Ombladon2002 Postat Octombrie 27, 2014 Partajează Postat Octombrie 27, 2014 Vreau sa pun o baterie de 120Ah pe un ford escort 1.4,si vreau sa stiu daca apar probleme avand in vedere ca fac si drumuri scurte,iar in pauzele dintre drumuri am un consum de 100-150W,poate uneori 200W,pana la ce tensiune pot descarca bateria,ca sa apuce sa se incarce inapoi dupa 5-6Km?Despre alternator nu stiu prea multe,cred este de 70A. Link spre comentariu
dan cod Postat Octombrie 28, 2014 Partajează Postat Octombrie 28, 2014 Eu cred ca in 5-6Km nu se va încărca . Link spre comentariu
ovy83 Postat Octombrie 28, 2014 Partajează Postat Octombrie 28, 2014 (editat) daca alternatorul este de 70A,atunci el poate debita 840w. din acestia scadeti consumatorii,diferenta o baga in acumulator. daca acesta este de 120ah,incarcarea lui nu este afectata deoarece un acumulator se incarca normal cu 10%din puterea lui (144w). problema este,asa cum a scris si d-nul Dan,distantele mici nu incarca suficient acumulatorul,nu compenseaza cu pornirile unde este un consum mare.daca aveti amplificator pentru subwoofer,deja se complica treaba. Editat Octombrie 28, 2014 de ovy83 Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Octombrie 28, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 28, 2014 Exact acela este consumatorul,acum am o baterie de 35Ah,si nici macar nu incerc sa ascult muzica cu motorul oprit.Care este cea mai mare baterie pe care o pot pune? Link spre comentariu
stefan94stefan Postat Octombrie 28, 2014 Partajează Postat Octombrie 28, 2014 (editat) Pai este cam mica bateria de 35 Ah , presupun ca nu ai sistem audio profesional care participi la concursuri ,o baterie de 60-70 Ah ar fi suficienta , bine asta nu inseamna ca poti sta ore in sir cu muzica la maxim pe loc . Eu pe Wv Passat din 94 ,cu motor 1.8 ,am subwoofer Blaupunkt de 200w RMS estimez eu nu mai stiu modelul lui exact ,si un amplificator CRUNCH la care sunt legate si boxele de pe spate ,bateria este de 75Ah , cu muzica la peste jumate din volum am stat la munte cateva ore bune si a pornit fara nici o problema . Acum depinde si ce sistem ai tu ! Editat Octombrie 28, 2014 de stefan94stefan Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Octombrie 28, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 28, 2014 Stiu ca este mica,nu este pusa de mine,oricum este imprumutata de la un vecin,este a 5 a baterie de pe masina,parca ar costa o caruta de bani,tot folosesc toate vechiturile,si mereu am probleme.Iar ca sa castigi un concurs de SPL,nu cred ca ai nevoie de o baterie de capacitate foarte mare,ci de una care rezista la un curent de descarcare mare,chiar daca o descarci in 5 secunde... Am un CDplayer pioneer DEH 2900mp,cu 4 "boxe",2 de 60W si 2 de 120W (in nici un caz RMS),un amplificator care scoate maxim 140W RMS pe care este pus un subwoofer dibeisi,cred ca 70W RMS. Link spre comentariu
stefan94stefan Postat Octombrie 28, 2014 Partajează Postat Octombrie 28, 2014 Pai este in regula o baterie de 60-70 Ah este foarte ok dar sa fie noua ...ca daca o imprumuti si tot asa nu rezolvi nimic . Link spre comentariu
suspectu Postat Octombrie 31, 2014 Partajează Postat Octombrie 31, 2014 Consumul pe care il zici este la capacitate maxima. Ascultand incet consumul este mult mai mic. Daca o sa il ti mereu la maxim nu o sa reusesti sa reincarci bateria in drumurile scurte. In aia 5km abia o sa reuseasca sa bage inapoi curentul consumat la pornire. Pune amplificatorul sa porneasca numai cu contactul pus (motor pornit) Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Noiembrie 1, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 1, 2014 Cat poate sa traga la pornire? 200A timp de 3-4 secunde? Chiar nu reuseste sa o incarce la loc? Link spre comentariu
stefan94stefan Postat Noiembrie 1, 2014 Partajează Postat Noiembrie 1, 2014 Nu are cum sa traga 200A la motor de 1.4 .... Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Noiembrie 1, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 1, 2014 Atunci cat? Link spre comentariu
ovy83 Postat Noiembrie 3, 2014 Partajează Postat Noiembrie 3, 2014 un electromotor de 1.4 are in jur de 800w deci in jur de 70 A . Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Noiembrie 3, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 3, 2014 Bun,trage 70A timp de 5 secunde,atunci de ce nu ar apuca sa se incarce bateria in 5-6 Km? Link spre comentariu
suspectu Postat Noiembrie 3, 2014 Partajează Postat Noiembrie 3, 2014 Nu am zis ca nu apuca sa incarce inapoi consumul de pornire, doar ti-am amintit ca atunci cand calculezi incarcarea bateriei trebuie si ala luat in calcul. La drumuri scurte si porniri dese un procent mare din incarcare este curentul respectiv Link spre comentariu
doru3160 Postat Noiembrie 5, 2014 Partajează Postat Noiembrie 5, 2014 Pe masina incarcarea nu mai respecta acel 10% din capacitate ca la redresoarele auto.Pe masina tensiunea e constanta(uzual 14,2...14,4V),iar curentul e limitat doar de potenta alternatorului,de asta si timpul de compensare al consumului pt pornire este relativ mic. Asta fiind clarificat,ai doua variante. 1-folosesti 2 acumulatoare,unul al masinii de 40Ah sau cat vrei tu, si cel de 120Ah cuplat la sistemul audio permanent,si la sistemul de incarcare al masinii doar cu motorul pornit,in rest sa nu aiba treaba cu instalatia masinii. 2-folosesti acumulatorul de 120Ah pt tot,si montezi un voltmetru digital la bord,ca sa stii cand ai scazut sub 11,8-12V sa pornesti motorul pt incarcare.Treaba asta poti s-o faci manual sau automat. Mari probleme mai aveti voi tinerii din ziua de azi cu auzul.... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum