bere adrian Postat Septembrie 24, 2019 Partajează Postat Septembrie 24, 2019 Acum 10 ore, grifonul_alb a spus: delta / star - 380V/220V 2,2Kw 4428 rot. Poate sa fie acest motor la 4428 rotatii? Exista acest tip/stas de rotatii la motoarele electrice? Motoarele cu 2 poli au cea mai mare turatie, teoretic 3000 rot/min la 50 Hz. La 60 Hz (SUA) maxim 3600 rot/min teoretic. Faceti o poza de aproape la eticheta poate ca cineva deduce ce inseamna acea valoare (4428). Nu cumva acel 4428 este de fapt 1428? delta / star - 380V/220V inseamna: -legare triunghi la 380V -legare stea la 220V , ATENTIE NU 220V monofazat ci 220V tot trifazat tensiune care la noi in tara nu exista. Link spre comentariu
grifonul_alb Postat Septembrie 24, 2019 Partajează Postat Septembrie 24, 2019 (editat) Dupa pranz o sa incerc sa fac poza la eticheta. Daca motorul ar fi de 1400 - 1500 rpm , ar fi bine si m-as chinui sa-l usuc , altfel mai bine caut alt motor de turatie mica. Editat Septembrie 24, 2019 de grifonul_alb Link spre comentariu
grifonul_alb Postat Septembrie 24, 2019 Partajează Postat Septembrie 24, 2019 Aici o poza cu eticheta/ tablita de pe motor. Cateva poze cu statorul si rotorul. Oare merita sa le curat de rugina si apoi sa usuc statorul motorului? Aici sunt cateva poze cu picioarele strungului. Peste ele vine tava de span si strungul / batiul. Intre ele ar mai trebui sa fie ceva ca sa le consolideze impreuna? Sau este indeajuns doar batiul. Scuzati dimensiunea mare a pozelor, dar sunt pe tableta. Link spre comentariu
ndc74 Postat Septembrie 25, 2019 Partajează Postat Septembrie 25, 2019 (editat) Judecand dupa lacul de pe tablita de identificare, e posibil ca motorul sa fi fost rebobinat candva. Editat Septembrie 25, 2019 de ndc74 Link spre comentariu
bere adrian Postat Septembrie 25, 2019 Partajează Postat Septembrie 25, 2019 Parerea mea este ca aveti un motor cu 3000 RPM bazandu-ma pe cum arata statorul. Acel numar 4482 cred ca este un cod de producator. Turatia ar trebui sa fie scrisa sub semnul triunghi/stea. Va recomand totusi sa duceti statorul la un bobinator sa-l vada si va va spune ce turatie are si daca sunt sanse sa mai functioneze sau trebuie refacut bobinajul, si atunci decideti daca cumparati altul sau il salvati pe acesta. Un motor de 2.2 KW la 1500 RPM sigur gasiti sa cumparati la pret de 200-300 RON. Acum 17 ore, grifonul_alb a spus: Intre ele ar mai trebui sa fie ceva ca sa le consolideze impreuna? Batiul strungului este suficient de rigid, rigiditatea lui nu se bazeaza pe picioare. Verificati daca aveti pe acele picioare gauri care sa indice ca ar fi fost montat vreun element de legatura intre ele dar eu nu cred sa existe. Link spre comentariu
grifonul_alb Postat Septembrie 25, 2019 Partajează Postat Septembrie 25, 2019 Da, motorul a fost rebobinat, ca are mult lac pe interior. Am mai curata pe tablita si am gasit ca motorul are 2850 rpm. Deci mult pentru un strung. Totusi l-am curatat de rugina cu decarburol si WD40 si acum motorul se invarte foarte usor. Dar trebuiesc inlocuiti ambii rulmenti ca au joc. Am cautat pe acasa alt motor de turatie mai mica si am gasit unul de 2,2 KW la 1450 rpm si unul de 1,1 KW la 980 rpm. Eu cred ca cel de 2,2 KW la 1450 rpm este bun pentru strung. L-am desfacut si un rulment are joc, iar celalalt merge sacadat. Deci, trebuiesc schimbati ambii rulmenti. Link spre comentariu
grifonul_alb Postat Octombrie 8, 2019 Partajează Postat Octombrie 8, 2019 (editat) Rog cunoscatorii sa-mi spuna ce lipseste si cum se alimenteaza piesa din pozele urmatoare. Precizez ca cele 3 suruburi din primele 2 poze le am si le-am montat inapoi. In primul rand ce este acest dispozitiv? Frana electromagnetica? Cum este alimentata / cum este comandata ea? Editat Octombrie 8, 2019 de grifonul_alb Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Octombrie 8, 2019 Partajează Postat Octombrie 8, 2019 Este un cuplaj electromagnetic normal deschis.Un capat al bobinei este dat la masa cuplajului,iar celalalt capat este dat la inelul colector.Din ansamblu lipseste furca. Link spre comentariu
grifonul_alb Postat Octombrie 8, 2019 Partajează Postat Octombrie 8, 2019 Multumesc. Poti sa-mi dai un link ca sa inteleg cum este legat si cum este actionat/folosit ? Unde este / care este inelul colector? Link spre comentariu
bere adrian Postat Octombrie 9, 2019 Partajează Postat Octombrie 9, 2019 Acest cuplaj este incomplect. Vezi in link-ul urmator cum ar trebui sa arate. https://www.bizoo.ro/firma/energocuplaje/vanzare/18024109/cuplaj-electromagnetic-84-003-14c1 Link spre comentariu
bere adrian Postat Octombrie 9, 2019 Partajează Postat Octombrie 9, 2019 Inca un link. http://energo-cuplaje.com/index.php/produs/ro/cuplaj-electromagnetic-82-052-14c1-624.html Aici este un cuplaj cu acelasi cod ca al tau. Link spre comentariu
bere adrian Postat Octombrie 9, 2019 Partajează Postat Octombrie 9, 2019 Poate va ajuta. Link spre comentariu
grifonul_alb Postat Octombrie 9, 2019 Partajează Postat Octombrie 9, 2019 (editat) Multumesc pentru linkuri. Desi in anunt scrie ca este modelul 82052 14C1, in poze nu este cel care trebuie. Dar am gasit un filmulet din care am inteles unde este inelul colector. Am vazut unde sunt electrozii care apasa pe inelele colectoare. https://www.youtube.com/watch?v=0nrywIkenIA. Nu prea inteleg cum se face separarea electrica intre inelul colector si tot ambreiajul, dar voi masura cu multimetrul sa vad daca este o izolare electrica intre acestea. Editat Octombrie 9, 2019 de grifonul_alb Link spre comentariu
grifonul_alb Postat Octombrie 9, 2019 Partajează Postat Octombrie 9, 2019 Acum am masurat si verificat functionarea. Are 15 ohmi rezistenta interna si l-am alimentat la 24V si functioneaza. Intradevar partea care apare in ultima poza are un inel exterior. Eu nu am fost atent la rolul acelei parti negre de pe interiorul si exteriorul piesei din ultima poza. Mai am o intrebare: acest ambreiaj functioneaza alimentat la 24 V curent continuu sau curent alternativ? Eu l-am probat la 24V cc dar pe perioade scurte de 2-3 secunde. Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Octombrie 9, 2019 Partajează Postat Octombrie 9, 2019 24V curent continuu. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum