Vizitator cj10alx Postat Octombrie 20, 2014 Partajează Postat Octombrie 20, 2014 Buna ziua postez aici deoarece sunt incepator . o intrebare . am incalzirea in scaune la masina montata de mine, la scaunul de la sofer functioneaza perfect se incalzeste foarte bine , la pasager se incalzeste putin foarte putin dupa care termostatul decupleaza si nu mai merge un timp ce as putea face in acest caz sa nu decupleze termostatul rezistenta sa mearga curentul prin ea mai mult sa se incalzeasca calumea ? am si o poza cu incalzirea termostaturile sunt incercuite cu rosu. Link spre comentariu
dan cod Postat Octombrie 20, 2014 Partajează Postat Octombrie 20, 2014 E defect termostatul ala sau este de temperatura mai mica. Link spre comentariu
Vizitator cj10alx Postat Octombrie 21, 2014 Partajează Postat Octombrie 21, 2014 si termostat cum e ala gasesc oare sa il schimb ? Link spre comentariu
leo 17 Postat Octombrie 21, 2014 Partajează Postat Octombrie 21, 2014 dar esti sigur ca el e problema ..verifical sa fi sigur ..de gasit o sa l gasesti ..vezi la magazine on line gem m....m///ad.....a... Link spre comentariu
Vizitator cj10alx Postat Octombrie 21, 2014 Partajează Postat Octombrie 21, 2014 cum sa il verific, ma poti ajuta ? am aparat de masura as putea sa pun altul care sa decupleze putin mai tarziu (sa se incalzeasca mai repede ? Link spre comentariu
fratello Postat Octombrie 21, 2014 Partajează Postat Octombrie 21, 2014 Scrie ceva pe el ? Link spre comentariu
dan cod Postat Octombrie 21, 2014 Partajează Postat Octombrie 21, 2014 El trebuie sa fie in scurt pana depășește temperatura apoi decuplează.Se verifica cu ohmetrul. Link spre comentariu
Vizitator cj10alx Postat Octombrie 21, 2014 Partajează Postat Octombrie 21, 2014 maine am umpic de timp si dau jos tapiseria sa vad ce si cum Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont