Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ajutor JVC R-S33L Super-A

Vizitator catak16

Postări Recomandate

Vizitator catak16

Buna seara,

Am achizitionat un JVC R-S33L super A dar se pare ca are probleme.Am si eu nevoie de putin ajutor,Releul e disparut si il locul lui sunt niste jumperi dar problema e ca se aude distorsionat si inegal pe canale.Mentionez ca in afara de releul acela care lipseste e totul original.Suspectez curentul de mers in gol.Radiatorul e rece chiar si la volum mare iar eu am masurat pe jumperii pe de placa curent de 5 mv .(scrie pe ea rch si lch).Sunt incepator in electronica si as aprecia orice sfat.O schema m-ar ajuta mult.

Multumesc anticipat.

PS .Poza e luata de pe net.O sa urc in curand poze cu aparatul.

post-237311-0-41882700-1415315405_thumb.jpg

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 13
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Acest amplificator are un circuit de bias ceva mai deosebit (cele doua circuite integrate din fata radiatorului). Daca veti cauta prin forum, veti gasi schema lor. A pus-o colegul Victor (contactati-l direct). Daca-s defecte se pot înlocui fie cu o simpla superdioda si atunci nu mai beneficiati de  proprietatile acestui circuit, fie se reface circuitul cu componente discrete, pe o placuta suplimentara. Informatii despre circuitul super A gasiti si pe forumul diyaudio.com la userul destroyer x si în documentatia familiei de amplificatoare Gradiente. Va puteti inspira si din schema aceasta.

Link spre comentariu

Există superdiodă separată de circuitul respectiv, dar comunică cu trz prefinali prin el, are acel semireglabil.

''Distorsionat'' e un termen vag, dacă era superdioda şi acel circuit de vină ori se auzea gîjîit la semnal mic, ori luau foc trz finali (de regulă a doua variantă). E posibil să fie rezistenţe fuzibile devalorizate în etajul pilot.