Ombladon2002 Postat Septembrie 18, 2014 Partajează Postat Septembrie 18, 2014 (editat) Pe placuta motorului scrie : 1,7Nm 24V (cc) 6,8A 600U/min max 68A 3000U/min Deci la 24V 600RPM are un consum de 160W si un cuplu de 1,7Nm,iar pe perioade scurte rezista la o putere de 1600W ? Acum ca sa ajung 3000RPM,inseamna ca poate sa functioneze la 120V si 6,8A,iar pe perioade scurte rezista la 120V si 68A? Motorul are cam 130x270mm,stator bobinat. Nu stiu daca am postat unde trebuie. Editat Septembrie 18, 2014 de Ombladon2002 Link spre comentariu
mihaighe Postat Septembrie 19, 2014 Partajează Postat Septembrie 19, 2014 NU,NU functioneaza numai la 24V ,pe placuta sant datele normale si maximale ,nu poate fi alimentat la 120v daca tensiunea de lucru este 24V. Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Septembrie 19, 2014 Autor Partajează Postat Septembrie 19, 2014 Atunci cum se ajunge la 3000RPM? Link spre comentariu
mihaighe Postat Septembrie 19, 2014 Partajează Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Pai nu stiu dar totusi este destul de mult de la 24v la 120v ,poate intradevar cu tensiune mai mare de 24V dar cred ca ar trebui alimentat cu un ampermetru in serie si vazut cand ajunge la curentul maxim care este tensiunea,mai bine pune o poza cu eticheta. Editat Septembrie 19, 2014 de mihaighe Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Septembrie 19, 2014 Autor Partajează Postat Septembrie 19, 2014 In primul rand motorul nu este la mine,proprietarul actual l-a alimentat la 40-50V si incercand sa blocheze axul a tras in jur de 10A. http://s1.postimg.org/xicpfdd5b/DSCN2279.jpg http://s1.postimg.org/gztk0af2n/DSCN2282.jpg http://s30.postimg.org/a5wo7dto1/DSCN2284.jpg http://s30.postimg.org/z9ic54goh/DSCN2286.jpg Link spre comentariu
mihaighe Postat Septembrie 19, 2014 Partajează Postat Septembrie 19, 2014 Da e clar ,ar trebui incercat asa cu tensiune crescatoare si vazut care este tensiunea cand ajunde la consumul maxim. Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Septembrie 19, 2014 Autor Partajează Postat Septembrie 19, 2014 Consumul maxim in gol? In sarcina? Cred ca se poate ajunge la cei 68A la diferite tensiuni,in functie de sarcina,cum imi dau seama ca turatia lui este corecta si motorul nu este "chinuit"? Link spre comentariu
iop95 Postat Septembrie 19, 2014 Partajează Postat Septembrie 19, 2014 Cuplul dat si turatia de 600rpm sunt cele nominale, pentru care rezulta o putere la ax de aprox. 106W. Fiind un motor de cc curentul poate ajunge si de 10 ori curentul nominal (la pornire). 68A este curentul maxim admis iar 3000rpm, turatia maxima admisa, care probabil se atinge in gol. Oricum randamentul e cam mic (65%). Se poate mari tensiunea de alimentare de 2-3 ori, dar trebuie avut in vedere ca puterea disipata maxima sa fie cam aceeasi (max. 60W). Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Septembrie 19, 2014 Autor Partajează Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Sa zicem ca il alimentez la 72V,care este curentul maxim la care se poate ajunge fara ca motorul sa se incalzeasca prea mult?Totusi hardumaia aia sa aiba doar 100W? Editat Septembrie 19, 2014 de Ombladon2002 Link spre comentariu
iop95 Postat Septembrie 19, 2014 Partajează Postat Septembrie 19, 2014 Daca se neglijeaza caderea de tensiune pe rez rotorica, ar trebuie sa fie 1800rpm; real probabil 1700rpm. Nu e f clar daca e motor de cc. Asa pare, un motor de cc cu excitatie separata. Nu apar datele despre excitatie, tensiune / curent. Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Septembrie 19, 2014 Autor Partajează Postat Septembrie 19, 2014 Si cum pot sa-mi dau seama de ce fel de excitatie este? Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 19, 2014 Partajează Postat Septembrie 19, 2014 Cele mai simple sunt cu excitație serie, turația în gol crește foarte mult (ex. motor de aspirator, flex, bormașină). Cele cu excitație paralel sau serie-paralel se folosesc mai ales în domeniul industrial, sunt alimentate în curent continuu și turația se stabilizează și în gol (excitație paralel). Pot fi identificate după placa de borne în general, fiindcă se observă legăturile bobinelor de excitație în paralel pe bornele de alimentare. Dacă aș fi fost de serviciu, vă puneam poze cu astfel de motoare și cu plăcile lor de borne, poate de luni încolo... Link spre comentariu
mihaighe Postat Septembrie 19, 2014 Partajează Postat Septembrie 19, 2014 Dupa poze par de la ceva transpalete hidraulice sau caricioare cu motor ce alea de prin supermarketuri. Link spre comentariu
Ombladon2002 Postat Septembrie 19, 2014 Autor Partajează Postat Septembrie 19, 2014 Nu am cum sa aflu de la ce este,asta doar daca nu vine pe aici userul care a vandut motorul userului de la care vreau sa il cumpar...Din cate se intelege din poze,nu ar avea o cutie cu borne,ci doar 2 cabluri... Link spre comentariu
mihaighe Postat Septembrie 19, 2014 Partajează Postat Septembrie 19, 2014 (editat) Apropo ce vrei sa faci cu el daca il cumperi?. OK: am gasit unul singur care corespunde cerintelor(celelalte sunt de puteri mai mici de 200W). Motorul are dimensiunile:L=270mm; D=130mm; Masa=aproximativ 8-10kg; dublu ax(la ambele capete); patru perii colectoare; flansa de prindere patrata la un capat si rotunda la celalalt. Parametrii electrici: La 24vcc/6,8A/600rotatii/min=aproximativ 165W(puterea la mers in gol...probabil ) Turatie maxima=3000 rotatii/min; Deci U.max=24x5=120vcc Curent maxim(probabil cu rotorul blocat)=68A P.max=24x68=1632W Ai aici si cateva fotografii: http://s1.postimg.or...5b/DSCN2279.jpg http://s1.postimg.or...2n/DSCN2282.jpg http://s30.postimg.o...o1/DSCN2284.jpg http://s30.postimg.o...oh/DSCN2286.jpg Daca ne dadeai de la inceput toate datele... (patru perii )..se pare ca este un motor mai special si e posibil sa mearga si la tensiune mai mare. Editat Septembrie 19, 2014 de mihaighe Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum