florinnn22 Postat Decembrie 28, 2006 Partajează Postat Decembrie 28, 2006 sunt radioamator receptor,si am avut cateva tentative de a construi un radioreceptor in 80m si de fiecare data am esuat lamentabil.Bobinele fiind stresul meu in principal.mai precis cei care stiti si doriti sa postati procedee de facut bobine si tr. de if. Link spre comentariu
Yo4You Postat Decembrie 28, 2006 Partajează Postat Decembrie 28, 2006 HEHE mai exista receptori eu ma duc anu asta care vine sa imi iau a3-a ne intalnim in 14Mhz ca cica am curaj sa incalc legea sa ma dau acoloFaza e ca nu cred ca ai esuat am construit si eu f multe sincrodine si degeaba ca nu am auzit decat radiodifuziune din cauza ca eu nu am antena dar am ideea sa imi montez in balcon o antena magnetica in 20m si sus pe bloc un w3dzz , or sa fie conflicte mari intre vecinii vor zice ca-i iradiez :weedman: cand vad ditamai firul de antena intins ... :goodman: Link spre comentariu
ywar2 Postat Decembrie 28, 2006 Partajează Postat Decembrie 28, 2006 Nu este foarte complicat sa ,construiesti' bobine. Eu te sfatuiesc ptr inceput sa folosesti carcase de la bobinele din frecventa intermediara sunet din televizoarele romanesti. Au diametrul de 6mm si se pot bobina ok. Eu personal desfac sirma veche, smulg terminalele folosite cu un spit si apoi introduc terminale noi din sirma de la rezistentele de 0.5w vechi. Inainte de a bobina, sirma subtire o dezizolez cca 5mm si o rasucesc in jurul terminalului bobinei, apoi bobinez numarul de spire care mi l-am propus. La final celalalt capat de sfirsit al sirmei il dezizolez dinou si il rasucesc la celalalt terminal. In final cositoresc cu foarte putin fludor si saciz din belsug ( NU pasta decapanta ) ambele terminale, evitind supraincalzirea. In principiu asta este tot...deocamdata!!! Link spre comentariu