Sharky Postat Noiembrie 4, 2014 Partajează Postat Noiembrie 4, 2014 Salutare, in momentul in care motorul e la relanti se aud cateva batai dinspre compresor. In sarcina sau turat nu face. In general daca sprituiesi scurt motorul cand stai la relanti si AC-ul e oprit mai cloncane de cateva ori si se opreste. Nu ii plac schimbarile de regim. Clima merge fara probleme, cureaua nu patineaza sau alte povesti de genul. Am impresia ca are un fel de ambreaj centrifugal, asemanator cu frana de la pegas. De acolo sa fie? - Ce se intampla in cel mai rau caz daca ramane asa? - Ambreajul e pus de protectie la suprasarcina? Sau e doar eficientizare, in sensul ca el sa se invarta din inertie, chiar daca turatia motorului scade? Merci! Link spre comentariu
bibanu47 Postat Noiembrie 4, 2014 Partajează Postat Noiembrie 4, 2014 Buna seara De ce nu ne pui si noua o poza? Ma surprinde faptul ca eu am demontat mai multe tipuri de compresoare de la diverse masini si ambreiajul este pe electromagnet. Ambreiajul descris de tine este folosit la unele fulii de alternatoare ca sa evite franarea brusca a rotorului cand se opreste motorul. Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 4, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 4, 2014 Aia e problema, ca nu e accesibil, doar il aud cum cloncane. Alternatorul sigur nu e de vina ca la fel face. Ceea ce am scris sus despre el sunt speculatii, nu am idee cum e implementat. DAca ramane asa pana crapa e vreo problema? Adica se poate rupe cureaua si sa ramna masina in drum dupa ce se descarca bateria? In masina aia e greu de umblat, e tare inghesuit totul. Plus ca nu e a mea, asa ca nu ma bag la creatie prea mult. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Noiembrie 4, 2014 Partajează Postat Noiembrie 4, 2014 Acesta ar trebui sa fie compresorul si se vede clar ca este echipat cu bobina electrica. Nu are de ce sa rupa cureaua deoarece ramane cuplat rotorul tot timpul si se invarteste inclusiv cand nu este butonul de AC cuplat. Presupun ca se aude rulmentul din ambreiaj sau poate avea fulia slaba,nu iti pot raspunde sigur. image upload no resize Link spre comentariu
suspectu Postat Noiembrie 7, 2014 Partajează Postat Noiembrie 7, 2014 Ambreiajul ac-ului are rolul sa cupleze compresorul atunci cand este pornit. Cand e deconectat doar fulia se invarte in gol. Nu exista piese care sa continue din inertie acolo, compresorul se opreste aproape instant cand il deconectezi pt ca nu mai are putere sa impinga pistonasele. Zgomotele respective le auzi cu ac-ul pornit sau oprit ? Apar si cand cuplezi / decuplezi ? Cand face zgomote, cuplarea/decuplarea influenteaza cu ceva ? Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Noiembrie 8, 2014 Partajează Postat Noiembrie 8, 2014 (editat) Sa nu-si fi facut joc fulia pe ax,sau sa ai vreun rulment paradit.Zic si eu. Editat Noiembrie 8, 2014 de GEO 53 BN Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 8, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 8, 2014 evident ca ceva e paradit pe acolo. Ma rog, trebuie investigat, dupa cum arata nu are ce sa se intample, fulia nu cred ca are cum sa cada si nici sa se blocheze. Cat timp e in sarcina merge totul ok. Link spre comentariu
suspectu Postat Noiembrie 8, 2014 Partajează Postat Noiembrie 8, 2014 Esti sigur ca de la compresorul de AC se aude zgomotul ? Eu l-as asculta cu un stetoscop si daca zgomotul e de acolo as da jos cureaua si as verifica jocul la fulie (rulment bolnav). Fulia poate sa se blocheze, eu am gasit un compresor cu fulia blocata si bilele din rulment toate intr-o parte, cu cochilia care tine bilele rupta. Cand am vrut sa schimb rulmentul ala la un SANDEN ar fi costat vreo 350ron la skf, plus sansele ca presetupa sa fie terminata, asa ca am schimbat compresorul cu totul. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Noiembrie 8, 2014 Partajează Postat Noiembrie 8, 2014 Fulia poate scapa ,mi-a venit acum vreo 4 ani un client cu fulia si cureaua sarite din mers. Subscriu la ce a mentionat "suspectu",multi cumpara compresorul cu totul pentru ca rulmentul e apropiat de pretul compresorului. Este pana in max. 100 euro un compresor cu garantie 6 luni. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum