Vizitator Romcik Molnea Postat Septembrie 30, 2014 Partajează Postat Septembrie 30, 2014 Salutare!Eu sunt student si am teza de licenta,sa creez un ceas digital sihronizat atomic,si de unde pot cumpara "Receptor DCF77,si daca este destinat sa functioneze in Republica Moldova? Link spre comentariu
UDAR Postat Septembrie 30, 2014 Partajează Postat Septembrie 30, 2014 Cele mai cunoscute sunt de la Conrad ( scuze pentru reclamă ) . E la limită funcționarea în Moldova , chiar și dincoace de Prut. Link spre comentariu
Vizitator Romcik Molnea Postat Septembrie 30, 2014 Partajează Postat Septembrie 30, 2014 dar cum pot procura,facind comanda de pe net? Link spre comentariu
UDAR Postat Septembrie 30, 2014 Partajează Postat Septembrie 30, 2014 (editat) Din România da , poți comanda de acolo . Cred că și din Moldova. http://www.conrad.com/ce/en/product/641138/DCF-receiver-board/?ref=search&rt=search&rb=1 Încă odată , scuze pentru reclamă , dar cred că nu e cazul. PS Repet , pentru a nu te pune într-o situație dificilă. Emițătorul de la Mainflingen este cotat la 2000km dar asta nu înseamnă că această distanță poate fi atinsă oricând , cu orice receptor. Mai așteaptă / mai caută părerile unora care au experimentat . Editat Septembrie 30, 2014 de UDAR Link spre comentariu
Vizitator Romcik Molnea Postat Septembrie 30, 2014 Partajează Postat Septembrie 30, 2014 Nui nimic,la asta nu atrag atentia Link spre comentariu
vghesm Postat Octombrie 2, 2014 Partajează Postat Octombrie 2, 2014 DCF77 e ok, dar nu prea cred sa ajunga in R. Moldova. Nu ar fi mai ok cu un receptor GPS? Link spre comentariu
Vizitator Romcik Molnea Postat Octombrie 2, 2014 Partajează Postat Octombrie 2, 2014 ar fi ok.dar ma gindeam sa incerc cu acest receptor Link spre comentariu
Vizitator Romcik Molnea Postat Octombrie 2, 2014 Partajează Postat Octombrie 2, 2014 Distanta de receptare este 2000- 2100 km,iar de la Frankfurt pina la chisinau sunt 1979 km,poate sa functioneze Link spre comentariu