Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Probleme la comutatorul de gaz


Bela Daniel

Postări Recomandate

Am cumparat de curand o instalatie de gaz S.H provenita de pe un golf 3 avariat, Am montat instalatia acasa ,merge perfect consum mic trece pe gaz singura si toate cele .Singura proble e comutaotul care imi indica in permanenta nivelul de gaz full iar ceasul dupa butelie indica o valaoare a gazului normala . Ce pot face ca acel ceas din bord sa-mi indice valoare normala a gazului din butelie

 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 10
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Bela Daniel

    5

  • validae

    3

  • GEO 53 BN

    2

  • stefan94stefan

    1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Sigur este dat peste cap si de aceea indica eronat.Care e domeniul de masura al manometrului,valoarea maxima pe care poate sa o indice(ceasului)?.Schimba-l cu unul identic.E singura solutie.Pentru asta e indicat sa apelezi la cineva autorizat.Nu-i de joaca cu astfel de lucruri.

Editat de GEO 53 BN
Link spre comentariu

Pai dupa cite zice,ceasul de dupa butelie indica valoarea normala.Ce indica cele doua "ceasuri"?Presiune sau nivel,ca nu prea am inteles?Am scris primul post fara sa ma gindesc sa intreb ce fel de ceasuri sint?Din cite inteleg eu e vorba de manometre.

Link spre comentariu

[*]gazul (litri) mie imi arata in bord ca butelie e plina cu gaz dar ea in realitate are 23 24 de litri de gaz

[*] 

da ala dp butelie are o "limba" iar cel din bord are leduri

Am cumparat de curand o instalatie de gaz S.H provenita de pe un golf 3 avariat, Am montat instalatia acasa ,merge perfect consum mic trece pe gaz singura si toate cele .Singura proble e comutatorul care imi indica in permanenta nivelul de gaz full iar ceasul dupa butelie indica o valaoare a gazului normala . Ce pot face ca acel ceas din bord sa-mi indice valoare normala a gazului din butelie

Editat de Bela Daniel
Link spre comentariu

Indicatorul de pe butelie indică nivelul gazului lichid cu un plutitor cuplat magnetic.De obicei nu se strică, problema e probabil la cablul dintre traductorul de pe butelie (senzor magnetic Hall) și indicatorul de bord cu leduri.

Link spre comentariu

Există și varianta ca indicatorul din bord să fi fost schimbat cu altul incompatibil cu traductorul de butelie, am mai văzut asta.Comenzile electrovalvelor sunt identice la mai toate, dar modul de indicare al nivelului poate fi diferit.Modulul din bord se mai defectează uneori, mai ales pică releul de gaz.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări