Vizitator cjionel Postat Octombrie 6, 2014 Partajează Postat Octombrie 6, 2014 Buna ziua, Sunt incepator in ale electronicii si as dori sa relizez un montaj dupa aceasta schema ( http://www.diystompboxes.com/pedals/schems/microamp.jpg ). Nu mi se pare foarte complex si m-ar ajuta mult sa il realizsz. Am urmatoarele intrebari: 1. Cu cat se alimenteaz acest circuit?2. Sagetile negre se lipesc impreuna? 3. Pinul C2 de jos (de la switch) unde se leaga?4. Cum se concepe un cablaj pentru o schema (exemplu cea de aici)?Multumesc Link spre comentariu
Vizitator iRoata Postat Octombrie 6, 2014 Partajează Postat Octombrie 6, 2014 1. 24Vcc 2. impreuna, la masa 3. nicaieri 4. mai greu, avand in vedere ca esti incepator; poti ruga pe cineva sa iti proiecteze cablajul Link spre comentariu
Vizitator cjionel Postat Octombrie 6, 2014 Partajează Postat Octombrie 6, 2014 (editat) Sageata si semnul ala cu linii paralele inseamna tot masa? Si ce rost mai are bateria de 9v? De ce e si baterie si power jack? :-??Ma refeream daca n-aveti cumva un link cu un tutorial despre proiectare; macar sa-mi fac o idee. Mersi oricum. Editat Octombrie 6, 2014 de cjionel Link spre comentariu