Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Intrebari schema - montaj

Vizitator cjionel

Postări Recomandate

Vizitator cjionel

Buna ziua, Sunt incepator in ale electronicii si as dori sa relizez un montaj dupa aceasta schema ( http://www.diystompboxes.com/pedals/schems/microamp.jpg ). Nu mi se pare foarte complex si m-ar ajuta mult sa il realizsz. Am urmatoarele intrebari: 1. Cu cat se alimenteaz acest circuit?2. Sagetile negre se lipesc impreuna? 3. Pinul C2 de jos (de la switch) unde se leaga?4. Cum se concepe un cablaj pentru o schema (exemplu cea de aici)?Multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• xragon

2

• zal

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Vizitator cjionel

Sageata si semnul ala cu linii paralele inseamna tot masa? Si ce rost mai are bateria de 9v? De ce e si baterie si power jack? :-??Ma refeream daca n-aveti cumva un link cu un tutorial despre proiectare; macar sa-mi fac o idee. Mersi oricum.

Editat de cjionel
Link spre comentariu

Sageata si semnul ala cu linii paralele inseamna tot masa?

da tot masa se numeste, legi toate firele cu semnul cu linii paralele si cele triunghiulare care sunt intreptate in jos.

Si ce rost mai are bateria de 9v? De ce e si baterie si power jack? :-??

pai ce rost mai are sa ai curent in casa :) ? orice montaj chiar daca 1000 de intrari iesiri , auxiliare etc. tot ii trebuie o alimentare , nu va functiona montajul fara curent.

bateria de 9 v nu are nici un rost , iti trebuie o tensiune de ~24v pe 1A , cred ca e suficient , daca ai dubii in legatura cu parametrii integratului , uitete pe datasheetul lui pe gogol.

Ma refeream daca n-aveti cumva un link cu un tutorial despre proiectare; macar sa-mi fac o idee. Mersi oricum.

uite aici tutoriale explicate --> http://www.elforum.info/topic/38618-tutorial-video-despre-eagle-cad-editor/

Editat de xragon
Link spre comentariu