Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

CONTACT MAGNETIC

Vizitator capt

Postări Recomandate

Vizitator capt

Salut.Sunt incepator ,mai mesteresc eu pe acasa dar nu sunt in domeniu. Problema e ca am un garaj si vreau sa-i fac un sistem de alarma improvizat.Adica nu am curent in el si nici posibilitate de a baga curent in el. Bun , de la o baterie de 12V de camion,vine legat un claxon (goarna tot de camion) iar intre un contact magnetic pe usa. In oras n-am gasit nicaieri contact doar pe internet si nu stiu daca va functiona la 12v si 70-80 amperi nu stiu exact cat are bateria.

Acesta e contactul(nu intentionez sa fac reclama):

http://www.neosis.ro/detectie-efractie/alti-detectori/contacte-magnetice/contact-magnetic-fixare-cu-surub.html

("....tensiune maxima suportata 100Vcc,curent maxim suportat 500mA....)

Multumesc,sper ca am postat unde trebuie.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 9
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• cristian_draghiescu

2

• GEO 53 BN

1

• morocanosul

1

• ilzul

1

Top autori în acest subiect

De ce te complici cu un contact magnetic cind foarte bine poti pune un limitator care are un contact normal inchis,amplasat pe tocul de la usa.Un palpator amplasat pe usa va deschide circuitul in momentul in care usa va  fi inchisa si va inchide circuitul in momentul in care usa se va deschide.Pe circuitul dintre limitator,baterie si claxon (goarna) pui un intreruptor pentru a opri goarna sa mai sune dupa ce ai intrat in garaj si ai lasat usa deschisa.Curentul luat de claxon este mai mult de 1 A si trebuie tinut cont de asta cind alegi atit intreruptorul cit si limitatorul sau ce vrei sa folosesti.Mai simplu si mai ieftin,zic eu.

Editat de GEO 53 BN
Link spre comentariu
Vizitator capt