Vizitator nick_bond Postat August 6, 2014 Partajează Postat August 6, 2014 Salut, sunt student in anul 2 la facultatea de electronica si telecomunicatii si as vrea sa imi deschid un mic service de reparatii si decodare de telefoane si electronice. Imi puteti da niste sfaturi de unde ar trebuii sa incep, cam ce scule ar trebuii sa achizitionez si eventual niste linkuri de unde as putea sa le cumpar? Multumesc Anticipat! Link spre comentariu
validae Postat August 6, 2014 Partajează Postat August 6, 2014 Dacă te pricepi bine la depanare merită să investești, dar trebuie să știi că este o investiție inițială foarte mare (mai ales în softuri și aparatură specifică) pe care nu ești sigur că o vei recupera prea rapid.Apoi, tehnica evoluează rapid și mereu va trebui să investești în alte softuri (greu de găsit și scumpe). Dacă nu ai o clientelă potențială suficientă, vei lucra în pierdere. Link spre comentariu
Vizitator nick_bond Postat August 6, 2014 Partajează Postat August 6, 2014 Eu as dispune de 1000 de euro pentru o investitie initiala, oare ce aparatura mi-as putea lua cu banii astia? Link spre comentariu
validae Postat August 6, 2014 Partajează Postat August 6, 2014 (editat) Eu am vorbit cu cineva care lucra în domeniu și numai softurile de decodare costau aproape atât (1000Euro) fără J-tag-uri, JAF-uri și alte scule necesare.Mai pune și un minim de piese de schimb (touch, difuzoare, buzzere, microfoane, etc). Mai bine fă din ocupația asta un al doilea job, unde repari/decodezi în timpul liber.După ce-ți faci un început și devii cunoscut, poți să te extinzi și să te specializezi doar pe depanare/decodare.Trebuie stație de lipt cu infraroșu, și/sau cu aer cald, microscop, ochelari cu lanternă, sute de șurubelnițe și torx-uri, pensete, trusă de demontat mobile, etc.Scheme și informații mai găsești și moka pe net, la indieni mai ales (GSM India de ex.) Editat August 6, 2014 de validae Link spre comentariu
Postări Recomandate