Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

o problema reala cu care ne confruntam (pt firme )


ArnautuIonut

Postări Recomandate

Ma confrunt de ceva vreme cu problema ca unii clienti "uita"sa isi ridice aparatura lasata spre depanare in service-ul meu .La ora actuala am stive de televizoare , combine , etc , lucruri pe care clientii le-au lasat la mine spre a fi reparate .Ce solutii ati gasit voi la problema descrisa anterior ?????Le-ati impus o taxa de inmagazinare (ca la posta) , le-ati majorat pretul reparatiei atunci cand au dat un semn de viata , le-ati dat la casare aparatura ????

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 22
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • ArnautuIonut

    9

  • Tavi

    3

  • yo9hrb

    2

  • lulu07

    2

Top autori în acest subiect

da , desi i-am sunat de zeci de ori sa vina sa il ridice nu au venit , asa ca le-am dat telefon ca televizorul lor a fost casat, fara instiintare prealabilamulti au venit imediat sa ceara bani despagubire , dar le-am pus direct tv in brate si au ramas de prosti

Link spre comentariu

Am facut un bon de intrare , problema este ca clentii nu tin cont de el , chiar am afisat la intrarea in magazin ca percep o taxa de inmagazinare in care se specifica faptul ca-i tazex daca nu isi ridica produsul , dar nimeni nu tine cont de nimik , toata lumea are numai pretentii .Zilele trecute a venit cineva sa ridice un video care la lasat la mine acum 4 ani .Degeaba i-am explicat ca nu il mai am , l-am aruncat demult , omul o tinea pe a lui ca vrea video inapoi sau banii pe ea ,de aici a iesit un intreg scandal .OBSERVATII :* Echipamentul respectiv adus in service nu poate fi ridicat decat de titularul mentionat in prezentul bon de intrare sau de o persoana desemnata de titular avand asupra sa bonul de intrare in service .**Taxa de depozitare este de 100.000 lei (10 RON) / saptamana incepand cu data in care clientul este programat sa ridice bunul respectiv . *** In cazul in care durata de stationare a produsului respectiv depaseste termenul de 6 luni de la data la care a fost adus ,produsul se considera abandonat ,firma INTERVERO devenind proprietar de drept al bunului respectiv.Asta este ceea ce scrie pe spatele bonului de intrare .

Link spre comentariu

Bonul este in 2 exemplare si semnat de proprietar? Stiu un service auto care zice ca daca nu-ti ridici masina dupa 30 de zile are dreptul sa o valorifice (mi se pare normal, doar a bagat bani sa o repare). Si chiar a vandut masini... LEGAL.

Link spre comentariu

Bonul este intr-un singur exemplar si nu este semnat de nimeni , initial am facut bonul pentru a avea datele de contact ale clientului , pretul estimativ al lucrarii , precum si data cand respectivul client este programat sa isi ridice bunul respectiv , pentru a preintampina eventualele veniri in forta pe neasteptate ale clientilor dupa bunuri inainte de data cand a fost programat sa vina (cred ca vi sa intamplat si voua).In final propun sa construim cu totii (cei interesati) un model al bonului de intrare care ar putea fi universal valabil , legal , tot ce trebuie .....BON DE INTRARE | BON DE COMANDANume :______________________ | Nume , prenume :______________________________________________Telefon :_____________________| Telefon :_____________________________________________________Echipament :_________________ | Echipament :_______________________________________________Asta este ceea ce scrie pe fata , (probabil ca se vede decalat datorita setarii in pagina) .bonul de intrare ramane in atelier , iar bonul de comanda este cel cu care pleaca clientul .Este doar o idee , astept completari !!!!!

Link spre comentariu

Ambele bonuri sa fie semnate si de proprietar si de cel ce face reparatia, eventual si o stamplila a unitatii pe fiecare bon.Si ar fi benefic sa fie trecut chiar si pe spate, ce se intampla cu bunul daca nu vine nimeni sa il ridice in X zile ... iar daca cineva face gura, i se pune in faza bonul stampilat si i se explica cum e cu legea in tara asta :axe:

Link spre comentariu

Aplici sistemul de asigurare al calitatii, conform standardelor ISO. Procedura de sistem. In bonuletul ala trebuie sa specifici ce primesti (marca si seria), in ce stare (poate are carcasa sparta sau altceva), in cat timp se repara si in cat timp este obligat proprietarul sa-l ridice. Nu de alta, dar reparatia inseamna piese si manopera (si cheltuieli indirecte) pe care trebuie sa le recuperezi. Dupa un timp de... zile, daca nu este ridicat, obiectul cu pricina devine proprietatea ta si il poti valorifica (cu factura, bineinteles) pentru recuperarea cheltuielilor. Trebuie ca (virgula) clientul sa ia la cunostinta de aceste conditii, sa le accepte (prin semnarea bonuletului, unde scrie acest lucru), iar o copie a bonului ramane la firma (semnata de proprietar).

Link spre comentariu

Nu stiu daca s-a mai schimbat ceva intre timp, dar pe vremea impuscatului pe bonurile comanda-chitanta folosite in service se specifica ca aparatele neridicate in termen de 6 luni vor fi valorificate de unitatea respectiva.

Link spre comentariu

teoretic asa este , insa daca vrei sa nu ai de-a face cu reclamatii si controale, trebuie sa fi mai maleabil , si sa incerci sa scapi de ele , obligand cumva clientul sa vina sa le ia , asa esti mai linistit

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări