Incepator Postat August 25, 2006 Autor Partajează Postat August 25, 2006 Nimeni de aici nu are idee despre cum lucreaza blocul ala de relee?Eu ce nu inteleg este ce cauta acolo lamela aia de contact din care vine HV de la distribuitor.Ce naiba sa fie un fel de vibrator cu bobine cum a scris cineva ca s-ar folosi la tel. vechi? Link spre comentariu
Incepator Postat Februarie 13, 2007 Autor Partajează Postat Februarie 13, 2007 Nu ma las..In cateva saptamani am sa incerc asta. http://www.fm-soft.de/d18/Forum/index.php se discuta numai pe tema proiectului asta trb sa va logati ptr pdf-ul atasat Link spre comentariu
draku Postat Februarie 13, 2007 Partajează Postat Februarie 13, 2007 am un motor honda monocilindru de 270 cmc (in genul celor de la generatoare/pompe de apa/etc) la care mai am un pic de lucru sa-l fac sa mearga ok si dupa asta o sa testez pe el diverse "inginerii" de genul celei de mai sus Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 13, 2007 Partajează Postat Februarie 13, 2007 Daca va apucati de proiect ma ofer sa va ajut si eu! :bananaparty: Mai exact, daca va iese, si sunt sigur ca va iesi {SMILIES_PATH}/pig_fly_md_wht.gif , pot sa va fac rost de apa la un pret de 4 ori mai mic decat cel al benzinei! :smt082 :smt082 :smt082 Link spre comentariu
Vizitator sorin6 Postat Februarie 12, 2008 Partajează Postat Februarie 12, 2008 A mai incercat si Baronul Munhausen sa se scoata din mocirla cu cal cu tot, tragandu-se de parin sus, cred ca asta se incearca si aici... :weedman: Link spre comentariu
radu3g Postat Iunie 22, 2008 Partajează Postat Iunie 22, 2008 http://www.h2o-car-review.com/index.php ... nsion=1135 Desi e un site comercial, ideea pe care o vehiculeaza ei e cam asa: fac electroliza, baga hidrogenul in admisie, masina merge cu carburant+hidrogen si scade consumul suficient cit sa renteze treaba. Aproape merita incercat. Ce nu e clar, e daca instalatia aia produce suficient hidrogen cit sa-i ajunga "in timp real". Oricum sint curios si eu, :tonqe: care ati incercat sa obtineti hidrogen, cit se poate obtine in unitatea de timp. Link spre comentariu
mircea888 Postat Iunie 23, 2008 Partajează Postat Iunie 23, 2008 trebuie sa vezi daca nu cumva energia electrica de care ai nevoie pentru a produce hidrogen e mai mare decat energia pe care o dezvolta motorul arzand acel hidrogen, daca e asa atunci o sa consume mai mult :smt022 Link spre comentariu
iulidan2 Postat Iunie 23, 2008 Partajează Postat Iunie 23, 2008 se pare ca unii au niste solutii industriale - http://www.corporatenews.ro/articol/Aut ... rogen.html Link spre comentariu
radu3g Postat Iunie 23, 2008 Partajează Postat Iunie 23, 2008 Am mai facut niste sapaturi http://www.espacenet.com/access/index.en.htm gateway Romania si cautati brevetul RO121139 12V/ 300 mA energia (ma rog, puterea :yawinkle: ) necesara. Probabil pentru cantitati mi mari mai trebuie dar e un inceput. Link spre comentariu
Vizitator sorin6 Postat Iunie 23, 2008 Partajează Postat Iunie 23, 2008 Da, e un simplu si banal brevet privind electoliza apei... de aici si pana la a obtine din gazele astfel rezultate o cantitate de energie superioara celei "investite" in electroliza, este o cale... astronomic de lunga... :smt001 Link spre comentariu
Abram Burel Postat Iunie 23, 2008 Partajează Postat Iunie 23, 2008 Am vaga impresie (macar din titul topicului, ca nu l-am citit pe tot) ca aici nu e vorba de "free energy", ci doar de un mod in care poti, cel putin aparent sa folosesti drept "combustibil"... apa. Conditii in care ar trebui probabil facuta o distinctie, iar daca nu lipite cele 2 topice si zapacite in consecinta :)Evident, e un soi de figura de stil, pentru ca sursa de energie primara e cu siguranta orice altceva in afara de apa. Daca luam in considerare si ideea de... randament, atunci cu siguranta se pune problema daca o instalatie care foloseste apa, macar ca element intermediar pe calea conversiei de energie, ar putea avea un randament mai bun decat alte versiuni.Adica, de exemplu, daca luam ideea asta cu descompunerea apei si apoi utilizarea hidrogenului, este bilantul energetic mai bun pentru asa ceva decat daca folosim doar petrol? Iar daca nu, se obtine o economie substantiala de benzina/motorina ca sa spunem ca e o... sfaraiala? Link spre comentariu
Vizitator sorin6 Postat Iunie 23, 2008 Partajează Postat Iunie 23, 2008 In mod normal, cu cat multiplici procesele de transformare succesive, cu atata randamentul scade, din cauza cumularii pierderilor din fiecare transformare unitara... Link spre comentariu
radu3g Postat Iunie 23, 2008 Partajează Postat Iunie 23, 2008 Asta cu randamentul e...teorie. Practica e alta mincare de peste...daca costul pe kilometru imi iese mai mic decit pina acum, si fara dureri de cap majore (uzuri si alte minuni pe care le aduce GPL-ul de ex) poate avea randament si 5%. Apropos: stiti ce randament are motorul cu ardere interna? ca eu sint curios cum s-ar calcula randamentul la o astfel de instalatie cu H2O. Link spre comentariu
Abram Burel Postat Iunie 24, 2008 Partajează Postat Iunie 24, 2008 Da' stii de ce ne omoara practica? Ca nu stim... teorie Link spre comentariu
radu3g Postat Iunie 24, 2008 Partajează Postat Iunie 24, 2008 Yep...un pic de teorie nu strica, da aplicata cu bun simt. Oare de ce majoritatea inventatorilor pe care i-am vazut au educatie de genul 8 clase sau mai putin? :oky: Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum