Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Stock de componente electronice

Postări Recomandate

Buna seara sunt amator in domeniul depanarilor de echipamente audio (mixere, amplificatoare) dar si monitoare LCD si as dori sa va intreb ce piese imi recomandati sa am tot timpul la indemana pentru efectuarea reparatiilor. Va multumesc

Link spre comentariu

ar fi o lista mare de componente ..dar pe parcurs o sa le strangi pe toate care iti trebuiesc :))..pt inceput iti trebuie scule ..pt componente gasesti magazine online ..te uiti pe acolo ce iti trebuie cumperi ..dar mai bine sa fie rezistente de diferite valori ..condesatori ...ceva diode ..circuite asta depinde de ce defecte si ce aparatura ai la depanat ..deci e greu de stabilit ce ti ar trebui 

Link spre comentariu

ar fi o lista mare de componente ..dar pe parcurs o sa le strangi pe toate care iti trebuiesc :))..pt inceput iti trebuie scule ..pt componente gasesti magazine online ..te uiti pe acolo ce iti trebuie cumperi ..dar mai bine sa fie rezistente de diferite valori ..condesatori ...ceva diode ..circuite asta depinde de ce defecte si ce aparatura ai la depanat ..deci e greu de stabilit ce ti ar trebui

Multumesc mult uso usor am sa ma pun pe adunat pise
Link spre comentariu

claudiu ..pt inceput poti sa te ajuti si de colegi ..eu am componente folosite si pote iti trebuiesc ..pot sa ti le ofer gratis ..doar tu platesti transportul ..asta daca te intereseaza ce am eu 

Link spre comentariu
Toni Marginean

Buna seara sunt amator in domeniul depanarilor de echipamente audio (mixere, amplificatoare) dar si monitoare LCD si as dori sa va intreb ce piese imi recomandati sa am tot timpul la indemana pentru efectuarea reparatiilor. Va multumesc

De unde sunteti? Poate primiti ajutor de la un user din aceeasi localitate!

Link spre comentariu

De unde sunteti? Poate primiti ajutor de la un user din aceeasi localitate!

Sunt din Piatra Neamt :)