Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Compilare sketch Arduino

costi_b

Postări Recomandate

Sunt incepator in domeniul microcontrolerelor. Am descarcat o aplicatie pentru Arduino pe care doresc sa o scriu intr-un MC Attiny45. Am programatorul necesar, dar nu pot obtine fisierul hex din softul pentru arduino, i-mi da erori la verificare. Daca aveti mai multa experienta, va rog sa ma ajutati. Atasez arhiva.

ReflowController-master.zip

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• costi_b

2

• alex_hobeanu

1

• radu_bc

1

Top autori în acest subiect

Iti da eroare la compilare pentru ca nu ai toate bibliotecile care sunt declarate in aplicatie. 

Softul pare sa fie scris pentru o versiune veche de Arduino IDE. Biblioteca WProgram.h nu mai exista in versiunile noi, a fost inlocuita de Arduino.h, apoi iti trebuie biblioteca bounce pentru buton... Eu nu stiu sa se poata obtine fisierul hex din Arduino IDE, se poate programa direct microcontrolerul cu Upload. Pentru a programa Attiny din Arduino iti trebuie Usbasp sau o placa de dezvoltare Arduino in care sa incarci aplicatia de programator si sa programezi cu ea. Gasesti pe net cum se face. Hardware-ul mi se pare foarte slab iar sa masori 250 de grade cu un termistor e cam aiurea, nu cred ca va avea viata prea lunga acel termistor.  

Link spre comentariu

Sunt termistori care lucreaza pana la 300grade Celsius, n-ar fi asta cea mai mare problema.

Am instalat Arduino 0.22, am pus biblioteca pentru Attiny 45-85 in directorul cu progamul, am scăpat de erorile cu WProgram dar i-mi apar altele: ”WInterrupts.c: In function 'attachInterrupt':WInterrupts.c:58: error: 'GIMSK' undeclared (first use in this function)”

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!