Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Salut

Vizitator pavelalexandru

Postări Recomandate

Vizitator pavelalexandru

Salut.Ma numesc Alex si sunt student in anul I la facultatea de Inginerie Electrica

Am nevoie de ajutorul vostru pentru niste carti,materiale in arta electronicii de la 0.

Am cautat in ultimele 2 zile pe forum iar toate linkurile cu asemenea materiale nu merg,sau sunt prea vechi.

Specific sa sunt "Bata" in domeniu si nici cu fizica nu stau prea bine.

As dori niste materiale sa invat de la 0,sa am o baza pe cand incep cursurile de specialitate.

Daca mai este un topic asemanator si nu l-am gasit imi cer scuze.

Multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 9
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• leo 17

3

• belasajgo

2

• puriu

1

• flomar60

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

gasesti pe net carti in format electronic ...cauta in bazar la vanzari au colegii la vanzare ...vezi si tu pe la o biblioteca ceva carti mai vechi de unde sa incepi si tu cu electronica ..bafta

Link spre comentariu

In mod normal nu trebuie sa iti faci griji, deoarece la facultate ar trebui sa incepeti totul de la zero, ca pot fi si studenti care nu prea au facut matematica si fizica in liceu (profil uman). Pentru inceput ar trebui mai degraba sa recapitulezi ce ai invatat in liceu la fizica si matematica. Daca stii engleza, sunt pe internet carti in engleza si gasesti multe pagini cu introducere in domeniul electricii / electronicii. Pe YouTube gasesti si cursuri complete de la diferite universitati din lume.

Link spre comentariu

"Arta electronicii" se bazeaza pe electronica teoretica, iar aceasta pe capitole ale fizicii: electricitate si magnetism, oscilatii si unde, fizica corpului solid, etc. Se poate incepe cu un bun manual universitar , de exemplu Cursul de Fizica Berkeley. A fost tradus si in limba romana, iar volumele lui se gasesc in anticariate.

Link spre comentariu
Vizitator pavelalexandru