Vizitator YO2FSC Postat August 28, 2014 Partajează Postat August 28, 2014 Buna ziua. Fiind prima mea postare pe acest forum, salut pe toti membrii sai. Am o rugaminte, o cunostiinta are examen in septembrie la Circuite electronice fundamentale, e student in anul 2 la Alba Iulia. Va rog, daca ma poate ajuta cineva la rezolvarea acestor probleme din fisierul atasat, sunt problemele care s-au dat in sesiunea din vara si daca il puteti ajuta in rezolvarea lor, sa se uite peste ele cum trebuie facute. Va rog daca se poate, puneti rezolvarea tot in fisiere atasate, cu formula, calculul, rezultatul final, dar fiecare etapa la locul ei, sa se vada cum s-a ajuns la acel rezultat. Va multumesc. Link spre comentariu
remus68 Postat August 28, 2014 Partajează Postat August 28, 2014 Spune-i "cunostintei" sa-si faca un cont pe forum si sa posteze ce neclaritati are, in nume personal. Poate mai are si alte intrebari iar prin intermediar se va purta mai greu un dialog. 1 Link spre comentariu
UDAR Postat August 28, 2014 Partajează Postat August 28, 2014 Aș mai adăga că în facultate mulți profesori au cursuri proprii , cu anumite particularități - ex. modelele tranzistorilor la primele două probleme. Dacă aceste particularități/pretenții nu sunt cunoscute nu se poate rezolva corect problema din p.d.v. al profesorului. În acest sens subscriu la ce a zis @remus68. Link spre comentariu
Marian Postat August 28, 2014 Partajează Postat August 28, 2014 ..Va rog daca se poate, puneti rezolvarea tot in fisiere atasate, cu formula, calculul, rezultatul final, dar fiecare etapa la locul ei, sa se vada cum s-a ajuns la acel rezultat. Va multumesc. Sa zicem ca cineva face exact ceea ce ceri punct cu punct, in atare situatie am o intrebare: Ce anume va fi invatat cunostinta ta din asta? 1 Link spre comentariu
Vizitator Postat August 28, 2014 Partajează Postat August 28, 2014 Copiat ca la BAC sau scoala, ies ingineri cu doctorate si alte alea si n-au idee de nimic, "patalamaua" o cumperi cu citeva sute de euro. Adica isi fura singuri camasa... Link spre comentariu
Marian Postat August 28, 2014 Partajează Postat August 28, 2014 Multi nu realizeaza ce consecinte are copiatul, ce efecte pe termen lung au aceste "scurtaturi" in procesul didactic... Aceste subiecte/probleme de rezolvat se dau cu scop precis deoarece din procesul rezolvarii lor rezulta invatarea unor principii teoretice esentiale. Daca ar fi sa fac o analogie mult simplificata as exempifica un exercitiu de matematica elementara, 4*2=?, varianta usoara este scoaterea calculatorului de buzunar sau de pe mobil si aflarea rapida a rezultatului, dar vei fi invatat tu si de ce 4*2=8? vei fi invatat tu ca 4*2=4+4=2+2+2+2=8? evident ca nu! Si atunci ne mai putem mira de perlele de la Bac la noi deja celebre probabil pana si peste hotare? Mai putem fi surprinsi de faptul ca spre exemplu un elev a scris pe foaia de examen ca daca nu se dau subiecte mai usoare el nu mai vine la examen...? Spre binele autorului acestui subiect, sau "cunostintei sale", sper sincer ca nimeni sa nu-i ofere raspunsul "pe tava", ci poate cel mult sa-l ghideze spre rezolvarea acelor probleme... Link spre comentariu
Mircea Postat August 29, 2014 Partajează Postat August 29, 2014 (editat) Inca ceva: YO2FSC nu exista ca apelativ in Romania. Sper ca nu-l folosesti abuziv. Daca nu-s la curent cu ultimele apelative iesite de la batranul IGR, scuze si 73 de YO3 (peste mari si tari acuma). Editat August 29, 2014 de thunderer Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum