Vizitator pavelalexandru Postat Noiembrie 5, 2014 Partajează Postat Noiembrie 5, 2014 Salut.sunt incepator in minunata lume a electronicii si vreau sa invat cat mai mult.. Un profesor mi-a sugerat sa construiesc ceva scheme cu leduri pentru inceput pentru a putea intelege mai bine cum functioneaza treburile. Ma intrebam daca ma puteti ajuta cu niste scheme de leduri care se aprind intermitent sau sa se aprinda pe rand. Va multumesc. Link spre comentariu
marius_3004 Postat Noiembrie 5, 2014 Partajează Postat Noiembrie 5, 2014 (editat) Am ceva mai misto pentru tine.Se numeste Google.Cauta si eventual unde nu stii intrebi. Uite aici o cautare care a durat 2 secunde cu tot cu scris . P.S. Nu-s rautacios. Editat Noiembrie 5, 2014 de marius_3004 Link spre comentariu
Dxxx Postat Noiembrie 5, 2014 Partajează Postat Noiembrie 5, 2014 Posibil ca profesorul ala sa fie chiar bun... De principiu LEDurile sunt componente simple, ceea ce face ca explicatiile si fenomenele care se petrec sa fie mai usor si mai intuitiv de inteles. Pe de alta parte, imi pierd o droaie de timp sa le explic unora chestii de bun simt atunci cand se apuca de montaje cu LEDuri doarece nu au de fel back-ground-ul (sau daca vrei pe Ro cultura generala) necesar pentru a aprecia care este solutia corecta, cum sa dimensioneze, cum sa aleaga componentele si cum sa puna totul in practica. Cel putin la racirea componentelor este mare deficit de perceptie, poate UDAR sa-ti confirme ca e cel mai doct. Deci ce rezulta de aici este ca ledurile pot fi componente mai simplutze, dar te solicita sa faci un numar de decizii care sunt comune la executarea oricarui alt montaj electronic. De asta zic ca profesoru' ala posibil sa stie ce zice... Link spre comentariu