Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

programare pic 16f877a


Postări Recomandate

Partea de card ar parea interesanta. S-ar putea repozitiona bobina cititorului de lanaga cheia de contact undeva convenabil si partea de RFid a cheii sa fie pozitonata intr-o carcasa care intra intr-un locas in apropierea bobinei si actioneaza un switch sau RFid montat intr-o mufa care sa faca strap intre 2 pini.

Un cititor de RFid in plus cred ca ar deveni prea complicat/voluminos.

Cititoru de RFid a masinii ii legat de immobilizer sau de multifunction deobicei si nu ii activat numa cand pui contactu, altfel ii in faza de stand-by. Partea asta cred ca ar cadea din start.

Ideea ar fi cum sa nu invarta electomotoru cand masina ii in viteza ca la majoritatea masinilor electromotoru ii actionat direct de contact chiar daca nu are identificare de la RFid montat pe cheie.

 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 19
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Vizitator iRoata

Pai aici e buba de care spuneam: majoritatea astora noi pornesc, citesc RFID, apoi opresc motorul daca nu au datele necesare pentru identificare. De aceea propusesem o chestie cu un card care sa actioneze un SW (legat de un releu ale carui contacte sunt inseriate cu demarorul) si, tot pe acel card, incorporat cumva chip-ul RFID din cheie; deasupra fantei in care va intra cardul se pune bobina cititorului RFID si... iese un fel de cheie electronica. Tot asa de bine se poate concepe un locas pentru telecomanda centralizatei; la fel, atunci cand e pusa in locas  actioneaza un SW si are si identificatorul.

Link spre comentariu

Se poate face o chestie de siguranta  ca atunci cand frana de mana e jos adica nu e "trasa" sa nu porneasca motorul.atunci n-ar mai exista riscul sa plece masina

 

vad ca ma sunt si alti doritori de aceasta automatizare.. oricum mii de multumiri colegului nostru VENTZEL pentru timpul pierdut.

programul ruleaza exact cum a explicat si in simulator si in realitate ca l-am testat eu. 

 

am folosit pic 16f877a pentru ca am cateva bucati prin cutii si nu am vrut sa mai cumpar altul :wretre

Link spre comentariu

Ar merge poate si legat pe pedala de frana daca ar avea comutator sau comutator cu 2 pozitii in care una din sectiuni sa fie pe capat de cursa.

Alta varianta ar fi si montarea unui comutator pe capatu de cursa a pedalei de ambreaj?

post-196263-0-72784600-1410204972_thumb.jpg

Scheama ii orientativa si cred ca poate fi modificata/corectata dupa necesitati.

In program am bagat conditie sa opresca tot daca in timpu actionarii electromotorului contactu franei ii deschis si sa revina programu in starea initiala.

 

cheie 1.zip

Editat de ventzel
Link spre comentariu
Vizitator iRoata

Da, la masinile cu pornire la buton trebuie calcate pedalele de frana si de ambreiaj (daca are) pentru a porni; dealtfel, apare pe bord scris mare "PRESS CLUTCH & BRAKE PEDAL" . O astfel de chestie cred ca se poate implementa relativ usor si la aplicatia in discutie, doar ca ajungem la body-computer.... :)

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări