Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

o problema reala cu care ne confruntam (pt firme )


ArnautuIonut

Postări Recomandate

-la primirea aparatului in service, sa i se perceapa taxa de constatare-este imoral, dar avantajos.....la defectele clasice/cunoscute sa-i ceri clientului avans pt. manopera/piese-la tv-uri depanarea pe loc(pt. depanatorii cu experienta), fara abureli, fara trombonisme.......

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 22
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • ArnautuIonut

    9

  • Tavi

    3

  • yo9hrb

    2

  • lulu07

    2

Top autori în acest subiect

nu am deviat deloc. cand dai bani pt. ceva, emiti si pretentii... nu mai ramai indiferent.practica cu avansul functioneaza.... am prins-o' de la un atelier si va asigur ca functioneaza.la ce-a cu depanarea pe loc, eu am intiat-o :yawinkle: . clientului asta ai place.... vorba lui "nu ma trimite la plimbare sa-mi schimbe piesele originale" :smt003 sau "sa-mi bage piese(defecte) in plus, la cheltuiala"-Clientului ai oferi ce-i place sau ma rog.... cum considera el ca trebui, si garantat vei avea un avantaj in plus fata de concurenta.

Link spre comentariu

La mine in atelier exista doar 3 reguli mari si late :1 fara tigani , 2 fara gunoaie ,3 fara pretentii . Daca omul sau scula cu care intra in service nu intra intr0un anumit standard impus de mine , este refuzat politicos, in felul asta nu am avut niciodata panarama in service si nici probleme cu aparatura pe care am depanato.Nu sunt superstitios , dar am 2 reguli nu impuse de mine ci de o constiina superioara ,prima ar fi daca repar aparatura pe loc de cele mai multe ori se defecteaza in cateva zile (asta nu tine de mine , se intampla in mod inexplicabil aproape de fiecare data cand fac depanarea pe loc ) si a 2-a ar fi ca la orice scula , aparat , tv , etc la care folosesc fludor fara plumb (ecologic) apare in mod inexplicabil o a doaua , posibil a 3-a defectiune in acelasi lucru pe care il repar , repet -asta fara ca eu sa uit ,gresesc , stric ceva , pur si simplu . Revenind la oile noastre ideea este ca in service la mine , eu fac legea , clientului daca nu-i convine , se poate duce in alta parte fara nici un fel de problema .Daca clientul este de parere ca daca duce la service un tv sigur o sa-i fure "hotii aia" piese (pese) nu are ce cauta din start la mine , important este sa iti alegi clienteala astfel incat sa nu existe pe cat posibil probleme .Eu cel putin am reusit asta .

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...

ai dreptate,mai ales cu tiganii,eu sant nazist nu rasist dar sant si oameni amarati la care le faceam defectele mai mici gratuit ca sa nu ma mai bata la cap si altadata si culmea plateau din bun-simt si nu am avut nevoie de bon era suficient sa-i spun cam cat costa si de regula ma incadram in acest pret si nu sant probleme

Link spre comentariu

Da , dar oamenii amarati au scule foarte vechi(in general) si este posibil sa le faci un defect (chiar gratis), iar ei sa vina dupa putin timp cu aceeasi scula de obicei cu defect iremediabil , mi sa intamplat asta de multe ori , oricum regula de baza este sa lucrezi in cat mai putine jafuri ca sa ai cat mai mult timp liber .

Link spre comentariu

Apropos de avans:Repar telefoane si m-am lovit de problema aceasta, cand omul lasa aparatul si dupa aceea uita sa mai vina sa si-l ia reparat.Am observat ca daca ii iau un avans , chiar mic, omul vine cand ii spui si plateste restul, probabil avand in vedere ca oricum o parte din bani sunt deja dati si nu mai are mult de platit.Totusi, cer avans numai acolo unde sunt sigur ca il repar si am componenta de schimbat (display, cablaj flexibil, etc.)Nu iau avans la soft si alte operatii, oricum acolo nu investesc nimic.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări