harfa Postat Martie 11, 2016 Autor Partajează Postat Martie 11, 2016 Scuze, nu am intrat pe forum de citeva zile. Inscriptiile sufera....cam toate. Cea de pe roata variatorului e aproape stearsa. Voi incerca w-endul acesta o poza. Cureaua de piele aluneca rau. Nu se mai gaseste praf de colofoniu....sau ...unde se gaseste? Oricum, cureaua trebuie schimbata pentru ca cineva a intervenit grosolan acolo. Nu e recuperabila. O sa mai tina un timp, dar cind cedeaza nu o mai pot repara pentru ca a fost innadita o data si cineva a pus agrafele linga capsele de innadire (Dorel!) As pune una cu fetze din cauciuc. Daca are cineva o curea lata cu aceste dimensiuni: latime 70-90mm , grosime 4-7mm si lungime minim 1500mm...As fi interesat. E curea cu imbinare la fata locului (adica e taiata, nu continua ). Multumesc Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Martie 11, 2016 Partajează Postat Martie 11, 2016 Salut, Cureaua lata poti sa ti-o faci la comanda,la dimensiunile dorite. Alex Link spre comentariu
dany_cta Postat Martie 12, 2016 Partajează Postat Martie 12, 2016 Cureaua de piele aluneca rau. Nu se mai gaseste praf de colofoniu....sau ...unde se gaseste? Adelaida, am luat eu 0.5kg cu vreo 30 lei. Link spre comentariu
harfa Postat Martie 15, 2016 Autor Partajează Postat Martie 15, 2016 Va salut domnilor La comanda: o curea amarita din pinza cauciucata , groasa de 2mm ?!?!?! cu setul de lipit = 150eu o curea amarita din bucati de piele cu poliamida cu set de innadire = 100eu Gasit singur : curea piele cu poliamida, lungime 6m, latime 150mm, noua........................................................=50Lei curea piele fara poliamida lungime 5,5m, latime 150mm............................................................=300Lei Cumparat cureaua de 50 lei....noua nouta! ........PARUT RAU SA O TAI !!!!.......Daaaa, pana la urma o tai ca imi trebuie. Voiam doar sa vad cam cum ar merge cu una de cauciuc. Asa ca mai astept un pic sa fac si experienta asta. Noua curea vreau sa o fac cu nada lipita ca sa nu mai clampane e "turbulent" rau clampanitul ala... Intre timp am schimbat motorul care oricum nu era original (1,1KW/1400ture) cu unul mai "simpatic" rusesc facut pentru Belgia (adus de acolo) (2,2kW/1400 ture). Asta merge mult mai frumos si mai bine. Mai am de facut un tablou de pornire cu releu. Original, strungul avea 3 fuzibile de ....cine stie citi amperi ...Cineva pusese in fiecare siguranta un snop de litza . Cred ca le-a facut de 50 amperi. Sa tot arzi motorul cu ele.... Asa ca incerc sa fac un tablou cu 25-30amperi la pornire si 5A in regim de lucru (cred ca atit are consumul, asta rusesc montat acum). Ultima ....desi importanta, totusi oarecum dificila pentru mine....UN ECRAN DE PROTECTIE. Plasticul cred ca se opacizeaza repede. Sticla incasabila....??? Ce ziceti, sa incerc un geam securit (acela care se sparce in mii de cubulete)? Link spre comentariu
Vizitator cretuade Postat Decembrie 20, 2016 Partajează Postat Decembrie 20, 2016 Salut. ati putea face o poza la tabelul filetelor de pe capacul rotiilor dintate? Am si eu un strung identic dar nu mai am tabelul. Multumesc Link spre comentariu
Vizitator Laszlo Postat Martie 1, 2017 Partajează Postat Martie 1, 2017 Salut, sunt nou pe acest forum si foarte incepator strungar! Recent am cumparat un strung ca si cel din acest topic. L-am desfacut, curatat, schimbat rulmentii de la axul universalului si in final revopsit totul. Sunt curios ce indica ceasul comparator pt strungul vostru? In cazul meu abaterea miscarii radiale la nivelul axului este de 60um, pe flansa universalului 90um. Puteti sa faceti upload la o poza cu rezolutie buna a tabelului de pe capacul rotilor de schimb, la mine lipseste. Va atasez o poza cu strungul meu! Multumesc, Laszlo Link spre comentariu
grifonul_alb Postat Martie 1, 2017 Partajează Postat Martie 1, 2017 (editat) Frumos strungul. Si eu mi-am cumparat unul ,la fel, dar este distrus rau de tot. O sa incerc sa-l refac, in timp. La strungul tau, motorul este la 230V sau la 380? Ce universal are? Daca gasesti vreun manual - te rog, dami-l si mie. Si daca ma ai poze cu strungul, punele aici pe topic. Editat Martie 1, 2017 de grifonul_alb Link spre comentariu
Vizitator Laszlo Postat Martie 2, 2017 Partajează Postat Martie 2, 2017 Salut, Motorul este pe 380V,1.5kW, fabricat in Romania, dar nu este original, pare mai nou(1998 este data fab.) Universalul este chinezesc, fi=125mm, am doar bacuri normale la el. Din pacate nu am carte tehnica, insa am reusit sa imi dau sema care manete ce face. Singurul dubiu il am referitor la raportul rotilor de schimb, la strungul meu lipseste tabelul. Pe strungul tau se vede acest tabel? poti sa faci o poza ? Cautand pe net am gasit un model foarte asemanator: Strung CASER marca italiana Model:400, diferenta majora este ca nu are variator de turatie, ci se schimba cureaua de pe o fulie pe alta. Video cu poze de la restaurarea unui Caser 400, m-a ajutat foarte mult cand am studiat cum sa il demontez pe al meu: In actiune: Va mai atasez cateva poze cu strungul meu: Inainte de restaurare: In timpul operatiunii de restaurare: Link spre comentariu
grifonul_alb Postat Martie 2, 2017 Partajează Postat Martie 2, 2017 Imi este rusine sa pun poze cu strungul meu. Cine l-a avut, si-a batut joc de el , rau de tot. Universal nu are. Rotile dintate pentru avans automat - nu are. Din cate fulii ar trebui sa fie - are doar una pe axul motorului si una pe "axul universalului". Nu am pinola strungului. Insa are motorul original , dar nu am avut timp sa-l verific - daca functioneaza sau nu. Cand o sa am timp, te voi ruga sa mai masori una-alta pe la strung , deoarece vreau sa-l refac cat pot eu de bine si in timpul disponibil. Oare merge (incape) universal de 160 la acest strung? Link spre comentariu
Vizitator Laszlo Postat Martie 3, 2017 Partajează Postat Martie 3, 2017 Da, se poate pune universal de fi=160mm, am vazut unul de vanzare cu universal de 160, doar ca nu stiu daca poti sa deschizi bacurile la maxim fara sa loveasca batiul. Link spre comentariu
grifonul_alb Postat Martie 7, 2017 Partajează Postat Martie 7, 2017 Da, unde montez/ infiletez flansa universalului? Deoarece la strungul meu, axul nu are filet. Oare a fost un model de strung doar pentru pensete? Link spre comentariu
grifonul_alb Postat Martie 9, 2017 Partajează Postat Martie 9, 2017 Are cineva un raspuns / parere la intrebarea mea din postul de mai sus? Link spre comentariu
Vizitator Laszlo Postat Martie 9, 2017 Partajează Postat Martie 9, 2017 Salut, Exista doua sisteme de pensete, unele care se strang din spate prin axul universalului => nu este necesar un filet pe ax in fata. Cel de al doile necesita un sitem de strangere frontal deci un filet pe axul universalului. In ambele cazuri trebuie sa ai con in interiorul axului, la mine este Morse 3. Daca nu ai con in interior exista sanse sa fi refacut cineva axul si poate nu a reusit sa il finalizeze ... Link spre comentariu
grifonul_alb Postat Martie 10, 2017 Partajează Postat Martie 10, 2017 Axul are con pentru ca a avut bagat in ax ceea ce in poza este incercuit cu rosu. Deci trebuie sa-i fac filet la ax pentru a prinde flansa universalului? Sau exista o alta metoda de a prinde flansa universalului de axul fara filet? Link spre comentariu
grifonul_alb Postat Martie 12, 2017 Partajează Postat Martie 12, 2017 Ieri am mai demontat cate ceva la strung si am scos axul. Am gasit rulmentul de presiune distrus (o camasa rupta, bilele cam uzate neuniform). M-am uitat pe niste poze in urma si am observat ca al meu ax are ceva diferit. Partea din fata, spre universal are sudata o flansa si aceasta flansa prinsa de papusa fixa in doua suruburi. Puteti sa-mi spuneti ce este diferit fata de strungul vostru (SP400) ? Pentru ce are filet acea piesa din ultima fotografie? Ce reglaje se fac cu ajutorul ei? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum