Vizitator dorinbujor Postat Noiembrie 8, 2014 Partajează Postat Noiembrie 8, 2014 Salut tuturor, incerc sa fac un amplificator avand la baza circuitul tda 7294, am cumparat un transformator toroidal cu 30V-0V-30V si 10V-0V cu 100 VA . Imi poate da un sfat cineva ce fel de punte redresoare ar trebui sa cumpar si cum o pot uni la iesirea 30 0 30 . Am incercat sa pun una la iesirea 10V-0V p-tru ventilator si mi-a iesit ok , insa cu cealalta iesire nu imi iese. cumparand o punte care dupa spusele vanzatorului din magazin ar fi ok am conectat ambele capete de 30 v in ea dupa care puntea se incalzea si transformatorul facea un zgomot dubios nu stiu cum ar fi corect sa o conectez p-rtu ca sunt incepator .multumesc anticipat tuturor. Link spre comentariu
leo 17 Postat Noiembrie 8, 2014 Partajează Postat Noiembrie 8, 2014 o punte ai intrare pt alternativ si e inscriptionata pe punte apoi ai iesire plus/minus...dupa care urmeaza filtraj cu un condesator cu o valoare de la 2200 pana la 10000 de micro tensiunea de lucru mai mare decat tensiunea care o ai daca e 30 v sa fie cel putin 50 v pt tensiunea de lucru a condesatorului ...pt a obtine o tensiune asimetrica iti trebue 2 condesatori care vor fi inseriati ..plus cu minusul celui de al doilea ..masa o ai intre cei doi condesatori si plusul si minusul de pe punte Link spre comentariu
elmar Postat Noiembrie 8, 2014 Partajează Postat Noiembrie 8, 2014 era bine sa ne spuneti ce amplificator doriti sa faceti? daca puteti sa atasati schema ...sa ne dam seama cum anume se alimenteaza acel integrat! ca poate sa fie alimntare simetrica si alimentare simpla... Link spre comentariu
Vizitator dorinbujor Postat Noiembrie 8, 2014 Partajează Postat Noiembrie 8, 2014 e alimentare simetrica V+ V- si GND Link spre comentariu
elmar Postat Noiembrie 8, 2014 Partajează Postat Noiembrie 8, 2014 atunci trebuie sa folositi schema aceasta..... dar pe punte ce scrie ? ce putere suporta? ma refer la cat volti ...si cati amperi.. Link spre comentariu