Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sfaturi Facultate

Vizitator kingofdice66

Postări Recomandate

Vizitator kingofdice66

Fiind prima mea postare pe acest forum, salut toti membri sai. Pe data de 1 octombrie voi incepe facultatea, sunt inscris la Universitatea din Pitesti, facultatea de Electronica, Comunicatii si Calculatoare, specializarea Electronica aplicata. As dori din partea voastra niste sfaturi legate de facultate.*Cum sunt profesorii din facultate in general? Am adresat intrebarea atat pentru cei care au studiat la aceasta universitate cat si pentru cei care au studiat la altele.

*Mi s-a spus ca aceasta specializare nu prea are viitor in Romania, se mai cauta aceasta specializare la noi in tara? Oricum la finalul studiilor voi cauta sa plec din tara cunoscand foarte bine engleza. Eu nu ma duc doar pentru o bucata de hartie, ma duc din pasiune, aici am vrut sa intru de la inceput si am avut norocul sa intru. Nu stiu daca as fi optat pentru altceva deoarece nu vroiam sa fac o facultate doar de dragul de a o face si ar fi fost un chin sa invat ceva ce nu ma pasioneaza.*Este destula liniste in camine sau va trebui sa ma duc la biblioteca sa studiez in lineste?*Imi voi putea gasi de lucru cu jumatate de norma in anul 2 in domeniul meu pentru a ma putea sustine financiar?Va multumesc anticipat. 

P.S. Cativa mi-au spus sa nu urmez aceasta specializare, ca nu prea are viitor, ca e greu si sa ma mut la alt profil mai usor, ca .... etc. Eu sfatuiesc sa nu ascultati de astfel de persoane deoarece mai tarziu veti regreta. Multi au urmat sfaturile asazisilor binevoitori si mai tarziu au regretat, s-au trezit ca fac o facultate pentru care nu au nicio inclinatie, dar de, fa-o pe asta ca sa cauta si-ti vei gasi un loc de munca repede, dar apoi si-au regretat zilele in care s-au nascut. Cand o faci, fa-o cu suflet, fi sigur ca asta ai vrut, ca asta iti doresti, nu o bucata de hartie pe care scrie nu stiu ce.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5