Vizitator Sipos Robert Csaba Postat Octombrie 16, 2014 Partajează Postat Octombrie 16, 2014 Buna ziua sunt student la Inginerie Electrica anul 4 si vreau sami fac lucrarea de licenta despre un Sistem Hibrid Turbina eoliana+Panou solar nu numai teoretic ci si practic.Ma poate ajuta cineva cu documentatie.eventual o schema pentru un convertor pe care sa il construiesc eu.Vreau sa leg la convertor atat panoul solar cat si turbina. Link spre comentariu