ArnautuIonut Postat Decembrie 9, 2006 Partajează Postat Decembrie 9, 2006 Ma confrunt de ceva vreme cu problema ca unii clienti "uita"sa isi ridice aparatura lasata spre depanare in service-ul meu .La ora actuala am stive de televizoare , combine , etc , lucruri pe care clientii le-au lasat la mine spre a fi reparate .Ce solutii ati gasit voi la problema descrisa anterior ?????Le-ati impus o taxa de inmagazinare (ca la posta) , le-ati majorat pretul reparatiei atunci cand au dat un semn de viata , le-ati dat la casare aparatura ???? Link spre comentariu
Tavi Postat Decembrie 9, 2006 Partajează Postat Decembrie 9, 2006 da , desi i-am sunat de zeci de ori sa vina sa il ridice nu au venit , asa ca le-am dat telefon ca televizorul lor a fost casat, fara instiintare prealabilamulti au venit imediat sa ceara bani despagubire , dar le-am pus direct tv in brate si au ramas de prosti Link spre comentariu
ArnautuIonut Postat Decembrie 10, 2006 Autor Partajează Postat Decembrie 10, 2006 Buna idee , o sa incerc si eu metoda asta sa vad daca merge , deocamdata am jumatate de atelier blocat cu "gunoaie" . Link spre comentariu
Vizitator Vasile Postat Decembrie 10, 2006 Partajează Postat Decembrie 10, 2006 eu zic ca cel mai bine ar fi cand vin cu ele la reparat sa aveti o nota aditionala in care sa se specifice ca daca nu isi ridica gunoiul dupa 30 de zile el o sa fie aruncat Link spre comentariu
ArnautuIonut Postat Decembrie 10, 2006 Autor Partajează Postat Decembrie 10, 2006 Am facut un bon de intrare , problema este ca clentii nu tin cont de el , chiar am afisat la intrarea in magazin ca percep o taxa de inmagazinare in care se specifica faptul ca-i tazex daca nu isi ridica produsul , dar nimeni nu tine cont de nimik , toata lumea are numai pretentii .Zilele trecute a venit cineva sa ridice un video care la lasat la mine acum 4 ani .Degeaba i-am explicat ca nu il mai am , l-am aruncat demult , omul o tinea pe a lui ca vrea video inapoi sau banii pe ea ,de aici a iesit un intreg scandal .OBSERVATII :* Echipamentul respectiv adus in service nu poate fi ridicat decat de titularul mentionat in prezentul bon de intrare sau de o persoana desemnata de titular avand asupra sa bonul de intrare in service .**Taxa de depozitare este de 100.000 lei (10 RON) / saptamana incepand cu data in care clientul este programat sa ridice bunul respectiv . *** In cazul in care durata de stationare a produsului respectiv depaseste termenul de 6 luni de la data la care a fost adus ,produsul se considera abandonat ,firma INTERVERO devenind proprietar de drept al bunului respectiv.Asta este ceea ce scrie pe spatele bonului de intrare . Link spre comentariu
Vizitator Vasile Postat Decembrie 10, 2006 Partajează Postat Decembrie 10, 2006 Spune-le sa citeasca pe spatele bonului cand aduc marfa Link spre comentariu
yo9hrb Postat Decembrie 10, 2006 Partajează Postat Decembrie 10, 2006 Bonul este in 2 exemplare si semnat de proprietar? Stiu un service auto care zice ca daca nu-ti ridici masina dupa 30 de zile are dreptul sa o valorifice (mi se pare normal, doar a bagat bani sa o repare). Si chiar a vandut masini... LEGAL. Link spre comentariu
ArnautuIonut Postat Decembrie 10, 2006 Autor Partajează Postat Decembrie 10, 2006 Bonul este intr-un singur exemplar si nu este semnat de nimeni , initial am facut bonul pentru a avea datele de contact ale clientului , pretul estimativ al lucrarii , precum si data cand respectivul client este programat sa isi ridice bunul respectiv , pentru a preintampina eventualele veniri in forta pe neasteptate ale clientilor dupa bunuri inainte de data cand a fost programat sa vina (cred ca vi sa intamplat si voua).In final propun sa construim cu totii (cei interesati) un model al bonului de intrare care ar putea fi universal valabil , legal , tot ce trebuie .....BON DE INTRARE | BON DE COMANDANume :______________________ | Nume , prenume :______________________________________________Telefon :_____________________| Telefon :_____________________________________________________Echipament :_________________ | Echipament :_______________________________________________Asta este ceea ce scrie pe fata , (probabil ca se vede decalat datorita setarii in pagina) .bonul de intrare ramane in atelier , iar bonul de comanda este cel cu care pleaca clientul .Este doar o idee , astept completari !!!!! Link spre comentariu
adi_0106 Postat Decembrie 10, 2006 Partajează Postat Decembrie 10, 2006 mi se pare corect ...... si chestiile astea trebuie specificate in bon .... pe care proprietarul sa il semneze .... si in felul asta nu mai are nimeni nimic de contestat Link spre comentariu
ionut20 Postat Decembrie 10, 2006 Partajează Postat Decembrie 10, 2006 Ambele bonuri sa fie semnate si de proprietar si de cel ce face reparatia, eventual si o stamplila a unitatii pe fiecare bon.Si ar fi benefic sa fie trecut chiar si pe spate, ce se intampla cu bunul daca nu vine nimeni sa il ridice in X zile ... iar daca cineva face gura, i se pune in faza bonul stampilat si i se explica cum e cu legea in tara asta :axe: Link spre comentariu
ArnautuIonut Postat Decembrie 10, 2006 Autor Partajează Postat Decembrie 10, 2006 Imi pare bine ca a prins subiectul asta , dar astept niste variante ale bonului .Se pare ca nu pot atasa fisiere SXV (Open Office) . Link spre comentariu
yo9hrb Postat Decembrie 10, 2006 Partajează Postat Decembrie 10, 2006 Aplici sistemul de asigurare al calitatii, conform standardelor ISO. Procedura de sistem. In bonuletul ala trebuie sa specifici ce primesti (marca si seria), in ce stare (poate are carcasa sparta sau altceva), in cat timp se repara si in cat timp este obligat proprietarul sa-l ridice. Nu de alta, dar reparatia inseamna piese si manopera (si cheltuieli indirecte) pe care trebuie sa le recuperezi. Dupa un timp de... zile, daca nu este ridicat, obiectul cu pricina devine proprietatea ta si il poti valorifica (cu factura, bineinteles) pentru recuperarea cheltuielilor. Trebuie ca (virgula) clientul sa ia la cunostinta de aceste conditii, sa le accepte (prin semnarea bonuletului, unde scrie acest lucru), iar o copie a bonului ramane la firma (semnata de proprietar). Link spre comentariu
Marele Savant Postat Decembrie 10, 2006 Partajează Postat Decembrie 10, 2006 Nu stiu daca s-a mai schimbat ceva intre timp, dar pe vremea impuscatului pe bonurile comanda-chitanta folosite in service se specifica ca aparatele neridicate in termen de 6 luni vor fi valorificate de unitatea respectiva. Link spre comentariu
ArnautuIonut Postat Decembrie 10, 2006 Autor Partajează Postat Decembrie 10, 2006 Ai pe undeva o copie a bonului respectiv ???Ma intereseaza cum este structurat . Mi se pare destul de complicat sa asigur calitatea conform standardului ISO . Am intrat la http://www.iso.mywebpro.biz/pages/Certificare.php si mi se pare foarte complicat pentru un amarat de bon de intrare . Link spre comentariu
Tavi Postat Decembrie 10, 2006 Partajează Postat Decembrie 10, 2006 teoretic asa este , insa daca vrei sa nu ai de-a face cu reclamatii si controale, trebuie sa fi mai maleabil , si sa incerci sa scapi de ele , obligand cumva clientul sa vina sa le ia , asa esti mai linistit Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum