The Stressmaker Postat Septembrie 23, 2014 Partajează Postat Septembrie 23, 2014 Curioasa notatia de pe acel motor dar seamana cu caracterisiticile motoarelor cu excitatie serie. Acestea au statorul bobinat si la pornire, cu turatie zero, absorb curentul maxim adica cei 68A si au cuplul maxim de pornire(aici nu intervine tensiunea electromotoare a indusului si de aceea curentul este maxim). Pe masura ce turatia creste scade cuplul disponibil iar la turatia maxima de 3000 rot/min cuplul este minim (aici t.e.m. este maxima limitand curentul absorbit la minimum). Eu vad ca la 24V ar consuma 6,8A la o turatie de 600rot/min asa ca notatia este putin cam ciudata pentru ca ar insemna sa aiba sarcina. Daca ce scrie colegul @89-CEC se aplica la acest motor atunci aceste notatii au legatura unele cu altele doar impreuna cu electronica de comanda altfel s-ar aplica valorile maximale scrise pe tablita. Daca este motor serie si are 100-160W este cam mic pentru o bicicleta dar are un avantaj, poate porni de pe loc ceea ce compenseaza puterea redusa. Contrar parerii generale, tipul acesta de motor serie care se gaseste cam in orice aparat casnic si hobby, de la flex pana la rasnita, se adapteaza perfect regimului de tractiune pentru ca are cuplu maxim atunci cand trebuie adica la pornirea de pe loc si se obtine fara ajutorul electronicii. Dar trebuie identificat corect acest motor. PS: acest tip de motor nu "stie" frana recuperativa decat daca este alimentat prin interventie in motor la excitatie. Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Septembrie 23, 2014 Autor Partajează Postat Septembrie 23, 2014 Daca are 100W de ce mai este asa de mare? Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Septembrie 23, 2014 Partajează Postat Septembrie 23, 2014 Pina nu`l ai in mina sa poti vedea, fotografia calumea ceva doar facem presupuneri. Deci trebe facut ceva in sensul asta . Grig Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Septembrie 23, 2014 Autor Partajează Postat Septembrie 23, 2014 Adaug 2 poze http://s29.postimg.o...0n/DSCN2295.jpg http://s28.postimg.o...gt/DSCN2296.jpg Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Septembrie 23, 2014 Partajează Postat Septembrie 23, 2014 (editat) Este antiex, daca vad bine mufele din a doua poza, deci nu are ventilator si in general acestea sunt mai mari decat cele obisnuite. LE: parca este mai mare decat credeam. Editat Septembrie 23, 2014 de The Stressmaker Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Septembrie 23, 2014 Autor Partajează Postat Septembrie 23, 2014 Pai asta spun si eu,si un motor de stergator de parbriz are o putere sa zicem 50W si este mult mai mic,de asta nu inteleg cum sa aiba doar 100W.Posibil sa fie antiex,dar doar 100w... Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Septembrie 24, 2014 Partajează Postat Septembrie 24, 2014 Motorul este de fapt un generator. Aici https://translate.google.ro/translate?sl=de&tl=ro&js=y&prev=_t&hl=ro&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.daswindrad.de%2Fforum%2Fviewtopic.php%3Ff%3D8%26t%3D376&edit-text= in al treilea raspuns de la sfarsit scrie "..................... Am două dintre aceste generatoare!VEB Elektromotorenwerk Hartha DDR 1248.7 48V 15A 4nm 1200Umin 20mm........" http://www.daswindrad.de/forum/viewtopic.php?f=8&t=376 Notatia fiind aproape la fel inclin sa cred asa. S-ar traduce prin obtinerea a 24V la un curent de 6,8A la o turatie de 600 rot/min si de 68A la 3000 rot/min. Faptul ca scrie "Stellmotor" nu se refera strict la "servo" ca motor ci mai degraba ca la un tahometru pentru un indicator de turatie sau un generator auxiliar de excitatie. Poate este dintr-o cupla electrica cu cuplu variabil sau ceva asemanator in care acesta este generatorul iar motorul este in alta parte. Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Septembrie 24, 2014 Autor Partajează Postat Septembrie 24, 2014 Aveti MP Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Septembrie 24, 2014 Autor Partajează Postat Septembrie 24, 2014 Atunci daca il alimentez la 24V,ar putea rezista la cei 68A? Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Septembrie 24, 2014 Partajează Postat Septembrie 24, 2014 Dupa o scurta discutie pe privat am facut o afirmatie hazardata pe care o scriu si aici ca si concluzie din partea mea. Tinand cont ca pe tablita este mentionat ca la 3000 rot/min debiteaza 68A probabil la 24V atunci este posibil sa se ajunga la aproximativ 1600W putere la ax la aceasta turatie (3000 rot/min). La un calcul a reiesit o alimentare de 48V ca sa se masoare acei 68A cu axul blocat. Germanii au facut lucruri de calitate si, cum acest generator este o masina reversibila, ca motor ar functiona cum am mentionat mai sus. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum