Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

compresor honda civic 2007


Sharky

Postări Recomandate

Salutare,

 

in momentul in care motorul e la relanti se aud cateva batai dinspre compresor. In sarcina sau turat nu face. In general daca sprituiesi scurt motorul cand stai la relanti si AC-ul e oprit mai cloncane de cateva ori si se opreste. Nu ii plac schimbarile de regim.

Clima merge fara probleme, cureaua nu patineaza sau alte povesti de genul.

Am impresia ca are un fel de ambreaj centrifugal, asemanator cu frana de la pegas. :)

De acolo sa fie?

 

- Ce se intampla in cel mai rau caz daca ramane asa?

- Ambreajul e pus de protectie la suprasarcina? Sau e doar eficientizare, in sensul ca el sa se invarta din inertie, chiar daca turatia motorului scade?

 

Merci!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Sharky

    3

  • bibanu47

    3

  • suspectu

    2

  • GEO 53 BN

    1

Top autori în acest subiect

Buna seara

 

De ce nu ne pui si noua o poza?

Ma surprinde faptul ca eu am demontat mai multe tipuri de compresoare de la diverse masini si ambreiajul este pe electromagnet.

Ambreiajul descris de tine este folosit la unele fulii de alternatoare ca sa evite franarea brusca a rotorului cand se opreste motorul.

Link spre comentariu

Aia e problema, ca nu e accesibil, doar il aud cum cloncane.

Alternatorul sigur nu e de vina ca la fel face.

Ceea ce am scris sus despre el sunt speculatii, nu am idee cum e implementat.

 

DAca ramane asa pana crapa e vreo problema? Adica se poate rupe cureaua si sa ramna masina in drum dupa ce se descarca bateria?

In masina aia e greu de umblat, e tare inghesuit totul. Plus ca nu e a mea, asa ca nu ma bag la creatie prea mult.

Link spre comentariu

Acesta ar trebui sa fie compresorul si se vede clar ca este echipat cu bobina electrica.

Nu are de ce sa rupa cureaua deoarece ramane cuplat rotorul tot timpul si se invarteste inclusiv cand nu este butonul de AC cuplat.

Presupun ca se aude rulmentul din ambreiaj sau poate avea fulia slaba,nu iti pot raspunde sigur.

 

Posted Image
Link spre comentariu

Ambreiajul ac-ului are rolul sa cupleze compresorul atunci cand este pornit. Cand e deconectat doar fulia se invarte in gol.

Nu exista piese care sa continue din inertie acolo, compresorul se opreste aproape instant cand il deconectezi pt ca nu mai are putere sa impinga pistonasele.

 

Zgomotele respective le auzi cu ac-ul pornit sau oprit ? Apar si cand cuplezi / decuplezi ? Cand face zgomote, cuplarea/decuplarea influenteaza cu ceva ?

Link spre comentariu

evident ca ceva e paradit pe acolo. Ma rog, trebuie investigat, dupa cum arata nu are ce sa se intample, fulia nu cred ca are cum sa cada si nici sa se blocheze.

Cat timp e in sarcina merge totul ok.

Link spre comentariu

Esti sigur ca de la compresorul de AC se aude zgomotul ? Eu l-as asculta cu un stetoscop si daca zgomotul e de acolo as da jos cureaua si as verifica jocul la fulie (rulment bolnav).

Fulia poate sa se blocheze, eu am gasit un compresor cu fulia blocata si bilele din rulment toate intr-o parte, cu cochilia care tine bilele rupta. Cand am vrut sa schimb rulmentul ala la un SANDEN ar fi costat vreo 350ron la skf, plus sansele ca presetupa sa fie terminata, asa ca am schimbat compresorul cu totul.

Link spre comentariu

Fulia poate scapa ,mi-a venit acum vreo 4 ani un client cu fulia si cureaua sarite din mers.

Subscriu la ce a mentionat "suspectu",multi cumpara compresorul cu totul pentru ca rulmentul e apropiat de pretul compresorului.

Este pana in max. 100 euro un compresor cu garantie 6 luni.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări