fie perfect gaurile suprapuse. String suruburille de M4 si las cam 24 ore sa se intareasca si sa fie etansarea perfecta. Sper ca am putut sa va fiu de folos. Stima Link spre comentariu
Vizitator giovani49 Postat Decembrie 14, 2014 Partajează Postat Decembrie 14, 2014 Bun gasit stimati prieteni ! Sunt nou pe site si am o problema de rezolvat la o masina de spalat indesit witl 85 . vreau sa pot vedea rezistenta prin cuva,se poate ? cum ? Si ar mai fi ceva,ma gandesc sai fac o verificare amanuntita,o am de aprox 8 ani . Un videotutorial ma ajuta f mult. Multumesc si am toata consideratia pt cei ce ma vor ajuta ! Link spre comentariu
nelutuPO Postat Decembrie 15, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 15, 2014 (editat) Pai daca vreti sa vedeti rezistenta trebuie slabita acea piulita ,dati in prealabil papucii jos si trageti de rezistenta spre dvs. Stima Editat Decembrie 15, 2014 de nelutuPO Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum