ionut_sasa Postat August 4, 2014 Partajează Postat August 4, 2014 Vreau sa stiu la ce voltaj lucreaza un redresor auto bun si daca se poate chiar si o schema . P.S Scuze daca nu am postat unde trebuie Link spre comentariu
leoncris Postat August 4, 2014 Partajează Postat August 4, 2014 http://www.elforum.info/topic/26644-construire-redresor-auto/page-3 1 Link spre comentariu
ionut_sasa Postat August 7, 2014 Autor Partajează Postat August 7, 2014 (editat) vreau sa multumesc pentru raspuns insa am doua scheme de redresor auto dar vreau si o adoua parere vreau sa stiu care schema sa o fac , prima este cu lm317 iar adoua cu lm741 de aici http://www.mykit.ro/ eu as opta pentru prima low cost si piese putine dar cu o mica modificare inloc la ledul care indica incarcarea complecta sa pun un buzzer Editat August 7, 2014 de ionut_sasa Link spre comentariu
ionut_sasa Postat August 10, 2014 Autor Partajează Postat August 10, 2014 chiar nimeni nu isi da cu parerea ? Link spre comentariu
Rx-Tx Postat August 10, 2014 Partajează Postat August 10, 2014 Ti-a dat @leoncris link catre ditamai topicu despre asa ceva, ce parere mai vrei ? Daca te ajuta cu ceva, iti pot face poze la un redresor auto REDAC facut in romania inainte de 89 fara prea multa electronica in el si eventual sa iti spun tensiunile din secundar. E pentru baterii de 6 si 12V Link spre comentariu
leo 17 Postat August 10, 2014 Partajează Postat August 10, 2014 daca vrei o schema simpla ..totul se reduce la un traf bun ..dimensionat sa ti furnizeze a zece parte din capacitatea acumulatorului de incarcat ..si o tensiune de cel putin 14 v ..fara filtraj..acumulatorul ''joaca''el rolul de condesator ..daca vrei si ceva mai complicat mai adaugi un releu de incarcare .. Link spre comentariu
Marian Postat August 10, 2014 Partajează Postat August 10, 2014 ^Subscriu la postarea imediat anterioara, cu o mica observatie, traful este suficient sa scoata si 12-13Vca, admitand o oarecare cadere pe redresare varful tot ajunge undeva peste 14V si acumulatorul acolo se incarca, la varf. E o varianta cat se poate de simpla, un transformator si o punte redresoare, dar functionala. Link spre comentariu
ionut_sasa Postat August 10, 2014 Autor Partajează Postat August 10, 2014 ok va multumesc dar nu vreau sa fiu nici prea rautacios dar raspuns tot nu am primit referitor la ce am postat despre redresoarele din link http://www.mykit.ro/ Link spre comentariu
mdaa2k Postat August 20, 2014 Partajează Postat August 20, 2014 are cineva schema redresorului REDAC 625? a venit un amic cu unul ce are toate firele taiate si nu stiu sa conectez indicatorul din dreapta ce are doua borne + si - Multumesc Link spre comentariu
Rx-Tx Postat August 20, 2014 Partajează Postat August 20, 2014 (editat) E un ampermetru conectat serie la iesirea aparatului pt a indica curentul de incarcare sper sa te ajute imaginile Editat August 20, 2014 de Rx-Tx Link spre comentariu
dacos Postat Decembrie 19, 2016 Partajează Postat Decembrie 19, 2016 Apropo de Redac, am citit pe un forum ca : `Puteti reproduce schema incarcatorului REDAC,care este foarte simpla,limitarea este facuta prin miezul transformatorului,puntea este de 10A.` Cum adica prin miezul transformatorului? http://www.tehnium-azi.ro/topic/1043-schema-incarcator-baterie-auto/ Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 19, 2016 Partajează Postat Decembrie 19, 2016 Transformatorul lui REDAC625 nu poate debita un curent mai mare de circa 6A din cauza secțiunii utilizate în miez, fereastra lui de bobinaj permițând doar o grosime a conductorului relativ mică.Dat fiind că acest conductor are o rezistență nenulă și nicidecum neglijabilă, acest lucru limitează curentul maxim din secundar, fapt corelat și cu un cuplaj relativ slab între înfășurări, cele două bobinaje fiind executate alăturat (secțiuni separate) și nu suprapuse. Link spre comentariu
dacos Postat Decembrie 19, 2016 Partajează Postat Decembrie 19, 2016 Dar nu se incinge rau prin metoda asta? Din poza mi se pare un transformator mic, de maxim 3,2A (vizual chiar am ceva cu care pot sa compar). O intrebare legata de ampermetru. La redresoarele pe care le-am facut (automate) am pus partea verde, de incarcat 100% spre stanga pt ca scade curentul de incarcare cand bateria ajunge la 14,4v (sa zicem). La REDAC ce semnifica gradatiile ampermetrului? Inteleg partea cu 6A la dreapta, adica atunci e bateria descarcata si absoare maxim, dar dreptunghiurile cu 25, 50, 100% cum se explica? Alea ar trebui sa fie invers. Adica 100% la stanga. Link spre comentariu
kinderu56 Postat Decembrie 19, 2016 Partajează Postat Decembrie 19, 2016 realizeazo pe cea cu 741 Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 20, 2016 Partajează Postat Decembrie 20, 2016 Ampermetrul acela de la REDAC indica gradul de încărcare în funcție de curentul prin acumulator.Când bateria era descărcată, curentul era maxim (indicație normală acumulator încărcat 25%) iar când era bine încărcată, curentul scădea la circa 0,5-1A și ampermetrul trebuia să indice practic 100% încărcare acumulator. Traful se încălzea binișor, dar rezista, nu am rebobinat prea multe din astea. Se ardea sigur când se suda acel bimetal folosit ca ,,disjunctor,, fiindcă atunci puteai face eraoarea de a inversa plusul cu minusul și tensiunea rezultată de 24V pusă în scurt ardea imediat traful dacă nu erai atent la mirosul de izolație încinsă......puntea cam rezista eroic, fiind supradimensionată față de curentul maxim dat de traf. Eu parcă-mi amintesc că REDAC-urile care mi-au trecut prin mână aveau scala cu 100% în stânga, așa cum ar fi trebuit, poate au fost și variante greșite de etichetare.... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum