mishen 1978 Postat Septembrie 22, 2014 Partajează Postat Septembrie 22, 2014 Am un ww cady 1.9 din 1996 care nu la m mai folosit de cc 2 ani ..recent am incercat sa-l pornesc ,bineinteles acumulator mort de tot..la o masuratoare cu multimetru o.56 v..am luat redresoru bosh si la lasat cc 12 ore la incarcat cam aproape de 12 v nu a pornit masina bineinteles iarasi la bagat la redresor cc 14 ore a ajuns la valoarea12.44 tot nu a pornit am dat ceva la cheie pana nu mai avea forta deloc iarasi am pus la redresor cam 2 ore si supriza am pornit masina,,mentionez acumulator de 12 650 A 77 AH..Acum avand in vedere ca nu pot circula cu masina (itp ..asigurare etc) am montato pe masina unui vecin care are un cielo care la fel avea un acumulator mort. valorile pe cumulator 12 v 45O A 55 AH ..acum vin cu intrebarea ce sanse sunt ca sa mentin in viata acumulatoru ( am inteles ca alternatoru o sa incarce ca pe cea veche de 450 A ..IN FUNTIE DE reglaj la releu pe care la avut)..CE SE INTATMPLA DACA O LASAM ASSA SA FUNTIONEZE SUNT SANSE SA CEDEZE ..MULTUMESC ANTICIPAT! Link spre comentariu
Rx-Tx Postat Septembrie 22, 2014 Partajează Postat Septembrie 22, 2014 (editat) releul de incarcare isi face treaba fara probleme. Bateria ta in schimb are sanse mari sa dea coltul in perioada urmatoare tocmai pt ca ai tinuto descarcata foarte mult timp, asta nu le face bine deloc...dar ai si sanse sa isi revina si sa mai mearga o bucata buna de timp. Concluzie: singura ta grija e legata de utilizarea acumulatorului, nu-l mai lasa sa se descarce complet ca asta il distruge. In rerst, releul de incarcare (daca nu e defect) stie el ce are de facut, nu iti face probleme in privinta lui. Editat Septembrie 22, 2014 de Rx-Tx 1 Link spre comentariu
kosta_ Postat Septembrie 23, 2014 Partajează Postat Septembrie 23, 2014 Salutare,m-am lovit si eu de problema asta si cred ca un acumulator nefolosit e un acumulator mort,poate un pic te mai poti folosi de el dar vine sezonul rece si sigur te lasa,cred ca i mai bine sa i dai o alta destinatie si sa ti procuri unul nou pina ce da frigul si gasesti unul cu un pret mai acceptabil,toate cele bune! Link spre comentariu
ovy83 Postat Septembrie 24, 2014 Partajează Postat Septembrie 24, 2014 cu un redresor pe masura se poate aduce la viata acumulatorul.aici pe forum este o schema foarte buna pe care o folosesc si eu.daca el a fost complet descarcat,trebuie lasat cel putin 24 de ore la incarcat,cicluri de incarcare repetitive.rugati pe cineva sa verifice densitatea electrolitului,la nevoie completat.pe masina acel acumulator nu se v-a incarca complet si in plus v-a forta si alternatorul. Link spre comentariu
vitriol74 Postat Septembrie 24, 2014 Partajează Postat Septembrie 24, 2014 (editat) un acumulator bun rezista in timp chiar daca este nefolosit, conditia este ca el sa fie incarcat si solutia acida ( electrolitul ) din el sa fie la densitatea normala ( 1,28g/cmc ). densitatea se modifica in functie de cat de incarcat este acumulatorul, un acumulator descarcat are o densitate mai mica ( sub 1,24 g/cmc ). la o densitate mica electrolitul poate sa inghete, cand bateria este tinuta afara iarna practic este distrusa. concluzie : bateria se incarca , se depoziteaza undeva unde sa fie ferita de inghet si poti avea garantia sa functioneze in timp. daca nu este sulfatata, electrolit in parametri, la nivel ( aprox 15 mm peste placutele din plumb). electrolitul se completeaza numai cu apa distilata, niciodata cu acid! si o densitate prea mare duce la o sulfatare rapida , pe scurt devine bun de aruncat... ( reciclat de fapt ) daca incarcarea autoturismului pe care ati montat bateria este buna, adica undeva intre 13,9v si 14,4v este in regula alta discutie este ce fel de baterie se preteaza , in functie de dimensiunea motorului, la un autoturism, ca idee o baterie de capacitate mica este distrusa mai repede in timp de o masina cu motor mare, care necesita un curent mare la pornire.... Editat Septembrie 24, 2014 de vitriol74 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum