suspectu Postat Noiembrie 8, 2014 Partajează Postat Noiembrie 8, 2014 (editat) Daca ai impresia ca te urmaresc sau postez pt posturi, te inseli. Pur si simplu m-a interesat in mare ideea. Eu lucrez la un proiect sa masor cantitatea de benzina injectata intr-o camera cu presiune si ma gandeam daca printr-un sistem similar s-ar putea masura cantitatea reala injectata de diesel, bineinteles construind o camera mai robusta si presiunea mult mai mare. Am vazut poza cu seringile si am considerat inutil sa deschid un alt topic pe tema asta cand oricum nu este mult de discutat. Omul respectiv deja a primit raspunsul cel mai probabil deci nu stiu cum poate sa dauneze un semi-offtopic. Dupa ce isi verifica injectoarele o sa descopere ca este o problema acolo si gata Editat Noiembrie 8, 2014 de suspectu Link spre comentariu
bibanu47 Postat Noiembrie 8, 2014 Partajează Postat Noiembrie 8, 2014 Consideri ca te incadrezi printre cei care aduna posturi folosind abordarea mentionata de mine mai jos? "E grele" limba asta romaneasca... Vad multi pe aici care intra aiurea si zic in felul urmator pentru a aduna posturi de parca ar fi platite: -Ce ai mai facut cu motorul? .sau scrie: -Ma bucur ca ai rezolvat.. ...si tot felul de fraze din astea inteligente si te trezesti ca un topic ajunge sa aiba cateva pagini si niciun raspuns legat de subiect. Ce ar fi sa ma apuc eu sa va sterg la toti mesajele care nu reprezinta un raspuns ferm prin care autorul topic-ului isi poate rezolva problema? Va rog sa incetati sa mai raspundeti cu intrebari la o alta intrebare. 1 Link spre comentariu
bibanu47 Postat Noiembrie 8, 2014 Partajează Postat Noiembrie 8, 2014 Daca nu te superi imi permit sa-ti fac o recomandare,atentie mare cu injectoarele de la diesel deoarece daca faci ceva experimente si cu acestea,au presiunea atat de mare incat iti injecteaza motorina pana dincolo de epiderma daca lucrezi cu ele scoase din motor si te prinde jetul cu mana aproape de duza injectorului. Am inteles perfect ca ai facut referire la motoarele otto dar am facut precizarea pentru cazul in care testezi si dieselul. Link spre comentariu
turcu_dan Postat Noiembrie 11, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 11, 2014 Multumesc pentru indicatii, de la service am aflat ca se face la fel testul injectoarelor, cu niste recipienti gradati. Insa este posibil ca functionarea acestora sa fie influentata de temperatura exterioara? Pentru ca motorul galopeaza cateva secunde doar la pornirile la temp scazute. De la 15 grade in sus problema nu apare niciodata, doar iarna. Inarna aceasta as implini 3 ani de cand a aparut problema. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Noiembrie 11, 2014 Partajează Postat Noiembrie 11, 2014 Depinde de starea injectorului,sunt injectoare care functioneaza prost pana se incalzesc un pic si apoi incep sa se comporte normal. Link spre comentariu
suspectu Postat Noiembrie 11, 2014 Partajează Postat Noiembrie 11, 2014 nu este nimic alarmant faptul ca galopeaza cateva seecunde la rece. Toate motoarele "se chinuiesc" putin la rece cand uleiul este gros, frecarea este mare si jocurile sunt mari (se micsoreaza la dilatatie). Pt asta exista soclul, sa ajute Link spre comentariu
turcu_dan Postat Noiembrie 12, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 12, 2014 Spre ex. ieri la 4 cand am plecat de la servici au fost 15 grade, masina a stat la umbra. Pornit la sfert, insa cand am aprins farurile, a galopat de 3-4 ori, iar la plecarea de pe loc daca las putin ambreajul la relanti , la fel a facut. In momentul cand motorul galopeaza scoate fum, probabil ca injecteaza mai multa motorina pentru a compensa/corecta disfunctionalitatea presupusului injector defect. In cazul in care fac testul si se recomanda inlocuirea unui injector, se poate alege unul de pe o masina dezmembrata? E nevoie de o adaptate a acestuia pentru masina in cauza? Sau doar se monteaza si gata. Totusi din cate am auzit unul nou ar fi undeva la 1500Ron, destul de mult. Link spre comentariu
suspectu Postat Noiembrie 12, 2014 Partajează Postat Noiembrie 12, 2014 Nu stiu exact cum mai e la dieselurile mai moderne, dar intai ar trebui sa duci injectoarele la un banc de test daca ai impresia ca unul are buba, si poate ti-l curata. Altfel cred ca trebuiesc inlocuite ca set, cel putin la benzina asa se procedeaza Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 12, 2014 Partajează Postat Noiembrie 12, 2014 De unde stii ca e injectorul? Poate nu intra destul aer, poate injectia de data peste cap din cauza unor senzori care la rece/inceput nu functioneaza corect. Fa mai intai niste teste simple si ieftine, daca tii neaparat si nu te arunca sa dai bani pe tot felul de pareri. Daca masina nu e indispensabila, eu zic sa faci o verificare sumara sa nu ai ceva nasol si las-o asa. Link spre comentariu
suspectu Postat Noiembrie 13, 2014 Partajează Postat Noiembrie 13, 2014 A primit sfaturi cum sa faca testul si el intreba in cazul in care din test rezulta un injector defect. Nu e vorba de aruncat banii pe pareri aici Link spre comentariu
turcu_dan Postat Noiembrie 13, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 13, 2014 O sa mai fac un test-calculator, poate arata ceva..... ultimul facut a fost acum un an si ceva. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Noiembrie 13, 2014 Partajează Postat Noiembrie 13, 2014 In cazul in care fac testul si se recomanda inlocuirea unui injector, se poate alege unul de pe o masina dezmembrata? E nevoie de o adaptate a acestuia pentru masina in cauza? Sau doar se monteaza si gata. Daca se constata ca este un injector defect,poti cumpara unul SH,nu ai de ce sa inlocuiesti toate injectoarele,numai ca fiind un motor TDCI adica injectoarele sunt asistate electronic trebuie neaparat rescris pe laptop acel injector si operatia asta costa pana in 50 lei,nu poate fi mai mult. La motorul tau,in momentul in care demontezi injectoarele trebuie sa le pui in ordine deoarece daca le permuti intre ele la remontare,motorul nu mai porneste,trebuie rescrise toate. Link spre comentariu
turcu_dan Postat Decembrie 8, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2014 Am lasat masina la un atelier unde s-a efectuat o diagnoza de catre un inginer care se ocupa de tipu acesta de motoare, respectiv PSA. S-a curatat EGR-ul pt ca ramanea deschis 10% la pornire. S-a mai curatat clapeta de admisie aer in motor. Verificat valori citite de senzori, toate fiind in parametrii. Masina merge mai fin, putin mai bine, insa tot nu am scapat de acele intreruperi/galopari care apar in general la decelerare cand calc ambreajul si morotul trebuie sa stea singur la relanti. Galopeaza de 5-8 ori si scoate fum, dupa incalzire fenomenul dispare. Mai nou de cand a venit frigul se simte si un miros intepator/de ars cand coboara un pasager. La fel acest miros intepator este prezent doar in anotimpul rece, am sesizat si anul trecut. Link spre comentariu
turcu_dan Postat Decembrie 8, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2014 Am sunat si la reprezentanta, din spusele lor se pare ca testul pe retur nu este total relevant pt ca injectoarele sunt Siemens electronice, deci pot avea mai multe defecte respectiv: la partea electronica, la partea mecanica de pulverizare. Testul cu diagnoza IDS, nici acesta nu este relevant. Varianta lor este demontarea pompei+injectoare si trimiterea acestora la un banc specializat, insa distractia costa undeva la 800ron, cam mult avand in vedere ca masina are deja aproape 8 ani. Nu prea stiu ce variante mai am...... Link spre comentariu
bibanu47 Postat Decembrie 8, 2014 Partajează Postat Decembrie 8, 2014 Sa vii la mine pentru ca eu iau 250 lei. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum