Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Apa in loc de benzina


Incepator

Postări Recomandate

Vizitator sorin6

Ce conteaza diplomele cand focul sacru al creeatiei ne pisca in ku* :yawinkle:Oricum, "motorul cu apa" este un mit, la fel ca si bampirii, Big Foot si monstrul din Loch Ness, poti deci crede in el si in in lipsa oricarei probe concrete... :yawinkle:

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 146
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Incepator

    17

  • Kinetix

    13

  • Sir_Vaska

    12

  • radu3g

    12

Top autori în acest subiect

Poti sa dai exemple de astfel de "inventatori" si "inventiile" lor? Dar sa nu ne duci pe vremea lui Newton sau Ampere :)Eu unul, cand voi vedea un astfel de specimen plimbandu-se pe strada cu o tricicleta actionata cu apa (ca sa fiu ontopic), ma... raspopesc :)

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...

Eu tocmai lucrez la un sistem de genul acesta.Eu am vazut cu ochii mei un WV jetta din 2004 care avea instalat un astfel de sistem si pot sa va spun ca mergea super bine si proprietarul zicea de o economie de benzina intre 30% si 40%.

Aruncati o privire aici :

http://www.water4gas.com/2books.htm

Eu am facut partea electronica pentru "pacalirea ECU" si urmeaza sa produc "electrolyzer"-ul in zilele urmatoare ,am deja toate materialele necesare si documentatia .Sper sa mearga .O sa pun poze aici cand totul va fi instalat pe masina mea(Honda Civic-1996).

Bafta !

Link spre comentariu

Eu tocmai lucrez la un sistem de genul acesta.Eu am vazut cu ochii mei un WV jetta din 2004 care avea instalat un astfel de sistem si pot sa va spun ca mergea super bine si proprietarul zicea de o economie de benzina intre 30% si 40%.Aruncati o privire aici :http://www.water4gas.com/2books.htmEu am facut partea electronica pentru "pacalirea ECU" si urmeaza sa produc "electrolyzer"-ul in zilele urmatoare ,am deja toate materialele necesare si documentatia .Sper sa mearga .O sa pun poze aici cand totul va fi instalat pe masina mea(Honda Civic-1996).Bafta !

Nu vreau sa te dezamagesc dar ce zic aia de la w4g e cam abureala. Celulele alea ale lor produc mai mult caldura decit altceva. O sa-l construiesti, n-o sa faca mare lucru si o sa ramii cu impresia ca ideea nu functioneaza, ceea ce nu e adevarat. Poti ajunge la 40% sau mai mult extraurban, (daca ai motorul si anexele in regula) si n-o calci, in oras max 10%. In schimb ce se reduc spectaculos sint noxele, am facut ITP-ul acu 2 saptamini si am avut satisfactia unor priviri surprinse. Daca esti pornit sa obtii ceva (ca o sa ai de bricolat plus reglaje si sa nu te astepti la rezultate din prima) da-mi un mail.
Link spre comentariu

am incercat si eu acum cativa ani chestia cu electroliza .... am facut si un circuit pentru chestia asta...am facut o proba rudientara cu un borcan inchis.....la flacara a zburat capacul de la borcan de am zis ca se darama casa :d ideea e sa poti separa hidrogenul de oxigen ca altfel...nu e bine :d

Link spre comentariu

Intr-adevar nu prea e de joaca cu el, si eu am avut surprize sa-mi traga apa din vas, s-o scuipe si altele de genul asta mai mult din cauza motorului. De separat nu e nevoie, nici nu e indicat. De ce sa le separi cind ai gazele amestecate in proportie exacta pentru ardere stoichiometrica?

Link spre comentariu
Vizitator sorin6

Ca sa eviti orice comentariu inutil, pune, te rog, poze cu "dracovenia"Eu, de ex. nu cred ca ai trecut controlul tehnic ( "pe bune" ) cu motorul astfel modificat...Dupa aceea, pun si eu poze cu farfuria zburatoare cu care ma duc la lucru...

Link spre comentariu

80% din posturile de mai sus sint comentarii inutile...ca al tau. Tipic mioritic, adica gen capra vecinului. Si din pacate, pe forumurile straine am reusit sa port un dialog normal, si cu ajutorul unor entuziasti am reusit in citeva luni sa rezolv probleme care mi-ar fi luat cine stie cit, asta daca gaseam solutii. Forumuri pe care mi-a fost jena sa-mi trec locatia. Cine ma crede sau nu, mi-e totuna, cu genul asta de atitudine nici nu e de mirare ca unii au ramas mai in urma. D-asta nici nu ma mai obosesc sa postez rezultate.In concluzie...cine vrea rezultate, la munca, netul e plin de informatii. Sau, varianta 2 "astea sint povesti", nu exista asa ceva, deci pot sa dorm linistit la noapte.Scuze de offtopic.

Link spre comentariu
Vizitator sorin6

Pai tocmai asta este... Clubul Pinocchio nu exista numai in Romania... Discutii "civilizate" in domenii fanteziste poti duce in orice tara si in orice limba, chestia e ca in afara acestor grupuri "selecte" mai trebuie si fapte, nu numai bla-bla...Pune mai bine pozele alea odata, sa vedem ca nu minti...PS ramasi in urma sunt onoratii tai genitori, eu personal nu iti permit...

Link spre comentariu

Eu cred ca nu te obosesti sa postezi rezultate pentru ca nu prea ai ce . Frate , daca era adevarata chestia , cica reducere cu 40% a consumului , toata lumea si-ar fi facut instalatia demult . Apareau zeci si zeci daca nu mii sau zeci de mii de servisuri auto in lume bazate pe chestia asta , doar nu crezi ca e greu sa pui un borcan pentru electroliza si un furtun . Ia da o explicatie logica de ce nu se face treaba asta pe scara larga , si numai voi ati auzit de ea ?

Link spre comentariu

Nu stiu de ce sunteti asa de revoltati ,nu a spus nimeni ca "numai noi" am auzit de treaba asta .Noi doar am spus si am pus in discutie aici pe forum (ca pentru asta este forum sa discutam si sa schimbam pareri) daca o astfel de instalatie ar merita investitiile si munca pentru a o pune in practica .Probabil ca nu este produsa la scara larga din cauza unora ca voi care decat sa aduca ceva idei sau propuneri nu fac altceva decat sa ne contrazica si mai mult sa fie si cam nepoliticosi.Eu personal am vazut o astfel de instalatie la lucru si pot spune ca proprietarul era destul de multumit de ea ,de asta m-am apucat si eu sa fac asa ceva.De aici si pana la postarea unor comentarii rautacioase si nepoliticoase este cale lunga ,dar fiecare are puterea lui de a analiza lucrurile .Eu tot am sa fac instalatia .Daca o sa mearga foarte bine si daca nu consider ca macar am incercat .Astept pareri si idei ...si comentari rautacioase daca va fac mai fericiti. :partyman: Pana atunci ca sa fie si ceva practic din toata treaba asta , o schema cu care se poate pacalii ECU in asa fel incat sa scoata cel mai bun amestec pentru ardere.(o mica economie de gaz nu-i asa?)Pentru cei interesati o sa revin si cu detaliile de conexiuni si alte explicatii.O mica corectura T1 este tranzistor PNP.Bafta!

Link spre comentariu
Vizitator sorin6

Pai problema nu este ca numai "voi" ati auzit, ci mai ales cea ca marile firme nu o aplica... iti dai seama de succesul unei astfel de solutii simple, in cadrul unei concurente extreme intre marii producatori :smt017 Crezi ca sunt chiar asa de "timizi" sa te lase pe tine, Gica' sa o faci in garaj, sau nici macar unul din cei 'jde mii de angajati de la Honda sau VW nu fregventeaza forumurile de Minitehnicusi in iarba ? Unii o fac la job, fiind platiti (gras...) pentru asta... Si sunt mai bine pregatiti decat "geniile din garaj" :smt004 Cat despre pacalirea ECU, vezi mai bine sa nu iti "pacalesti" motorul... definitiv... Amestecul sarac provoaca supraincalzire, din cauza reducerii vitezei frontului de ardere si deci, implicit, prelungirii fazezi de ardere "cu flacara" , astfel suprafata cilindrului "oferita" schimbului de caldura crescand inacceptabil. Amestec mai bogat, nu cred ca doresti...In loc sa transformi totul in lucru mecanic, ai obtinut un cuptor de lux... transportabil, in plus... :smt018 Parerea mea e ca te-ai bagat intr-o treaba imposibil de facut fara un stand de probe, si nu cred ca poti sa obtimizezi ceva la el mai bine decat Mosu' Honda si turma lui de ingineri... Nu poti decat sa te "departezi" de solutia optima...In alta ordine de idei, cred ca o solutie mai simpla ar fi "hranirea" acestuia cu un amestec de banzina-apa (din 2 surse diferite, evident...) Este solutia folosita de motoarele de avion cu piston, permanent sau in regim de suprasarcina (ME109) si permite, pe deoparte, functionarea cu un raport de compresie ridicat cu benzina "proasta" in paralel cu o oarecare scadere a consumului, rezonabila, nu de ordinul a 40% :smt012 ...Nu este nici urma de fictiune aici, % de apa optimal fiind de circa 5-7%... Dar asta nu cred sa o gasesti pe forumurile SF pe care le devorezi cu sarg... :yawinkle:PS: ia-ti un Diesel, consumul va scade cu 40% ... garantat...

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări