Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Putere motor


Ombladon2002

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 45
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Ombladon2002

    17

  • GEO 53 BN

    4

  • TESSLA

    4

  • validae

    3

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Din pacate dinamurile nu se mai folosesc.Ultimele masini romanesti care au avut dinamuri,au fost Daciile 1100.Nu demult am vazut pe forum ,la vinzari pe cineva care oferea spre vinzare 2 bucati de dinamuri de Dacia 1100.

Link spre comentariu
Vizitator iRoata

Se gasesc motoare brushless, special pentru biciclete, insa au niste preturi.... Incep de pe la 150 $, iar un kit complet bun se invarte pe la 400$. Poate doar fratii nostri asiatici sa aiba ceva mai ieftin.

Link spre comentariu

Probabil as putea cumpara un turnigy 80-100,care ar fi mai mult decat suficient pentru o bicicleta,dar trebuie sa cumpar regulatorul si acumulatorii si deja sunt prea multi bani...

Link spre comentariu
Vizitator iRoata

Eh... regulatorul il faci singur cu ajutorul celor de pe forum; cat despre acumulatori, acestia nu imi par a fi foarte scumpi, in functie de locul de unde ii cumperi gasesti preturi de la 50E in sus, dar aici conteaza foarte mult si autonomia pe care vrei sa o asiguri.

Link spre comentariu

Are turație prea mică, după părerea mea, putere are destulă însă. Dacă avea turație mai mare, se putea obține un cuplu sporit prin reducție, dar cred că se poate scoate o putere bună și așa. Până la urmă nu cred că vrei să faci ,,liniuțe,, cu bicicleta aia.. :rade:   Am văzut mașinuțe de copii care merg propulsate de un motoraș de 6V gen bormașină cu acumulatori și cu tot cu copil tot cântărește vre-o 50 Kg...

Link spre comentariu
Vizitator iRoata

Acolo se specifica clar ca e vorba de un motor ce se preteaza la aeromodele, cel mult hovere, deci cred ca ar trebui imaginat un sistem reductor, nu cred ca pe bicicleta va merge in priza directa, decat poate sa-l pornesti dupa ce ai imprimat miscare biclei cu pedalele (adica nu plecare electrica de pe loc). Turatia nu e chiar atat de mica, avand in vedere ca bicla e pentru plimbari, iar un motor de stergator nu e nici mai rapid, nici mai puternic.

Link spre comentariu

De obicei la biciclete, motorul se folosește ca o compensare a forței depuse în pantă, și oricum la drum lung poți să-l pornești doar după ce ai luat ceva viteză. Reducția e însă obligatorie, nu va putea face față prin cuplaj direct.Motoarele Direct Drive sunt făcute special pentru turații reduse și cuplu maxim la pornire, nu e cazul aici.De aia sunt și așa scumpe ălea speciale de bicicletă  :rade:

Link spre comentariu

La 18V are 12 000 de turatii pe minut,asta este putin? Ce rost are sa iau un motor de aceeasi putere dar turatia sa fie dubla? Nici nu m-am gandit sa il folosesc fara un reductor (pe langa reductorul final adica un pinion cu 13-14 dinti pe reductorul motorului si un pinion mai mare pe roata.Acolo scrie ca puterea maxima la ax este de 800W,care este puterea reala pentru un termen lung (reprize de 5-10 minute  :rade: )? Un regulator pentru motorul respectiv este greu de facut de la zero? Cat de simplu este sa cumpar un regulator care rezista la 10A si sa il modific sa reziste la 100A?

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări