Vizitator Ionut-Bogdan Chiforeanu Postat Noiembrie 25, 2014 Partajează Postat Noiembrie 25, 2014 Buna ziua! Acu cateva zile mi s-a aprins martorul de la baterie (dacia 1310 LI fab. 2004), Am schimbat blocul de diode (era arsa o dioda). Dupa ce am montat totul la locul lui si pus pe masina, nu s-a rezolvat problema martorului, la relanti se aprinde cam 50% din puterea lui, iar in turatii da sa se stinga. Mai ramane usor aprins. Tensiunea la bornele bateriei 14.4 la relanti, 14.4 - 14.6 cu motorul turat, Aproximativ aceleasi valori le am si cu consumatori porniti. Ce ar mai putea fi? Va multumesc! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum