Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Apa in loc de benzina


Incepator

Postări Recomandate

So luam pe rand si incetisor. va sa zica sustii ca energia electrica se transforma in energie .....X.... + pierderi sub forma ....Y... ?. Asta ar insemna o transformare, nu ? Deci, care sunt aceste energii ?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 146
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Incepator

    17

  • Kinetix

    13

  • Sir_Vaska

    12

  • radu3g

    12

Top autori în acest subiect

Nu va mai certati...important este sa vad cate bolboroace va face electrozii astia din placi de inox.Am incercat cu doua fire de 1,5 cm si consumul era pana in 100mA,apoi am bobinat doua sarme de 1m lungime si diam de 0,7mm impreuna cu distanta intre ele de 1-2mm si a crescut si numarul de bule dar si consumul la 700mA.Am de gand sa fac un sandwich din mai multe placi de 10x10cm cu distanta intre ele de 1mm.Consumul ar trb sa fie pe undeva pe la 5 A

Link spre comentariu

Atata m-a intaratat acest subiect incat cred ca am reusit sa concep un perpetuum mobile functionabil. Nu stiu cum sa-l experimentez. Ma gandeam sa descompun Hidrogen din apa cu energie electrica , care sa umfle un balon. Acest balon este evident ca se va ridica (aici intervine energie externa gratuita) la o inaltime teoretic nelimitata in atmosfera , fiind in stare de un lucru mecanic urias care sa fie convertit in energie electrica (deocamdata , dupa aia mai vedem ce scoatem).Cu un minim efort golim hidrogenul , pe care de fapt nu-l aruncam ci il folosim pt viitoarele motoare. In cadere , balonul dispune de alt lucru mecanic urias , care trebuie recuperat si acesta. Oare ce n-ar merge in acest sistem ?

Link spre comentariu
Vizitator mister_rf

:lol: Dupa ce depasiti etapa experimentelor mai discutam... :lol: Eu nu sustin nimic....

la o inaltime teoretic nelimitata in atmosfera , fiind in stare de un lucru mecanic urias care sa fie convertit in energie electrica

Convertit?! Cum? :lol: Si la... 5A/?V cred ca se poate utiliza direct un motor electric... 8)
Link spre comentariu
Vizitator mister_rf

Asta fara sarcina conectata la generator... daca se conecteaza o sarcina apare o forta de respingere si atunci trebuie sa creasca forta balonului... sau se opreste din ascensiune... :d

Link spre comentariu

De oprit SIGUR nu se opreste , ca nu are de ce. Eventual urca mai incet. Oricum nu trebuie subapreciata forta de ridicare , se stie ca hidrogenul e de 14 ori mai usor decat aerul. Nu mai vb de caderea balonului dupa golire.....

Link spre comentariu
Vizitator mister_rf

:lol: Daca nu se opreste atunci nu va produce tensiune...Este similar efectului de frinare produs la un alternator. Fara sarcina nu va opune o forta de "frecare" suficienta ... dar daca ai pe masina o instalatie care consuma energie din acest alternator, de exemplu o instalatie de aer conditionat electrica, atunci sa vezi ce forta de frinare produce... 8)

Link spre comentariu
Vizitator berti

Fratilor io nu stiu de ce vreti sa inventati apa calda? Motoare pe apa s-au facut deja... acu cativa ani am vazut la TV la nemti, ca Mercedes a facut un motor pe apa, ce-i drept era cam mare, incapea intr-o duba, l-au instalat si l-au testa prin Europa, obtinand o viteza maxima de vreo 80 Km/h. Sigura problema era combustibilu, care trebuia sa fie apa distilata, nu orice apa din baltocile de pe sosele (dehh... ei nu au baltoci !). Si nici romani nu-s sa aiba la fiecare a treia casa cate o instalatie de fiert tuica!La cativa ani , parca prin 2001-2002 chiar cand am fost in Germania, am vazut un alt reportaj, cei de la BMV au reusit sa micsoreze motorul si sa-l bage intr-un seria 3. Au facut 2 masini cu care au circulat prin Europa...parca tot cu vreo 80km/h.Acum va intrebati de ce nu se fabrica in serie... simplu, companiile petroiere ar da falimenet in cativa ani. Atata timp cat mai este titei, si toti castiga de pe urma exploatarii, totul e ok, eiii... ca exista o mana de oameni de la GreenPeace care fac scandal, asta nu intereseaza pe nimeni, atata timp cat sare banu.

Link spre comentariu

"...Acum va intrebati de ce nu se fabrica in serie... simplu, companiile petroiere ar da falimenet in cativa ani. Atata timp cat mai este titei, si toti castiga de pe urma exploatarii, totul e ok, eiii... ca exista o mana de oameni de la GreenPeace care fac scandal, asta nu intereseaza pe nimeni, atata timp cat sare banu."dupa parerea mea, cu asta berti a pus punctul pe i

Link spre comentariu
Vizitator mister_rf

Deci, aici se discuta despre un tip de masina care se bazeaza pe un anumit tip de "perpetuum mobile", isi produce local hidrogenul si oxigenul necesar motorului, din apa...Electricitatea necesara electrolizei este furnizata tot de catre motorul care arde hidrogenul si de aceea este un perpetuum mobile. 8)

Daca tot s-a amintit despre motoare ecologice, acestea functioneaza de fapt cu hidrogen lichid obtinut, atentie: din energia solara, dar in statii fixe, de producere si lichefiere a hidrogenului la -253 °C:

 

The BMW Clean Energy system involves liquid hydrogen produced from water using solar power. Hydrogen as a motor fuel is the answer to many environmental problems since there are no harmful emissions, no depleting of resources, and no danger to the atmosphere.

 

Since the 70's, BMW has been researching the future of mobility. The fruit of the research is the new BMW 750hL hydrogen powered vehicle.

 

The heart of the 750hL is a hybrid, 12-cylinder combustion engine with two independent electronically controlled fuel induction systems. These systems allow the 750hL to run on either gasoline (petrol) or hydrogen.

 

The 750hL has a hybrid 12-cylinder combustion engine capable of running on either gasoline or hydrogen. The 5.4-liter engine has two independent, electronically controlled fuel induction systems. The hydrogen engine offers excellent torque and acceleration, while the specially insulated 140-liter tank for the liquid hydrogen provides a range of 400 kilometers.

Electricity generated from solar power is used to split water into hydrogen and oxygen. Oxygen is released into the atmosphere, while hydrogen is liquefied and stored at a very low temperature (-253 °C).

 

During internal combustion, the hydrogen combines with oxygen. The resulting energy powers the vehicle, while the hydrogen is returned to the environment as water. Harmful emissions are virtually eliminated.

 

By cooling hydrogen to -253 degrees Celsius, hydrogen is shrunk to a thousandth of its original volume. 70 layers of aluminum and fiberglass sheets between the exterior and interior vehicle walls insure that the liquid hydrogen remains at extremely low temperatures.

 

 

Mai multe detalii pe site-ul

http://www.bmwworld.com/models/750hl.htm. 8)

Si deoarece aceasta metoda nu este asa de simpla nu se poate pune in aplicare la scara industriala in acest moment... ideea de conspiratie a marilor companii este o gluma... :lol:

Este o solutie de viitor si.. atit. :roll:

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări