Eles Szilard Robert Postat Octombrie 20, 2014 Partajează Postat Octombrie 20, 2014 Buna tuturor am un fiat tipo de 1.6 benzna injectie monopunct si am o problema la el consuma de trazneste...filtru de aer e curat...injectoru e okeynu e blocat senzorul de temperatura functioneaza desi sunt 2 una arata temperatura si celalalt de pe admisie e pentru soc mam gandid ca e sonda lambda.. lam scos afara si am vazut ca are 3 fire cu dificultate am gasit pe net care fir pentru ce este..dupa aceia am vazut tot feluri de clipuri pe net ca se poate curata cu lampa de gaz si asa si am facut.am pus voltmetru pe el si cand pun flacara pe el ajunge la 800 mV...nu imi dau seama ce poate fi...ar fi trebui sal duc pe tester numa oa....bujiile lucra bine.avansul e okey nu am ce regla .cititoru e pe volanta Link spre comentariu
suspectu Postat Octombrie 25, 2014 Partajează Postat Octombrie 25, 2014 daca culoarea la bujii e cafenie, consumul e atat cat trebuie sa consume Link spre comentariu
Eles Szilard Robert Postat Octombrie 26, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 26, 2014 problema e ca im ia peste 10 la suta is ma duc incet 80 90 nu im dau seama ce poate fi...sa fie calculatoru de bord...si inca ceva cand il pornesc la rece o las sa se incalde un pic da intra in iel benzina de zaci ca fluctuiaza motoru la relantiu bujiile lucra bine Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Octombrie 26, 2014 Administratori Partajează Postat Octombrie 26, 2014 Eles Szilard Robert Posturile tale pe forum nu apar imediat pentru ca esti pe lista de revizuire, ele doar dupa ce sunt aprobate de mine 1 Link spre comentariu
suspectu Postat Octombrie 26, 2014 Partajează Postat Octombrie 26, 2014 In mare culoarea bujiei iti spune daca un motor consuma prea mult sau nu. Daca bujiile sunt ok (adica culoarea cafenie) inseamna ca amestecul este ok, nu primeste prea multa benzina in raport cu aerul si automat totul functioneaza bine. In cazul asta consumatorul este stilul de condus (agresiv, ture mari), presiunea in pneuri (desi nu ar face diferenta semnificativa decat daca ai merge pe pana), roti infranate (dar ar scoate fum pana la urma) sau incarcare mare pe masina. Dar toate astea le-ai simti in mers, ai vedea ca masina nu trage, se chinuieste Link spre comentariu
Eles Szilard Robert Postat Octombrie 27, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 27, 2014 asa este...ce am mai observat in general ma duc incet nu turez ma duc calm dar daca ias da in gura cam 5000 6000 rpm scoate fum negru am mai citit pe un forum ca sar putea sa nu inchida supapele bine da asa are pornirea buna motoru trage bine Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum