Vizitator Pop Horea-Vasile Postat August 26, 2014 Partajează Postat August 26, 2014 (editat) Buna, detin un pc creat pt AutoCAD si Boinc. Are un procesor de 65W AMD si o placa video Radeon R7 240 -- 30 W. Vreau sa pun un SSD Samsung 32GB. Sursa este de 450W si nu are firul de 3.3V la mufa SATA. SSD-ul merge numai cu 3.3V -- am citit in pdf-ul lui de la Samsung. Eu sunt mecanic, precizez. Sursa are 20+4 pini la mufa pt placa de baza. Firul de 3.3V il are, cred pt mufa scrisa mai sus cu un rand. Am conectori electrici de plastic cu 3 lei setul de 10 bucati lipite intre ele. Am si ramurica cu SATA taiat de pe alte surse care are 5 fire, adica inclusiv cel de 3.3 V. Va rog, in electronica eu stiu dansa balet numai incepand de la soba si mergand spre frigider. Daca se poate as dori raspunsuri cu schematici, si daca este OK 100%. Multumesc. Pop Horea-Vasile 0755420035 401007 Editat August 26, 2014 de Pop Horea-Vasile Link spre comentariu
Vizitator Pop Horea-Vasile Postat August 26, 2014 Partajează Postat August 26, 2014 Dificila problema... vaz ca nu raspunde nimeni. Link spre comentariu
Vizitator Daniel1990 Postat August 26, 2014 Partajează Postat August 26, 2014 (editat) Pune mai multe detalii, nume sursa, o poza ceva cu mufele de la sursa, nume complet ssd samsung etc... Editat August 26, 2014 de Daniel1990 Link spre comentariu
Vizitator nicumicu47 Postat August 26, 2014 Partajează Postat August 26, 2014 Salut ,pune cateva poze.Vom modifica pe pozele puse legaturile necesare. Link spre comentariu
Vizitator Darylrobo Postat August 26, 2014 Partajează Postat August 26, 2014 Nu e recomandat, trebuie o sursa PC adecvata. Link spre comentariu