Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Apa in loc de benzina


Incepator

Postări Recomandate

Vizitator mister_rf

Eliberarea energiei intr-un reactor nuclear nu este simpla "chimie"... :roll: Asa ca sa nu facem confuzii....Totusi eu propun sa schimbam stilul acestei "confruntari". S-au tot facut o serie de afirmatii fara argumente demonstrate, la care a trebuit sa le combat cu link-uri sau afirmatii concrete... De aceea cine doreste sa demonstreze ca in procesul de electroliza se consuma mai putina energie decit cea obtinuta prin arderea hidrogenului intr-o masina termica, trebuie sa demonstreze acest lucru si nu sa astepte o demonstratie ce probeaza contrariul... Eu personal nu investesc munca intr-un lucru aproape evident... :lol: Argumente practice care sustin acest lucru: fabricantii de masini bazate pe arderea hidrogenului, produc acest element in statii fixe si nu la bordul masinillor respective si nu, nu cred ca nu s-au gindit si ei la acest lucru... :roll:

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 146
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Incepator

    17

  • Kinetix

    13

  • Sir_Vaska

    12

  • radu3g

    12

Top autori în acest subiect

Un forum reprezinta de fapt o multime de dezbateri , in general de idei. Eu cel putin nu am sustinut ci mai degraba am intrebat care ar fi impedimentul in acest caz. Inseamna ca ar trebui sa demonstrez intai ca se poate si apoi sa intreb (daca ar merge ) ? Asta da perpetuum mobile !!!

Link spre comentariu
Vizitator mister_rf

Nu este vorba despre "perpetuum mobile", este vorba despre :electroliza!Pentru a demonstra ca

ca in procesul de electroliza se consuma mai putina energie decit cea obtinuta prin arderea hidrogenului intr-o masina termica

trebuie sa aloci ceva timp, iar eu nu-mi permit acest lucru... :lol: Argumente de ordin practic am postat... mai departe astept alte "demonstratii..." :roll:
Link spre comentariu

Citesc si ma minunez... Stimati colegi, Principiul Conservarii Energiei este cel care impiedica, cel putin pana in prezent, constructia unui dispozitiv care scoate energie din nimic. Desi acest principiu nu se demonstreaza (doar e un principiu, nu o teorema), pana acum nu a putut fi contrazis. Deci ca sa scoti ceva pe o parte, trebuie musai sa bagi pe alta. Iar pierderile sunt ceva inerent si, daca nu ma insel, au la baza principiul nedeterminarii al lui Heisenberg, care sustine ca unei particule elementare nu i se poate cunoaste niciodata simultan viteza si pozitia. O prima consecinta este aceea ca nici o masuratoare din lumea asta nu este exacta. Eroarea poate fi acceptabil de mica, dar niciodata zero. Motivul este acela ca operatia de masuratoare presupune o interactiune cu sistemul masurat. Interactiunea schimba parametrii, deci parametrii reali inainte de masuratoare nu se pot cunoaste. Cam elaborat, poate, dar cred ca asta sta si la baza pierderilor... Vrei sa faci ceva, apar pierderi. Tai cu fierastraul, apare rumegus (pierderi), vrei sa transporti energie electria, mai cade ceva pe fir (pierderi), vrei sa schimbi bani la banca, te taxeaza (pierderi) :d s.a.m.d.

Inseamna ca ar trebui sa demonstrez intai ca se poate si apoi sa intreb (daca ar merge ) ? Asta da perpetuum mobile !!!

Sir_Vaska, cred ca demonstratia la care se refera mister_rf e de natura teoretica (incluzand calcul matematic, nu doar afirmatii). E in fond cursul natural al oricarei activitati de proiectare. Iti vine o idee sau ai o intuitie, creezi un model care pare cat mai aproape de realitate, apoi demonstrezi matematic valabilitatea ideii. Ce zici? Nu de alta, dar daca ceva nu merge nici pe hartie (hartia suporta orice), oare are sens sa ma apuc sa cheltuiesc si sa incerc sa construiesc ceva care stiu sigur ca nu va functiona?Cirip
Link spre comentariu

Salutare lumePROPUNERE: acest topic trebuie trecut la Lipicios (Sticky). Macar sa mai radem un pic, chit ca n-ar fi de ras...Dragii mei, orice proces fizic are un randament subunitar. Adica orice ai face, se degaja caldura. In electric: rezistorul nu face altceva decat incalzeste, un condensator incarcat se descarca in timp (care energie nu trece in transcedental, ca doar nu suntem bioenergeticieni :wink: ), iarashi energia stocata in miezuri magnetice este pastrata doar la temperaturi criogenice. Asta inseamna ca daca vrei sa stochezi energia electrica in energie chimica pe o mashina, pentru a stoca 1J de energie chimica consumi mai mult de 1J de energie electrica, iar de recuperat shi mai putzin.Iar caldura nu este recuperabila ea insashi. Din ce se mai poate trege un pic de energie este transferul de caldura.Anumite chestii sunt fenomenale. Adica invatza orice berbece de principii fizice, dar tot aia. Tot trag sperantza ca se poate. Auzi la ei: motoare cu apa, hidroliza, pila de combustie, ozn cu led albastru, trei neutroni sh-un catalizator de paladiu un tuburi de ceramica de Cucuteni, toate zburda pe la ei pe la tzeasta. E de groooaaaza.

Link spre comentariu

bogdanel, nu-ti pot spune decat RUSINICAAAA!Nu cred ca cineva, pe un forum unde sunt dezbatute idei, sunt schimbate informatii, se exprima pareri (pertinente), este indreptatit sa-i jigneasca pe ceilalti. Combate cu argumente si in mod civilizat, aici nu suntem in campanie electorala.

Link spre comentariu
  • 3 luni mai târziu...

Fratilor ce va agitati atat??? Ce atatea discutii despre randament??Uitati cum vad eu problema....Daca montajul din acele chiar produce hidrogen nimic mai simplu.....Un rezervor care capteaza hidrogenul pana cand se atinge presiunea xMergi pe oricare alt combustibil ca sa incarci bateria si sa produci H2.Cand s-a strans suficient un comutator face trecerea la mersul de pe H2Ceva in genul cum sunt instalatiile GPL.Pur shi simplu ai merge pe 2 combustibili,iar daca raportul de km ar fi convenabil tot e ceva.Imaginati-va ca mergi pe benzina 30 km apoi treci pe H2 pana la 100La un consum de 8%benzina pur shi simplu ai consuma 2 litri de benzina,iar restul ar fi moca :d Incepator chiar ma intereseaza shi pe mine subiectul asta...daca tot ai facut montajul ala ,masoara shi tu cat H2 se degaja la o orasi poti calcula daca acel H2 degajat intr-o ora poate asigura functionareamotorului tot pt o ora.Daca nu,inseamna ca mai trebuie combustibil suplimentar(benzina)Mai spune shi tu pe forum ce ai mai rezolvat.

Link spre comentariu
Vizitator sorin6

Mai, e perpetuum mobile, nu va mai agitati atata...Folosesti 1kw de curent pentru electroliza, il arzi, obtii 2kw... de ce nu 2000, daca tot e sa visam :wink: Cat despre celebrul savant de care nu a auzit nimeni nici macar in targul sau natal... :roll:

Link spre comentariu
Vizitator sorin6

daca imi aduc eu bine aminte, vazusem odata la TV un nene de prin jud. Dambovita sau Ialomita (oricum, undeva la tara) care isi modificase un ARO ca sa mearga cu apa, sau amestec de apa cu carburant, nu mai stiu exact. si exemple ar mai fi, deci preocupare exista :d

*Mda, la telejurnalu de 1 aprilie :lol:
Link spre comentariu

sorin6, eu nu urmaresc tele7abc, ca ala avea telejurnal....

oricum, sunt "toma necredinciosul" in chestii de acest fel

respectivul reportaj de care am amintit chiar a fost difuzat la un post tv, insa, daca era chiar cum spuneau ei acolo, asta nu am de unde sa o stiu sigur

inainte de a face afirmatii ca cea de mai sus, studiaza un pic, chiar pe net

si daca ai dificultati sau ti-e lene, uite un link care imi sustine afirmatia http://www.jurnalul.ro/print.php?sid=190

Link spre comentariu
Vizitator sorin6

Dar povestea aia cu baronu' Munhausen care s-s scos din mlastina tragindu-se singur de par o stii :?: :twisted: Cam asta propuneti si voi, dar pe un alt plan...Iti reamintesc faptul ca daca ceva se gaseste pe Net nu inseamna ca e si real... oricine poate sa scrie pe situl propriu orice traznaie... :twisted:

Link spre comentariu

Iti reamintesc faptul ca daca ceva se gaseste pe Net nu inseamna ca e si real... oricine poate sa scrie pe situl propriu orice traznaie... :twisted:

sunt perfect de acord cu tine, insa, cum am mai spus, pe net s-a confirmat ceea ce am vazut eu la tv, CHIAR DACA ERA UN NEADEVAR.ce-i asa greu de inteles ?sau ai intr-adevar probleme in a intelege unele lucruri ?PSoricum, daca tu crezi ceva sau nu, e problema ta, pe mine nu ma intereseaza, eu am mentionat un fapt
Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

subiectul este bun si merita dezvoltat dar , ganditi-va ca hidrogenul ar putea fi folosit in amestec cu benzina sau cu gpl!Si, m-am mai gandit la o chestie: ati vazut la un bec de autogen cum este flacara cand nu este in amestec cu oxigen? Daca in admisia motorului am introduce si oxigenul? Nu ar creste randamentul?

Link spre comentariu

Bai parerea mea e asha: Daca arzi hidrogen in motor rezulta apa. Adica foloseshti apa pe post de combustibil, scotzi energie ca sa faci electroliza shi sa deplasezi mashina, shi tot la apa ajungi???!?!? Apa de ploaie! :lol: Tot un p. mobile, ceva mai alambicat :d

Link spre comentariu

Salutare !

 

Da intradevar discutii interesante si fierbinti... Oare cunoastem noi exact principiul de functionare ale fenomenelor (electrice,mecanice, conversii dintr-o energie in alta ).Mie mi se pare ca traim intr-o lume controlata in care este blocata cercetarea spre noi frontiere. Ganditi-va ca orice teorie ,lege a fost facut dupa o experienta.Ati vazut vreodata un atom sau numai l-ati imaginat dupa modelul lui Bohr. Stiti exact ce este curentul electric si multe multe altele.Eu cred ca e bine sa fim si un pic si nonconformisti.

 

Pentru cei care cred numai in ceea ce au dedus si au spus altii(decoperirea e una si teoria e alta) n-au nici o sansa la noi descoperiri.Dar din pacate daca asa ne-au invatat la scoala ca 1+1 =2 si nu 3 asta este lumea noastra si daca asta credem asa va ramane !

 

Nikola Tesla not only wanted to give the world free energy, he had developed the technology whereby it could be accomplished. His investors dropped the project when they realized there was no way to meter the power to make money on the end user. We've been trying to catch up for 100 years and are still far behind where he was with his understanding of radiant energy. With over 700 patents awarded him, no wonder it has taken us so long to catch up. The man who shaped the twentieth century, with his invention of the radio, radar, x-ray, AC power, and the induction motor, is now shaping the twenty-first century as we finally begin implementing his methods of tapping and distributing free energy.

 

 

 

"I have harnessed the cosmic rays and caused them to operate a motive device." (Nikola Tesla; Brooklyn Eagle, July 10th, 1931)

 

Va propun sa cititi biografia lui Tesla http://en.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări