claudiu1990 Postat August 26, 2014 Partajează Postat August 26, 2014 Buna seara sunt amator in domeniul depanarilor de echipamente audio (mixere, amplificatoare) dar si monitoare LCD si as dori sa va intreb ce piese imi recomandati sa am tot timpul la indemana pentru efectuarea reparatiilor. Va multumesc Link spre comentariu
leo 17 Postat August 26, 2014 Partajează Postat August 26, 2014 ar fi o lista mare de componente ..dar pe parcurs o sa le strangi pe toate care iti trebuiesc )..pt inceput iti trebuie scule ..pt componente gasesti magazine online ..te uiti pe acolo ce iti trebuie cumperi ..dar mai bine sa fie rezistente de diferite valori ..condesatori ...ceva diode ..circuite asta depinde de ce defecte si ce aparatura ai la depanat ..deci e greu de stabilit ce ti ar trebui 1 Link spre comentariu
claudiu1990 Postat August 26, 2014 Autor Partajează Postat August 26, 2014 ar fi o lista mare de componente ..dar pe parcurs o sa le strangi pe toate care iti trebuiesc )..pt inceput iti trebuie scule ..pt componente gasesti magazine online ..te uiti pe acolo ce iti trebuie cumperi ..dar mai bine sa fie rezistente de diferite valori ..condesatori ...ceva diode ..circuite asta depinde de ce defecte si ce aparatura ai la depanat ..deci e greu de stabilit ce ti ar trebui Multumesc mult uso usor am sa ma pun pe adunat pise Link spre comentariu
leo 17 Postat August 26, 2014 Partajează Postat August 26, 2014 claudiu ..pt inceput poti sa te ajuti si de colegi ..eu am componente folosite si pote iti trebuiesc ..pot sa ti le ofer gratis ..doar tu platesti transportul ..asta daca te intereseaza ce am eu Link spre comentariu
dan-a2 Postat August 26, 2014 Partajează Postat August 26, 2014 Condensatori de calitate >> http://www.elforum.info/topic/89217-condensatoare-electrolitice-de-calitate/ Link spre comentariu